سکه های تزئینی ارز های دیجیتال

سکه بیت کوین و سایر تصاویر به شکل سکه دوج کوین یا سکه اتریوم ETH و .. که در فضای مجازی می‌بینیم در واقع نمادین هستند و ارتباطی به اصل فرآیند ارزهای مجازی ندارند. بنابراین در تمامی تصاویری که این رمز ارزها را به صورت سکه نشان داده‌اند به عنوان سکه‌های تزئینی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند و البته نمونه‌های تزئینی آن در بازار موجودند و شما برای خودتان و یا دوستان‌تان می‌توانید آن را به عنوان یادگاری و هدیه‌ای زیبا و ماندگار خریداری نمایید. ما در این مطلب هر یک از این رمز ارزها را معرفی کرده و در نهایت فروشگاه آنلاین نوید مارکت را به شما معرفی خواهیم کرد که چنانچه علاقمند به داشتن این کالای جذاب و منحصربفرد هستید، می‌توانید سکه بیت کوین و سایر سکه‌های تزئینی ارزهای دیجیتال را از این فروشگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

بیتکوین چیست؟

بیت کوین Bitcoin نوعی ارز دیجیتال و پول مجازی است که با استفاده از دستگاهی به نام ماینر و به روش ماینینگ کردن استخراج می‌شود. پس از تهیه دستگاه ماینر و نصب آن کاربر برنامه‌ای مخصوص را روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود نصب می‌کند و لازم است این فرآیند تحت رصد کامل قرار گیرد.

بیت‌کوین نوعی پول دیجیتال غیرمتمرکز به شمار می‌‎آید زیرا بدون نظارت و دخالت هیچ نوع بانکی کار می‌‎کند و تمامی تراکنش‌هایی که به واسطه آن انجام می‌شود و یا خرید و فروش آن تنها مابین دو فرد خریدار و فروشنده در هر کجای دنیا که باشند صورت می‌گیرد و در این میان هیچ بانکی در انجام تراکنش دخیل نخواهد بود، به همین دلیل است که هنوز هیچ کشوری به طور کامل این پول و یا رمز ارز را به عنوان پول واقعی قبول نکرده است. بیت کوین از سال 2009 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو استخراج شد و اکنون در شرایطی قرار گرفته هر بیت کوین چند هزار دلار ارزش پیدا کرده است.

در حال حاضر در دنیا افراد و یا شرکت‌هایی هستند که با ارائه طرح‌های توجیهی می‌توانند به شما کمک کنند تا درباره استخراج و یا خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اطلاعات کاملی را به دست آورید. اما موضوع اصلی ما در این مطلب خرید سکه بیت کوین است که به صورت تزئینی ارائه شده و اگر شما به جمع آوری کالاهای کلکسیونی علاقمندید و یا دوست دارید سکه بیتکوین را به دوست‌تان هدیه دهید می‌توانید آن را خریداری نمایید.

طراحی سکه بیت کوین

این سکه تزئینی از طراحی زیبایی برخوردار است و به صورت خیره کننده و منحصر به فردی تولید شده که می‌توانید آن را به دوستان خود برای مناسب‌های مختلف هدیه دهید. سکه بیت کوین غیر واقعی است و همان طور که اشاره کردیم تنها جنبه تزئینی دارد اما از این جهت که روکشی از طلا دارد بر ارزش مادی آن افزوده شده است.

اگر جزء افرادی هستید که پول و سکه کشورهای مختلف را به عنوان کلکسیون جمع آوری کرده و نگهداری می‌کنید، این سکه‌ها نیز می‌تواند در زمینه ارزهای دیجیتال به کامل شدن کلکسیون شما کمک نماید.

دوج کوین چیست؟

در حدود ده دوازده سالی است که از استخراج اولین رمز ارزها می‌گذرد اما در همین مدت کوتاه نمونه‌های مختلفی از این پول دیجیتال شناخته شده‌اند که یکی از آن‌ها دوج کوین Dogecoin می‌باشد.

در سال 2013 دو نفر به نام‌های بیلی مارکوس Billy Markus و جکسون پالمر Jackson Palmer که البته چندان به موضوع ارزهای دیجیتال نگرش واقعی نداشتند و آن را به عنوان یک سرگرمی تلقی می‌کردند، تصمیم گرفتند ارز دیجیتال خود را استخراج نمایند. نماد سکه دوج کوین نیز تصویر یک سگ نژاد “شیبا اینو” بود که به عنوان لوگوی این ارز مجازی انتخاب شد و در کمال تعجب در مدت کوتاهی توانست مورد توجه بسیاری قرار گیرد. به خصوص آن که همین اخیرا ایلان ماسک مدیریت شرکت تسلا با توییتی در خصوص این پول مجازی توانست تاثیر بسیاری بر قیمت آن بگذارد.

