روش خرید ارز دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن روی موبایل

پس از افزایش محبوبیت اخیر، ارزهای دیجیتال برای مردم عادی بسیار قابل دسترس‌تر شده‌اند. چندین شرکت کارگزاری اکنون به سرمایه‌گذاران خود اجازه می‌دهند تا در کنار سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل و سایر سرمایه‌گذاری‌های خود، ارزهای دیجیتال را خریداری و بفروشند. برخی از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال، این فرآیند را کاربر-پسندتر از همیشه کرده‌اند، به‌ویژه آنهایی که بهترین اپلیکیشن معاملاتی ارزهای دیجیتال را دارند. اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تلفن همراه خود هستید، باید بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال موبایلی را با کمترین هزینه پیدا کنید. برای کمک به شما، باید این را نکته یادآور شویم که تمام معیارهای کلیدی را که باید قبل از دانلود یک اپلیکیشن ارز دیجیتال برای آیفون یا دستگاه اندرویدی خود بدانید، در این مقاله آورده‌ایم.

از کجا می‌توان ارز دیجیتال خرید؟

برای اینکه ارز دیجیتال بخرید، چندین گزینه دارید. بهترین روش‌ها برای خرید ارز دیجیتال را می‌توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد:

  • کارگزاری‌ها: کارگزاری شرکتی است که خرید و فروش سرمایه‌گذاری‌هایی مانند سهام، اوراق قرضه و صندوق های سرمایه گذاری را تسهیل می‌کند. تعدادی از بهترین کارگزاران سهام در حال حاضر معاملات ارزهای دیجیتال را از طریق پلتفرم‌های خود در قالب اپلیکیشن ارائه می‌دهند. اینها می‌توانند اپلیکیشن‌هایی مبتنی بر کامپیوتر، مبتنی بر موبایل در سیستم‌های عامل مختلف (اپلیکیشن ارز دیجیتال اندروید و اپلیکیشن ارز دیجیتال ios) یا هر دو باشند.
  • صرافی‌ها: صرافی ارزهای دیجیتال خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کند. بزرگترین تفاوت این است که کارگزاری‌ها دارایی سرمایه گذاری دیگری را نیز ارائه می‌دهند. اما صرافی‌های ارزهای دیجیتال اینطور نیستند و به شکل کاملاً تخصصی به ارزهای دیجیتال می‌پردازند.

چه با یک کارگزار یا یک صرافی بخواهید وارد معامله شوید، مطمئن شوید که امکانات مورد نیاز شما را دارد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ارز دیجیتال را روی تلفن همراه خود بخرید، به دنبال بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال باشید. بسیاری از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال دارای اپلیکیشن تلفن همراه هستند که اگر قصد دارید در هر زمان و هر جا دارایی‌های دیجیتال را مبادله کنید، به شما کمک می‌کند.

انواع اپلیکیشن ارز دیجیتال و ویژگی های آنها

همانطور که در بالا گفتیم، اولین کاری که باید قبل از خرید ارز دیجیتال خود انجام دهید این است که نوع اپلیکیشن ارز دیجیتال را که قرار است استفاده کنید، نصب و راه اندازی کنید. به طور کلی، چنین برنامه‌هایی یا کیف پول‌های دیجیتال، پلتفرم‌های تجمیع یا برنامه‌های تجاری هستند. اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال در دو فرمت برای سیستم‌های عامل مختلف ارائه می‌شوند که شامل موارد زیر است:

  • اپلیکیشن ارز دیجیتال اندروید
  • اپلیکیشن ارز دیجیتال آیفون

 کیف پول چیست؟

کیف پول بلاک چین یا کیف پول دیجیتال، نرم افزاری است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند با خیال راحت ارزهای دیجیتال و سوابق تراکنش‌های مرتبط را ذخیره کنند. اپلیکیشن‌های کیف پول دیجیتال، تراکنش‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند. این روش انتقال پول نیز ارزان و غیر متمرکز است، به این معنی که هیچ مرجع مرکزی برای کنترل تراکنش‌های کاملاً ناشناس و رمزگذاری شده وجود ندارد.

کیف پول موبایلی

کیف پول‌های موبایل معمولاً دارای ویژگی‌های مشابه کیف پول‌های دسکتاپ هستند. اما آنها با اسکن کدهای QR با لمس به پرداخت و ارتباطات میدان نزدیک یا ان‌اف‌سی (NFC) پردازش پرداخت‌ها را در فروشگاه‌های فیزیکی آسان می‌کنند. کیف پول دیجیتال موبایل یک کیف پول بلاک چین است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که اپلیکیشن تلفن همراه را در تلفن هوشمند خود دانلود می‌کنید، می‌توان به اپلیکیشن در هر جایی، حتی در فروشگاه‌های فیزیکی، دسترسی داشت. برنامه کیف پول رمزنگاری شما باید عملکردی پیشرفته همراه با الزامات منطق تجاری شما ارائه دهد.

