ارز دیجیتال Chromia (کرومیا) چیست؟

لوگو ارز دیجیتال کرومیا

ارز دیجیتال Chromia، یک بستر جدید بلاکچین برای برنامه های غیرمتمرکز است که برای برطرف کردن نواقص سیستم عامل های موجود در dapps ها ایجاد شده است. در گذشته ارز دیجیتال کرومیا را با عنوان Chromapolis می شناختند. 

هدف از ایجاد ارز دیجیتال Chromia، رفع مشکلاتی است که در بلاک چین وجود دارد. با برنامه نویسی که این نوع ارزدیجیتال دارد، برای مشکلات مقیاس پذیری برای dApp ها نیز استفاده می شود. 

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتال کرومیاChromia
2نماد ارزدیجیتال کرومیاCHR
3آیا کرومیاقابلیت استخراجدارد
4تعداد سکه ها1,000,000,000 CHR

پلتفرم ارز دیجیتال کرومیا، شبکه ای از بلاک چین های رابطه ای است. dAppS را می توان به گونه ای نوشت که برای توسعه دهندگان در تمام دنیا آشنا بوده تا در برنامه های بزرگ شرکتی، بازی ها و یا پروژهای کوچکتر نیز کار کند.

هر بلاکچینی در کرومیا، مجموعه ای از گره های اعتبار سنجی مرتبط است که مشابه با شاردینگ در اتریوم کار می کند. این نوع از گره های اعتبار سنجی، زیرمجموعه ای از همه گروه های متعلق به Chromia، است. 

CHR، توکن اصلی بومی کرومیا است و کاربران می توانند از این توکن در dApps ها استفاده می شود. در واقع dApps ها با پرداخت هزینه معاملات، موجب می شوند که تولید کنندگان با استفاده از توکن CHR مسدود شوند. 

در واقع ارز دیجیتال کرومیا به dApps ها، کمک می کند تا توکن هایی که تحت پشتیبانی CHR هستند، را صادر کند. 

از جمله فعالیت های dApps ها در ارز دیجیتال کرومیا، می توان به امور مالی، بازی، املاک و مستغلات و مراقبت های بهداشتی است. ارز دیجیتال choromia در نظر دارد که بر روی برنامه های dApp زنجیره تامین، خدمات شرکتی  و اینترنت اشیا متمرکز شود.

ارز دیجیتال کرومیا بر روی چه کیف پول هایی ذخیره می شود؟

ارز دیجیتال کرومیا بر روی کیف پول هایی ذخیره می شود که از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتر پشتیبانی می کند. در حال حاضر دو نوع کیف پول از این ارز دیجیتال حمایت و پشتیبانی می کند:

  1. Trust Wallet
  2. MetaMask
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. میلاد می گوید

    ارز دیجیتال کرومیا نیز از ارزهای دیجیتالی می باشد که افراد آن را معامله می کنند. این ارز کاربرد و خاصیت خودش را دارد و کیف پول مخصوص خودش را نیز دارا می باشد اگر قصد معامله و خرید و فروش این ارز را دارید می توانید به یک از صرافی های معروف به نام یوبیتکس مراجعه کنید و روش های مختلف خرید و فروش ارز دیجیتال را فرا بگیرید.