خرید سکه دوج کوین

سکه دوج کوین نیز مانند سکه بیت کوین واقعی نیست و جنبه تزئینی دارد اما به جهت طراحی زیبایی که در ساخت سکه دوج کوین ارائه شده، این سکه می‌تواند یک کادوی جذاب و زیبا برای هدیه به دوستان‌تان به شمار آید. به خصوص تصویر سگ نژاد شیبا اینو که به معنای شانس بیار است، انرژی مثبتی را القا کرده و باعث می‌شود تا شانس همواره با شما و عزیزان‌تان یار باشد. سکه دوج کوین از جنس استیل بسیار با کیفیت و روکشی از جنس طلا تولید شده و یک کالای کلکسیونی محسوب می‌شود.

اتریوم چیست؟

از دیگر ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر از ارزش بالایی برخوردار است اتریوم Ethereum می‌باشد که با نام مخفف ETH شناخته شده است. اتریوم در سال ۲۰۱۵ و به سرپرستی یک جوان روسی به نام ویتالیک بوترین وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. این پول مجازی از نظر ارزش در رتبه‌ای پس از بیت کوین قرار دارد و به عنوان ملکه رمز ارزها در دنیا شناخته شده است.

شما علاوه بر استخراج اتریوم با استفاده از دستگاه ماینر می‌توانید تنها در حوزه خرید و فروش این نوع ارز مجازی فعالیت کنید که در این خصوص لازم است یک کیف پول اتریوم روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر شخصی‌تان نصب نمایید.

خرید سکه اتریوم

در حال حاضر سکه اتریوم ETH تزئینی نیز با کیفیت بالا و با روکشی از طلا تولید شده و برای آن یک جعبه نگهدارنده شکیل و زیبا نیز ارائه شده است که می‌توانید با خرید آن کلکسیون خود را کامل کنید و یا زیبایی خاصی به کتابخانه و یا میز کار خود ببخشید. اگر در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال و یا خرید و فروش آن‌ها بخصوص اتریوم فعالیت می‌کنید خرید سکه اتریوم ETH می‌تواند به عنوان نمادی برای فعالیت و بیزینس شما به شمار آید. 

فروشگاه اینترنتی نوید مارکت

اگر دوست دارید خرید آنلاین خوب، به یاد ماندنی و همچنین مطمئنی را تجربه کنید، سوپرمارکت اینترنتی نوید، همان فروشگاهی است که به دنبالش هستید. در این فروشگاه آنلاین که به آدرس الکترونیکی www.marketnavid.com بر بستر اینترنت راه‌اندازی شده است می‌توانید کالاها و محصولات مختلف را در رده بندی‌های متنوع بیابید و با کلیک روی هر دسته‌بندی کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و با چند کلیک و پرداخت مبلغ از طریق درگاه‌های اینترنتی خرید خود را نهایی کنید و آن را پس از مدت کوتاهی درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

در این فروشگاه محصولات سوپرمارکتی، بهداشتی زیبایی، انواع ابزار و ملزومات و همچنین کالاهای دیجیتال و دکوری و .. ارائه شده است. یکی از کالاهای ارائه شده در این فروشگاه سکه ارزهای دیجیتال است که با کیفیت بالا و با برخورداری از جعبه بسیار شیک ارائه شده و می‌توانید این سکه‌های دکوری مانند سکه اتریوم ETH، بیت کوین و یا سکه دوج کوین را برای هدیه دادن به دوستان و همچنین جهت کامل کردن کلکسیونی که دارید از این مجموعه سفارش دهید.

علاوه بر این تمامی محصولات ارائه ‌شده در سوپرمارکت آنلاین نوید از مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه برخوردار بوده و کالاهایی که تاریخ مصرف دارند همواره مورد بررسی قرار می‌گیرند تا محصولات تازه در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نکته مهم و قابل توجه در مورد فروشگاه اینترنتی نوید ارائه تخفیف‌های روزانه است که از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتر خواهد بود و لذت خرید آنلاین را برای مشتریان این فروشگاه دو برابر خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.