ارز دیجیتال MKR چیست؟

ارز دیجیتال Maker

Maker (MKR) ارز رمزنگاری شده و توکن حکومتی است. Cryptocurrency Maker (MKR) توکن دیجیتالی ایجاد شده در بستر آتریوم است که هدف اصلی آن ایجاد خطی از دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز است که به ارزش ابزارهای واقعی مانند ارز، طلا و غیره گره خورده باشد.

بر اساس این پلتفرم، برنامه‌ریزی شده‌است که در آنجا امکان انجام معاملات مارجین توکن‌ها در پروتکل ERC20 وجود داشته باشد که یک مبادله را ایجاد کند.

Maker چیست؟

Maker یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز در بلاکچین آتریوم با هدف به حداقل رساندن نوسانات قیمت پایدار Bitcoin Dai خود در برابر دلار آمریکا است. در مقابل DAI قیمت Maker بی‌ثبات است. Maker یک توکن سودمند است و با استفاده از Dai قیمت آن افزایش می‌یابد.

دارندگان Maker می‌توانند به مدیریت ریسک و منطق تجارت سیستم Maker رای دهند. کوین‌های MKR قابل استخراج نیستند، اما می‌توان آنها را از صرافی Bibox خریداری کرد. Maker بر اساس اصل تجارت مارجین فعالیت می‌کند. توکن‌های Dai توسط CDP وثیقه برای تعهدات بدهی، که به یک قرارداد هوشمند ارسال می‌شود و بستری برای تجارت مارجین است، تأمین می‌شود. این چارچوب به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا قیمت‌های مقرون به صرفه را ارائه دهند، همچنین سطح بالایی از امنیت را تضمین می‌کنند.

معاملات مارجین در Maker

یکی از عناصر اصلی سیستم Maker، معاملات مارجین است. هر یک از Daiها توسط یک موقعیت بدهی متضمن CDP (موقعیت بدهی غیرمستقیم) ارائه می‌شود، به قرارداد هوشمند هم‌زمان ارسال می‌شود، که به‌طور همزمان یک پلت فرم غیرمتمرکز برای تجارت مارجین است و امنیت بالاتر و قیمت‌های پایین‌تری را در مقایسه با سیستم‌های موجود در معاملات مارجین فراهم می‌کند. معاملات مارجین پلت فرم Market Maker و CDP با هم steblay Dai یک راه حل مالی کامل برای همه از روستاهای هند گرفته تا وال استریت هستند.

قیمت توکن MKR

Maker همچنین دارای توکن MKR مخصوص فعالیت‌های پروژه است. این شرکت پشتیبانی بنیاد آتریوم را تضمین کرده‌است و به گفته توسعه دهندگان، یک عنصر جدایی ناپذیر و مهم در اکوسیستم آتریوم است. MKR برای جذب سرمایه‌گذاری در خود Maker پروژه ضروری است. دارندگان MKR چیزی شبیه سهامداران هستند، اما به جای یک شرکت سهامی، یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) وجود دارد.

BitcoinWiki به شما قیمت آنلاین رمزنگاری Maker را پیشنهاد می‌کند:

Dai Stablecoin

Dai یک توکن ارز کاملاً وثیقه ای است که ارزش آن نسبت به دلار آمریکا از طریق یک سری رقابت برای مشوق‌های مالی قابل پیش‌بینی است.

برخلاف زنجیره‌های ثابت متمرکز، ارز کاملاً در بلاکچین زندگی می‌کند، ثبات آن با هیچ واسطه‌ای نیست و توانایی پرداخت آن به هیچ‌یک از طرف‌های معتبر اعتماد ندارد. Dai توسط وثیقه ای پشتیبانی می‌شود که در قراردادهای هوشمند در بلاکچین آتریوم قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.