آموزش خرید و فروش ترون – Tron

ارز دیجیتال ترون – Tron یا همان ترونیکس طرفداران زیادی یافته است. اکنون به آموزش خرید و فروش ترون – TRX خواهیم پرداخت.

خرید Tron را باید در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال دانست. این آلت کوین به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و افراد زیادی از طریق شبکه این پول مجازی به ترید با یکدیگر می‌پردازند. اگر تصور می‌کنید تنها روش کسب سود و سرمایه‌گذاری خرید بیت کوین است، سخت در اشتباه هستید؛ با یادگیری آموزش خرید و فروش ترون می‌توانید به موفقیتی مشابه دست پیدا کنید.

ترون را باید یک ارز دیجیتال با سابقه درخشان و آینده روشن دانست. Tron یا TRX به پشتوانه شرکت بزرگ ترون شکل گرفته و به همین دلیل تکیه‌گاه مالی بسیار قوی دارد. ترون را صرافی‌های بسیاری در دنیا به رسمیت شناخته و با آن تبادلات مالی انجام می‌دهند، به همان شکل که امروز ترید با بیت کوین، اتریوم و تتر رواج دارد. سهم زیاد معاملات Tron سبب شده روز به روز آوازه این رمز ارز به گوش سرمایه‌گذاران بیشتری رسیده و‌ آن‌ها را به خرید ترون و شروع فعالیت در آن ترغیب کند.

ترون چیست؟

Tron یک پلتفرم غیر متمرکز مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین است. هدف اولیه از تاسیس آن، ایجاد یک سیستم سرگرمی محتوای دیجیتال جهانی و رایگان با فناوری ذخیره‌سازی توزیع شده بود. به لطف این پلتفرم، اشتراک‌گذاری محتواهای دیجیتال بسیار ساده و با هزینه‌ای معقول صورت می‌گیرد. گفتنی است ایجاد بستر یاد شده به نیمه‌های سال 2017 در سنگاپور، به دست یک سازمان غیر انتفاعی با نام Tron Foundation برمی‌گردد. موسس و مدیر عامل شرکت آقای جاستین سان (Justin Sun) بوده و دارای یک تیم توسعه داخلی پیشگام در فناوری است. در این مطلب قصد داریم با شبکه Tron و نحوه کارکرد آن آشنا شده و ارز دیجیتال آن با نام ترونیکس را بیشتر بشناسیم. البته کاربران رمز ارز این شرکت را با همان اسم ترون می‌شناسند.

حذف واسطه

به وسیله استفاده از ویژگی‌های بلاکچین و تکنولوژی شبکه نظیر به نظیر (P2P)، ترون در تلاش است شکاف بین تولید‌کنندگان و استفاده‌کنندگان محتواهای دیجیتال را از طریق حذف واسطه‌ها و دلال‌ها، از بین ببرد. یکی از دلایل جذابیت یادگیری آموزش خرید و فروش ترون نیز همین موضوع سبب می‌شود؛ Tron چیزی فراتر از یک پلتفرم حاوی ارز دیجیتال بوده و بستری بزرگ با قابلیت‌های متعدد به شمار می‌رود. نتیجه بستری که ترون برای تولید و استفاده راحت‌تر از محتواهای دیجیتال ایجاد کرده، کاهش هزینه‌های استفاده از خدمات برای مصرف‌کننده و جمع‌آوری بهتر از طریق رسیدهای مستقیم برای تولیدکننده است.

خرید Tron

برای درک بهتر بد نیست به یک مثال واقعی اشاره کنیم. نتفلیکس بر اساس تقاضای کاربران محتواهایی در قالب سرویس‌های سرگرم‌کننده دیجیتال ارائه می‌کند. در اینجا یک سازمان واحد، کنترل خدمات را به صورت متمرکز بر عهده دارد. یک گروه یا شرکت اقدام به تولید فیلم کرده و افراد برای تماشای آن‌، داخل نتفلیکس، باید اشتراک خریداری کنند. پول دریافت شده از کاربران، صرف هزینه هاستینگ و دیگر موارد مربوط به نگهداری سرورهای نتفلیکس شده و بخشی به سازنده محتوا می‌رسد.

بیشتر مواقع، بخش زیادی از سود نصیب دلال (نتفلیکس در اینجا) خواهد شد! به همین دلیل با فراگیری آموزش ترون می‌توانید از طریق حذف دلال، به عنوان یک تولیدکننده سود بیشتری به جیب بزنید! یکی از نتایج این دستاورد، توانایی برای کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده نهایی با وجود کسب سود بیشتر است.

Tron این مدل کسب و کار را در یک شبکه بلاکچینی تکرار کرده و به عنوان یک بستر ذخیره‌سازی غیر متمرکز و توزیع شده، با کارایی بیشتر و هزینه کمتر، عمل می‌کند. هدف، قطع کردن دست واسطه‌ها است تا آن چه در شبکه عظیمی همچون نتفلیکس در حال رخ دادن است از بین رفته و هر فرد، گروه یا شرکت بتواند محتواهای دیجیتال خود را در شبکه مبتنی بر بلاک چین ترون سوار کند. کاربران، هزینه را به طور مستقیم به سازنده محتوا پرداخت کرده و دیگری خبری از سود بردن کلان واسطه‌ها در این میان نیست.

