ارز دیجیتال Holo

رمز ارز HOT یا همان هولو

لوگو ارز دیجیتال Holo

ارز دیجیتال HOT یا همان هولو یک نوع ارز دیجیتال است که یک پلتفرم غیر متمرکز است. هدف اصلی آن ایجاد یک فضایی است که بتواند مهمان اپلیکیشن ها باشد. پلتفرم هولو HOT به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند چندین اپلیکیشن مختلف را بر روی کامپیوتر خودشان سوار کنند و نیازی به داشتن سخت افزارها و یا نرم افزارهای خاصی هم نداشته باشند.

قیمت ارز holo و نمودار تکنیکال این رمز ارز

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتال هولوHolo
2نماد ارزدیجیتال هولوHOT
3وبسایتhttps://holochain.org
4Whitepaperhttps://holo.host/whitepapers
twitter https://twitter.com/H_O_L_O_
reddithttps://reddit.com/r/holochain
coin market caphttps://coinmarketcap.com/currencies/holo

بنیان گذاران ارز دیجیتال HOT چه کسانی هستند؟

ارز دیجیتالHOT یا همان هولو توسط دو شخص به نام های آرتور بروکو و اریک هریس براون بنیان گذاری شده است.آرتور بعنوان یک هوش مصنوعی در هیوز، جنرال موتورز و کرایسلر کار کرده است.

اریک در زمینه زیر ساخت ها یکامپیوتری متخصص است و چندین ارز دیجیتال را طراحی کرده است.

ویژگی های مثبت ارز دیجیتال HOT چیست؟

پلتفرم اصلی هولو HOT که در این مجموعه برقرار است Holochain نام دارد.در این زنجیره هر گره بر روی زنجیره ی خود قرار دارد. این شبکه در راستای حل مشکل مقیاس پذیری بلاکچین ها قدم های خوبی برداشته است. این شبکه ها این باگ اصلی را برطرف کرده است که با آفلاین شدن شبکه داده ها از بین برود. یعنی با آفلاین شدن شبکه داده ها از بین نمی روند.

تمام این معاملات به شکل یک پلتفرم حسابداری عمل می کنند و تمام داده ها در آن ثبت و ذخیره می شوند چیزی شبیه به سیستم حسابداری ترازنامه که هیچ گونه احتکار و اشتباه محاسباتی برای داده ها پدید نمی شود.

Holochain یک Distributed Hash Tableیا جدول هش توزیع شده را برای تایید داده های موجود در هربلاکچین گره ای به کار می گیرد. این جدول توسط زنجیره ی مرکزی Holochain نگهداری می شود. 

  • توسعه دهنده ها این مفهوم را با مقایسه ی چرخه ی زندگی موجودات زنده به تصویر کشیده اند.
  •  جدول هش، داده های هر بلاکچین گره ای را مانند یک سلول زنده در یک DNA تایید و ذخیره می کنند.
  • Holo fuel یک اعتبار ارز دیجیتال است که قدرت این را دارد که میزبان های مشترک در شبکه را پشتیبانی و پردازش کند.
  • در ارز دیجیتال HOT هیچ قانون و شرایط ثابت و ثابت یتحت عنوان یک پلتفرم مشخص و ثابت وجود ندارد.
  • در عوض هر عامل برای خودش یک پلتفرم خصوصی را برقرار می کند و طبق آن پلتفرم فعالیت میکند.

ارز دیجیتالHOT چگونه فعالیت می کند؟

ارز دیجیتال HOT به طور خیلی مستقلانه ای از یک معماری عامل محور استفاده می کند.

در این نوع ساختار هر عاملی سعی می کند تا به بلاک چین عمومی خود متصل شود و سپس برنامه های خود را اجرا کند؛ این مکانیسم با طراحی داده محور بلاکچین های قدیمی بسیار متفاوت است و عملکرد جداگانه ای دارد. 

آینده نگری ارز دیجیتال HOT چگونه است؟

رایانش های غیر متمرکز و توزیع شده تفاوت های زیادی را در چگونگی عملکرد در بستر HOT دارند. 

