ارز دیجیتال OKB اوکی بی

همه چیز در مورد توکن OKB توکن بومی صرافی OKEX

لوگو توکن OKB یا اوکی بی

ارز دیجیتال اوکی بی (OKB) توکن بوم صرافی OKEX است که این صرافی فعالیت خود را از سال 2014 شروع کرد و در حال حاضر یکی از بزرگترین صرافی هایی است که بیش از 20 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. نکته دیگر این است که صرافی OKEX، در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر دارد که به آنها خدمات می رساند.

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتال اوکی بیOKB
2نماد ارزدیجیتال OKB OKB
3قابلیت استخراجدارد

توکن OKB، یک توکن بومی صرافی OKEX است که توسط موسسه OK Blockchain صادر شده است و توسط همین صرافی پشتیبانی و حمایت می شود. هدف از ایجاد توکن OKB، ارائه یک پکیج تخفیف در کارمزد برای هودلرهایی که در صرافی لیست شده اند، ارائه می دهد. 

کاربر می تواند با نگه داری OKB می تواند حق رای داشته باشد. هر چه قدر تعداد OKB بیشتر باشد، تاثیرگذاری رای بیشتر خواهد شد. 

توکن OKB چگونه کار می کند؟

بستر فعالیت توکن OKB، بر صرافی OKEX است. شرکت OKB، در تلاش است که توکن خود را با وارد کردنش به دیگر صرافی ها در آینده گسترش دهد. با وجود اینکه این توکن بر بستر اتریوم ایجاد شده است، اما شرکت  OKBدر تلاش است که بستر خود را ایجاد کند. 

توکن OKB بر روی چه کیف پول هایی ذخیره می شود؟

صرافی ارز دیجیتال OKB، یک کیف پول مخصوص برای نگهداری ارز دیجیتال دارد. اما برای ذخیره و نگهداری این توکن، می توان از کیف پول هایی استفاده کرد که از استاندارد  ERC-20 حمایت و پشتیبانی می کند. کاربر می تواند از تمامی کیف پول های اتریوم برای ذخیره و ارز دیجیتال OKB نیز استفاده کند. 

برنامه های آینده صرافی OKEX و توکن OKB چیست؟

صرافی OKEX در تلاش است که در آینده بلاک چین خود را توسعه داده و توکن OKB  را  به عنوان یک توکن بومی در این صرافی به کار ببرد. از کاربردهایی که استفاده از توکن OKB Token در صرافی دارد، کاهش کارمزدهای تراکنش در برنامه های غیرمتمرکز و دیفای است. 

البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که بلاک چین OkChain مشابه با صرافی Binance Chain است که قرار است توکن OKB قرار است با استفاده از یک الگوریتم اجماع پرسرعت، با مقیاس پذیری بهتر به فعالیت خود ادامه دهد. 

بلاک چین OkChain، در تلاش است تا به یک صرافی غیر متمرکز تبدیل شود و از برنامه های غیرمتمرکز مالی را مانند دیفای حمایت کند. با اجرایی شدن این برنامه، کاربران بسیاری بین این صرافی و دیگر شرکت های معتبر به وجود بیاید که در نهایت باعث رشد صرافی می شود. 

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.