ارز شیبا برای کدام کشور است؟

اگر جزو فعالان بازار کریپتو باشید بارها اسم شیبا اینو را شنیده‌اید. ارز دیجیتال شیبا یکی از رمزارزهای غیرمتمرکز منحصر‌به‌فرد است که توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این ارز از همان زمان پیدایش خود سر و صدای زیادی به پا کرد. انتخاب لقب قاتل دوج کوین و فعالیت چشمگیر در دنیای مجازی سبب شد که شیبا اینو خیلی زود به محبوبیت برسد و رشد قیمتی فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. هم‌اکنون شیبا جزو ارزهای برتر دنیای کریپتو است و جزو گزینه‌های ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که ارز دیجیتال شیبا چیست و برای کدام کشور است. بنابراین اگر می‌خواهید به‌طور کامل با شیبا اینو (shiba inu) آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

شیبا اینو (shiba inu) یک رمز ارز غیرمتمرکز است که در سال 2020 به بازار کریپتو معرفی شده است. این ارز بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. این موضوع سبب می‌شود که کاربران با پرداخت هزینه‌های کم بتوانند تعداد زیادی ارز شیبا در دست داشته باشند. شیبا نام نژاد سگ ژاپنی است که روی توکن‌های شیبا اینو قرار دارد. این ارز منحصر‌به‌فرد در سال 2021 مورد توجه کاربران فعال در کریپتو قرار گرفت و توانست رشد چشمگیری را تجربه کند.

برخی از ویژگی‌های شیبا سبب شده است که عده‌ای از افراد لقب شت کوین به این ارز بدهند. نداشتن وایت پیپر، مشخص نبودن نام سازنده، نداشتن راه‌حل جدید، نداشتن بلاک چین اختصاصی و رشد شارپی قیمت شیبا از جمله این عوامل هستند. این ارز بیکار نمانده است و شیبا اینو به دنیای متاورس نیز نفوذ کرده است. با توجه به این شرایط می‌توان گفت که شیبا در آینده می‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. بنابراین با زیر نظر گرفتن شیبا اینو و سرمایه‌گذاری روی آن می‌توانید سود بسیار خوبی به دست آورید.

شیبا اینو توسط چه کسی ساخته شده است؟

شیبا اینو یکی از میم کوین‌های جذابی است که بر بستر اتریوم ساخته شده است. فردی مرموز به نام ریوشی این ارز دیجیتال را ایجاد کرده است. شیبا اینو به‌عنوان دوج کوین کلییر (قاتل دوج کوین) مطرح شده است و تاکنون توانسته است در این زمینه موفق عمل می‌کند. چرا که قبل از پیدایش شیبا، اغلب مردم روی دوج سرمایه‌گذاری می‌کردند اما امروزه انتخاب و خرید شیبا اینو بعنوان یک فرصت ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و کسب سود شناخته می‌شود.

اکنون که بیش از دو سال از پیدایش شیبا اینو می‌گذرد هنوز هویت ریوشی برای هیچ‌کس آشکار نشده است. نکته قابل توجه درباره ریوشی ایجاد یک پست وبلاگی تحت عنوان من ریوشی هستم در سمی 2021 بود. داخل این پست عنوان شده بود که من هیچ‌کسی نیستم و مهم نیستم، من ریوشی هستم. پس به جای تمرکز روی سازنده شیبا بهتر است از فرصت‌هایی که شیبا برای کسب سود فراهم می‌کند استفاده کرد.

شیبا اینو برای کدام کشور است؟

شیبا اینو یک ارز دیجیتال است و متعلق به هیچ کشور و یا شهر خاصی نیست و همه می‌توانند از سراسر دنیا به خرید و فروش آن بپردازند!

آیا ارز دیجیتال شیبا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

شیبا اینو در طول مدت زمان کوتاهی که از رونمایی آن می‌گذرد توانسته رشد بسیار زیادی را تجربه کند. این ارز طرفداران بسیار زیادی دارد و به‌عنوان یکی از میم کوین‌های مطرح بازار شناخته می‌شود. ارز دیجیتال شیبا در حال حاضر با قیمت 0.000011 دلار معامله می‌شود و در رتبه 14 بازار قرار دارد. شیبا اینو با حجم معاملات روزانه 171 میلیون و مارکت کپ 6.5 میلیارد و تسلط 0.61 درصدی به بازار جزو گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

دقت داشته باشید که هیچ‌یک از تریدرها و کارشناسان بازار کریپتو سرمایه‌گذاری بلند مدت روی میم کوین‌ها را پیشنهاد نمی‌کنند. اما ارز دیجیتال شیبا به‌گونه‌ای طراحی شده است که نوسان قیمتی زیادی دارد و شرایط لازم برای کسب سود را برای تریدرها فراهم می‌کند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که تسلط کافی به بازار کریپتو، تحلیل فاندامنتال و تکنیکال دارید، شیبا اینو یکی از گزینه‌های مناسب برای کسب سود خواهد بود. پس با بررسی وضعیت بازار و ارز شیبا می‌توانید سودهای بسیار خوبی از طریق این ارز به دست آورید.

شیبا اینو بهتر است یا دوج کوین؟

شیبا اینو و دوج کوین دو نمونه از میم کوین‌های پر حاشیه و مطرح موجود در بازار کریپتو کارنسی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. دوج کوین ارزی است که در سال 2013 با هدف شوخی و مسخره کردن کریپتو تاسیس شد. در ابتدا این ارز طرفداران خاصی نداشت اما با گذشت زمان و حمایت افراد سرشناسی همچون ایلان ماسک از دوج کوین، شاهد گسترش شبکه دوج و تاسیس گروهی از طرفداران با نام ارتش دوج بودیم. دوج کوین دارای الگوریتم اجماع کار است و قابلیت استخراج دارد. این میم کوین منحصربه‌فرد با توجه به داده‌های سایتcoinmarketcap  هم‌اکنون در رتبه 13 بازار قرار دارد و توانسته است توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

از طرف مقابل شیبا اینو یک ارز نسبتا جدید است که در سال 2020 روانه بازار شده است. این ارز بر بستر بلاکچین اتریوم استوار است و از همان ابتدای پیدایش خود توانست مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد. ارز دیجیتال شیبا قابل استخراج نیست و حداکثر توکنی که برای عرضه ارائه خواهد کرد یک کواردیلیون خواهد بود. این ارز در حال حاضر در رتبه 14 بازار کریپتو قرار دارد و به‌عنوان یکی از سرسخت‌ترین رقبای دوج کوین به شمار می‌رود. شیبا اینو تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرده است و سعی دارد که قدرت خود را در دنیای کریپتو افزایش دهد.

جمع بندی

شیبا اینو یکی از میم کوین‌های مطرح بازار است که از همان ابتدای پیدایش خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. این ارز طرفداران بسیار زیادی دارد و طی یک سال گذشته همیشه در معرض توجه کاربران کریپتو قرار داشته است. قیمت پایین ارز شیبا در کنار محبوبیت زیاد آن سبب می‌شود که کاربران سرمایه‌گذاری روی این ارز را یک فرصت ایده‌آل برای کسب سود در نظر بگیرند. اگر شما تسلط کافی به بازار دارید می‌توانید با ترید شیبا، سود بسیار خوبی به دست آورید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.