در این فرآیند، پلتفرم غیر متمرکز و باز Tron همراه تکنولوژی ذخیره‌سازی توزیع شده آن، همچنین در تلاش است یک مشکل بسیار مهم را حل کند؛ در حال حاضر شرکت‌های قدرتمند انگشت‌شماری اینترنت و محتواهای قرار گرفته در آن را کنترل می‌کنند، اما بسترهای مبتنی بر بلاک چین همچون ترون زمینه را برای حضور دیگران نیز فراهم خواهد کرد. آیا هنوز به اهمیت آموزش خرید و فروش ترون علاوه بر یادگیری چگونگی استفاده از پلتفرم این ارز شک دارید؟

آشنایی با ارز دیجیتال ترون

ترونیکس که آن را با علامت اختصاری TRX می‌شناسند، یک ارز دیجیتال بوده و جزئی از پروژه شبکه غیر متمرکز Tron Foundation محسوب می‌شود. ترون حاصل تفکر جاستین سان و تیم او است. TRX بر اساس هدفی بسیار بزرگی تشکیل شده و مورد حمایت شرکت‌های متعددی قرار گرفته است. همانطور که گفتیم، هدف اصلی Tron، فراهم کردن بستری برای برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز است. حال کاربران برای پرداخت هزینه‌های استفاده از سرویس‌های ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتال بر بستر ترون، از ارز دیجیتال اختصاصی آن استفاده می‌کنند. البته هدف از آموزش خرید ترون یا فروش آن تنها پرداخت اشتراک سرویس‌های این پلتفرم نیست و می‌توان از این رمز ارز برای انواع ترید بهره برد.

ارز دیجیتال ترون شبیه دیگر انواع رمز ارزها بر بستری غیر متمرکز سوار است، به این معنی که توسط سازمان، دولت یا فرد خاصی اداره نشده و به هویت مشخصی تعلق ندارد. این ارز در ابتدا مبتنی بر اتریوم بود، اما کمی بعد به صورت مستقل و مبتنی بر بلاک چین انحصاری خود در آمد.

ارز دیجیتال مورد بحث ویژگی‌های مهمی دارد. همین قابلیت‌ها جزو دلایل ترغیب کاربران به یادگیری آموزش خرید و فروش ترون محسوب می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌های TRX می‌توان به حجم تراکنش‌های زیاد اشاره کرد. در هر ثانیه تقریبا 2 هزار تراکنش بر پایه ترون انجام می‌شود، در حالی که این عدد برای ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم و بیت کوین، به ترتیب 25 و 5 تراکنش در هر ثانیه است! ترونیکس از مقیاس‌پذیری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد، در نتیجه در مقیاس‌های کلان نیز به خوبی کار کرده و مدیریت تعداد زیادی کاربر درون پلتفرم، با مشکل مواجه نخواهد شد.

کیف پول‌های Tron

همانطور که به منظور نگهداری و ذخیره ارزهای رایج فیات به کیف پول نیاز دارید، نگهداری از ارزهای دیجیتال نظیر TRX نیز نیازمند یک والت است. به طور واضح، پول‌های الکترونیکی را باید در کیف پول‌های الکترونیکی نگهداری کرد. این والت‌ها از نظر کلی به دو دسته فیزیکی و مجازی تقسیم می‌شوند. کیف پول‌های مجازی در قالب یک نرم افزار موبایل، دسکتاپ یا وب توسعه یافته و به شکل یک آدرس الکترونیکی در دسترس هستند، در حالی که گزینه‌های فیزیکی را می‌توان به شکل یک یو اس بی درایو استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره والت‌های ارزهای دیجیتال و انواع آن‌ها حتما مقاله زیر را مطالعه کنید. شناخت والت‌ها بخشی بسیار مهم از آموزش خرید و فروش ترون محسوب می‌شود.

از آن جایی که ترون یک ارز دیجیتال محبوب بوده و کاربرد‌های گسترده‌ای مخصوصا در خود بستر اختصاصی Tron دارد، کیف پول‌های متعددی از آن پشتیبانی می‌کنند. خوشبختانه‌ والت‌های پشتیبانی‌کننده از این رمز ارز در قالب وب اپلیکیشن، نرم افزار دسکتاپ یا برنامه موبایل قابل استفاده‌ هستند.

خرید ترون

وب سایت رسمی Tron Foundation کیف پول رسمی ترون را برای TRX پیشنهاد می‌کند. والت‌های رسمی همواره به سایر ارجحیت داشته و از سطح امنیت و سرعت بالاتری برخوردارند. البته بعد از آموزش خرید ترون برای نگهداری آن می‌توان از کیف پول‌هایی نظیر ترون لینک، اتمیک والت و تراست والت نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع https://www.investopedia.com/tech/what-tron-trx/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.