هانگفی دا (HongFei Da)

بنیانگذار نئو Neo کیست؟

Hongfei Da بنیانگذار Neo، یک پلتفرم برجسته بلاکچین منبع باز است که در حال ایجاد زیرساخت‌های نسل بعدی اینترنت با چشمانداز ایجاد اقتصاد هوشمند است. او به عنوان یک پیشگام در فضای بین‌المللی فناوری بلاکچین، AntShares را در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد که بعداً در ژوئن ۲۰۱۷ به Neo تغییر نام داد. با بهره‌گیری از تجربه و تخصص گسترده خود در زمینه فناوری‌ها و نوآوریهای بلاکچین، وی به عنوان یک رهبر پیشگام و چشم‌انداز در جهان شناخته می‌شود.

اریک بنیانگذار و توسعه دهنده اصلی Neo، نویسنده سازوکار اجماع dBFT است. وی یک متخصص در زمینه فناوری بلاکچین و امنیت اطلاعات و همچنین طرفدار قوی توسعه منبع باز است. او جوامع توسعه دهنده جهانی Neo را به سمت نوآوری، استفاده و ترویج فناوری در زمینه بلاکچین سوق می‌دهد. در حال حاضر او در حال توسعه Neo3، افزایش تجربه توسعه دهنده، برای آماده شدن برای برنامه‌های بلاکچین سازمانی است.

جان deVadoss مدیر تصویب بنگاه اقتصادی

جان با تمرکز بر تجربه و ابزار توسعه، استراتژی و تصویب Enterprise و Neo Global Development را در سیاتل، WA هدایت می‌کند. پیش از این او دو شرکت مبتدی یادگیری ماشین را ساخت و با موفقیت از آنها خارج شد. جان در اوایل کار خود، مایکروسافت دیجیتال را از صفر تا ۰٫۵ میلیارد دلار درآمد انکوباتور و ساخت کرد و او معماری، محصول و توسعه دهنده را برای پلتفرم .NET v1 هدایت کرد. او تعدادی کتاب در زمینه معماری نرم‌افزار منتشر کرده‌است و در حال حاضر مشغول کار بر روی کتابی دربارهٔ سیستم‌های غیرمتمرکز است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.