نحوه خرید ارز دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی

خرید ارز دیجیتال بر روی تلفن‌های همراه شامل چند مرحله است که در زیر به ترتیب توضیح خواهیم داد:

  1. ورود به سایت صرافی: اولین مرحله از خرید شما ورود به سایت صرافی است که در آن ثبت نام کرده‌اید و احراز هویت شده‌اید.
  2. انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر: پس از ورود به سایت صرافی باید به قسمت خرید ارز دیجیتال در صرافی مراجعه کنید و ارز دیجیتال مورد نظرتان برای خرید را باید انتخاب کنید.
  3. وارد کردن مبلغ خرید: بعد از انتخاب ارز مورد نظرتان اکنون باید مبلغی که می‌خواهید از آن ارز خریداری کنید را وارد کنید.
  4. ثبت درخواست خرید: مرحله بعد ثبت درخواست خرید در اپلیکیشن یا سایت صرافی است.
  5. کنترل بستر ارز: اکنون شما باید نوع مسیر مبادله ارز را بخوانید و سپس با همان بستر در کیف پول خود تطابق دهید.
  6. ثبت آدرس کیف پول جدید: پس از کنترل مسیر بستر ارز اکنون چون شما درخواست خرید ثبت کرده اید یک لینک برای شما در کیف پولتان ارسال می‌شود که لینک تراکنش خرید شماست.
  7. پرداخت نهایی و ثبت اطلاعات بانکی: شما باید در مرحله آخر لینک ارسال شده را کپی کرده و در قسمت دریافت کیف پولتان پیست کنید  و گزینه تایید را فشار دهید تا پرداخت نهایی انجام شود و ارز به کیف پول شما واریز شود.

ویژگی های مورد نیاز برای یک اپلیکیشن ارز دیجیتال خوب

همانطور که گفتیم خرید ارز دیجیتال بر روی اپلیکیشن موبایل به راحتی انجام می‌شود. نکته اساسی برای انتخاب یک اپلیکیشن ارز دیجیتال خوب این است که باید علاوه تأمین امنیت معاملات، بتواند ابزارهای تحلیل ارائه دهد و پشتیبانی تمام وقت داشته باشد. در ادامه به ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس به عنوان یکی از معتبرترین و به‌روزترین اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم:  

  • احراز هویت سریع: در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید ثبت‌نام و احراز هویت کنید و به خرید، فروش و معامله در والکس بپردازید.
  • ابزارهای تحلیل نمودار: مهمترین ابزارهای حرفه‌ای تحلیل تکنیکال و یک محیط حرفه‌ای برای تحلیل بازارهای مختلف در اختیار شماست.
  • بازار ۲۴ ساعته: همانند تمام بازارهای ارز دیجیتال بدون تعطیلی و در تمام ساعات شبانه‌روز خرید و فروش کنید.
  • کیف پول اختصاصی: دارایی‌های شما در کیف‌پول اختصاصی به صورت سرد نگه‌داری می‌شود و در برابر حمله‌های مختلف امنیت دارد.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: تیم حرفه‌ای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال آماده ارائه خدمات پاسخ‌گو خواهند بود.
  • حد ضرر Stop Loss: با استفاده از این قابلیت امکان مشخص کردن حد ضرر معاملات خود را داشته باشید.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از یک اپلیکیشن خوب به همه موارد ضروری و امکانات توسعه‌ای که مورد نیاز شماست توجه کنید و بعد از آن بهترین را انتخاب کنید.

آینده اپلیکیشن های موبایل با بلاک چین

اگرچه در حال حاضر هیچ مورد روشنی به نفع توسعه یک سیستم بلاک چین در تلفن همراه وجود ندارد، اما این راه‌حل‌ها ممکن است با ارائه امکان بهره‌گیری ساده از یک رابط تلفن همراه، به سیستم‌های مبتنی بر بلاک چین ارزش بیافزایند. با باز کردن یک حساب کاربری در یک اپلیکیشن ارز دیجیتال دارای رتبه برتر می‌توانید دارایی‌های دیجیتال را در هر زمانی بخرید و بفروشید. همچنین می‌توانید با دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در بازار از صرافی ارز دیجیتال والکس برای خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارزها اقدام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.