بعنوان مثال در هر اتریوم هر نود باید کلیه چین ها را بررسی و ثبت کند اما در بستر توزیع نیاز به این افزونگی اطلاعات از بین می رود و دیگر انسجام داده ها بدون نیار به سازوکار اجماع بین تعداد نامحدودی از همتایان حفظ می شود.این دقیقا همان مفهومی است که توسط شبکه های مادر یا همان ساید چین ها استفاده می شود. 

برنامه های ارز دیجیتال HOT در این شبکه بسیار مستقلانه تر و پیشرفته تر و کاربردی تر از سایر بلاک چین ها عمل می کند و همین امر باعث می شود تا نیاز به استفاده از سایر بلاکچین ها از بین برود و حتی این مجموعه بتواند برنامه های کاربردی تری را به دنیای ارزهای دیجیتال ارائه کند.

این تراکنش های یک به یکی که در شبکه بوجود می آید گاها تشابه زیادی به شیوه خرده فرووشی را دارد.

مثلا آیا تا حالا دقت کرده اید که هیچ نیازی نیست که به صندوق درا یک رستوران کلی مدارک و سفته و رسید مالیاتی و اعتبارات دیگر ارائه دهید تا بتوانید فقط یک ساندویج از مجموعه شان دریافت کنید! این دقیقا همان چیزی است که ما به آن اشاره می کنیم.


تور تایلند
تور ارزان تایلند به مقصد توریستی ترین شهر های تایلند نظیر پوکت، بانکوک، پاتایا و ساموئی توسط آژانس های مسافرتی معتبر از سراسر ایران با بهترین خدمات تنها در سایت لحظه آخر؛ در ادامه می توانید انواع تور تایلند را به همراه جزئیات برگزاری آن ها نظیر قیمت، هتل رزروی، شهر مقصد، مدت زمان اقامت و غیره مشاهده و خریدی مطمئن داشته باشید.


هدف اصلی ارز دیجیتالHOT  چیست؟

پلتفرم HOLO این اجازه را به کاربران خود می دهد تا بدون اینکه نیاز باشد چندین پلتفرم مختلف را به صورت نرم افزارها یمختلف و یا برنامه ها یسخت افزاری مختلف بر روی رایانه خود نصب کنند و از آن ها استفاده کنند بتوانند به راحتی با استفاده از ارز دیجیتال هولو از تمامی این باکچین ها بصورت عمومی استفاده کنند.

هدف کلی ارز دیجیتال HOLO این است که بتواند hApps را به راحتی در دسترس افراد قرار دهد تا کاربران بتوانند به آسانی از خدمات این برنامه استفاده کنند و دیگر نیاز به نصب برنامه های مختلف بر روی شبکه های نرم افزاری کامپیوتر خود نباشند.

نتیجه گیری مقاله

همه ی مردم در پایان تمام جست و جو ها و مقالات می خواهند که به این سوال اصلی پاسخ دهند که بتوانند بر روی ارز دیجیتال محبوب خود سرمایه گذاری کنند و یاا ینکه از میان صدها ارز دیجیتال بتوانند ارز دیجیتال کاربردی تر ، بهتر و با ارزش تر را شناسایی کنند و معاملات و مبادلات خود را در همین بسترها انجام دهند.

این پلتفرم، یک پلتفرم حسابداری دو منظوره می باشد بر اساس این پلتفرم نوعی مشروعیت مفهوم برای این ارز از دید کاربران وجود دارد.

با توجه به این که آینده این ارزهای دیجیتال هنوز هم نامعلوم است پس ما توصیه میکنیم که اگر قصد سرمایه گذاری های بلند مدت را دارید حتما با بررسی ها یدقیق تری سعی کنید تا بر روی ارزهایی برنامه ریزی کنید که هدف هایی محکم و تعیین شده برای آینده این ارزها مثل ارز دیجیتال HOT وجود داشته باشد. 

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.