ارز دیجیتال Orchid چیست؟

بلاکچین اورکید یا Orchid چیست؟ OXT را از کجا می توان خرید

لوگو ارز دیجیتال Orchid

OXT یک نوع ازر دیجیتال است که با نام پروژه Orchid در بازار ارزهای دیجیتال ارائه می شود. OXT در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد و این ارز دیجیتال خودش را بعنوان اولین شبکه ای است که می تواند حریم خصوصی افراد را بین سایر شبکه ها حفظ کند معرفی می کند.

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتال اورکیدOrchid
2نماد ارزدیجیتال اورکیدOXT
3آیا اورکید قابلیت استخراجدارد

هدف اصلی این ارز دیجیتال غلبه بر محدودیت های آزادی اینترنت با استفاده از پرداخت های رمز نگاری شده می باشد این کار با استفاده از پرداخت ارزهای رمزنگاری شده به هرکس برای خرید پنای باند مورد نظرش می باشد.

بستری که  دراین بستر این پرداخت ها انجام می شود بستر اتریوم است و پرداخت های منظم به ارائه دهندگان هر شبکه انجام می شود.این سرویس به این صورت است که به OXT این اجازه را می دهد تا از هزینه های گاز در شبکه اتریوم جلوگیری کنند.

این سرویس به این صورت است که پرداخت باید فقط در صورتی انجام شود که کاربران در کنار اینکه اتصال واقعی پیدا می کنند باید هزینه های ماهانه و سالانه شان را هم پرداخت کنند و از کمک های مالی دریغ نکنند.

بنیان گذاران OXT چه کسانی هستند؟

چهار بنیان گذار OXT از حوزه های بلاکچین و حوزه های مالی هستند که آن ها  دکتر استیون واترهاوس به عنوان مدیرعامل ، جی فریمن، برایان جی فاکس و گوستاو سیمونسون است.

Waterhouse یک شخصیت شناخته شده در ارزهای رمز نگاری شده است که شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital را که مسئولیت سرمایه گذاری در بعضی از محبوب ترین شرکت های صنعت را بعهده دارد را با هم تاسیس کردند.

فریمن موسس Cydia است که این شرکت ، یک فروشگاه برنامه اپل جایگزین برای دستگاه های اپل است.

فاکس مسئول ایجاد اولین سیستم بانکی آنلاین تعاملی بانک Wells Fargo در ایلات متحده در اواسط دهه 1990 است. 

در حال حاضر، Simonsson یکی از توسعه دهندگان اصلی امنیت شبکه Ethereum است که در سال 2015 به راه اندازی این مجموعه کمک کرد.

طبق ادبیات رسمی ، واترهاوس پس از اینکه قربانی حمله SIM-Swap شد به این موضوع توجه ویژه ای کرد که حریم خصوصی اینترنت نیاز به بهبود و ارتقا دارد و سپس در همین راستا شروع به تحقیق در مورد فناوری  VPN کرد.

ویژگی منحصر به فرد OXT چیست؟

ایده اصلی Orchid استفاده از فناوری بلاکچین برای افزایش تجربه موجود در VPN است.

این مجموعه با استفاده از نانوپرداخت های احتمالی مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده است و کاربران می توانند با استفاده از نانوپرداخت های احتمالی مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده ، کاربران می توانند با استفاده از VPN های ناشناس به یک سرور متمرکز وصل شوند و به خطرات مرتبط با زیر ساخت های یک کشور خاص اعتماد نمی کنند.

OXT بعنوان یک رمز ارز آزاد عمل می کند و یک انگیزه تجاری برای داشتن ارزش شبکه و افزایش ارزهای شبکه فراهم می کند.

در این مجموعه یک ویژگی جداگانه وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از ارزهای فیات بتوانند اعتبارات ارزدیجیتال  OXT را بالا ببرند.

در این حالت می توان گفت که OXT قابل برداشت و تبدیل به ارز دیجیتالی دیگری نمی باشد و فقط با ارائه دهندگان شبکه صرف می شود.

 ارز دیجیتال OXT با این هدف طراحی شده است که نشود این ارز را با سایر رمز ارزهای پایه معامله کرد.

جذابیت Orchid فقط محدود به کاربران رمزهای ارزهای رمزپایه نیست و توسعه دهندگان رموند روبه رشد آزادی اینترنت را در مواجه با افزایش تنش های ژئوپلیتیکی و محدودیت های محلی برجسته میکنند.

از فناوری وب 3.0 برای ایجاد شباهت به اینترنت باز استفاده می شود و همانطور که از اوایل دهه 1990 جریان دسترسی کاربران به جریان اصلی متداول شد این ارز هم رفته رفته جایگاه اصلی خود را در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرد.

تعداد کوین های در گردش ارز دیجیتال OXT چیست؟

عرضه ی این ارز دیجیتال بصورت OXT 1،000،000،000 (1 میلیارد) واحد OXT می باشد.

در مورد این ارز دیجیتال باید گفت که هیچ گونه تورمی وجود ندارد اما افراد برای اینکه بتوانند سود معاملات خود را حفظ کنند همواره با احتمالات وجود تورم این ارز دیجیتال را مدیریت می کنند.

توکن های باقی مانده بین چهار تیم توسعه دهنده توزیع می شود و بسته به هدف . مقصد رمزها چندین برنامه واگذاری موجود می باشد.

امنیت شبکه ارز دیجیتال OXT چگونه است؟

OXT یک رمز استاندارد ERC-20 در Ethereum است. خطرات احتمالی ای که این شبکه را تهدید می کند این است که اطلاعات توسط هکرها جمع آوری شود. با توجه به اینکه اطلاعات بسیار کمی در قراردادهای هوشمند برای پرداخت تراکنش ها وارد می شود اما هک شدن اطلاعات و داده ها بیشتر کاربران را تهدید می کند.

باتوجه به اینکه بسیار کمی در مورد قرارداهای هوشمند بستر نرم افزاری مورد استفاده برای پرداخت وجود دارد پیوندهای ضعیف این زنجیره بیشتر مربوط به کاربران این ارز دیجیتال است.

همانطور که مشخص است درگیر کردن اشخاص ثالث د رخریدهای رمز ارز برای استفاده ازorchid می تواند منجربه دریافت هویت کاربران باشد و همین امر باعث می شود تا هکرها از طریق دستیابی به کیف پول ها و والت ها بتوانند به اطلاعات فرد کاربر دسترسی داشته باشند.

OXT را از کجا می توان خرید؟

OXT با مبادلات ارز رمزنگاری شده، ثبات کوین و جفت ارزهای فیات آزادنه در صرافی های بزرگ مانند Binance ، Kraken ، Coinbase Pro قابل تجارت است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.