سانی لو (SUNNY LU)

بنیانگذار Vechain کیست؟

بنیانگذار VeChain، سانی لو مأموریت دارد تا با استفاده از قراردادهای هوشمند راه حل‌های سازمانی را برای مدیریت زنجیره تأمین ایجاد کند. VeChain به عنوان VET یا VechainThor در مبادلات رمزنگاری ذکر شده‌است.

چه کسی بنیانگذار VECHAIN است؟

بنیانگذار VeChain، سانی لو، در سال ۲۰۰۲ از دانشگاه شانگهای Jiao Tong در چین با مدرک لیسانس مهندسی الکترونیک و ارتباطات فارغ‌التحصیل شد.

به زودی پس از فارغ‌التحصیلی با Netstar، یک شرکت اطلاعات، فناوری و خدمات، کار کرد.

مأموریت Netstar «باز کردن ارزش و فرصت‌های جدید، از بهره‌وری، نوآوری فنی تا صرفه جویی در هزینه، برای مشتریان است.»

این یک نگاه دست اول به اهمیت ردیابی داده‌ها، با تمرکز بر صنعت خودرو بود. Netstar «در سال ۱۹۹۴ در آفریقای جنوبی در صنعت ردیابی خودرو و بازیابی وسایل نقلیه سرقت شده پیشگام بود.» به نظر نمی‌رسد که VeChain در تلاش است تا راه حل‌های ردیابی بلاکچین برای اتومبیل‌ها را فراهم کند. علاوه بر این، آنها با چندین شرکت معروف اتومبیلرانی مانند رنو و BMW همکاری کردهاند.

پس از سه سال کار در Netstar، لو سپس در 3M China به عنوان مدیر زیرساخت IT مسئولیت یافت. آقای لو نزدیک به سه سال و نیم در 3M چین بود، قبل از اینکه در باکاردی چین سمت بگیرد. در باکاردی، وی یک سال به عنوان مدیر فناوری اطلاعات کار کرد و سپس در سال ۲۰۱۰ به کار در لوئیس ویتون چین پرداخت.

CIO بودن LV چین به لو اجازه می‌داد تا نیازهای شرکت را درک کند و در مورد راهکارهای فن آوری در مقیاس بزرگ برای نقاط ضعف شرکت فعلی فکر کند. به زبان ساده، این تجربه به لو آموخت که چه مشکلی باید حل شود. ”

از همه مهمتر، در اوایل سال ۲۰۱۳ در یک سمینار فناوری برای Louis Vuitton بود که آقای لو در مورد فناوری بلاکچین آموخت. در همان سالی که از این فناوری مطلع شد، وی شرکتی را به نام BitSE تأسیس کرد. این شرکتی است که منجر به ایجاد VeChain می‌شود.

بنابراین آقای لو نه تنها یک خواننده ارز رمزنگاری اولیه بود، بلکه مسئول یکی از بزرگترین عملیات استخراج در جهان نیز بود. در آن زمان، BitSE از «استان سیچوان که برق ارزان بود» فعالیت می‌کرد. تنها در سال ۲۰۱۵ بود که VeChain رسماً تأسیس شد. همچنین، تنها در سال ۲۰۱۵ بود که آقای لو از سمت CIO شرکت LV چین کناره‌گیری کرد تا به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VeChain به صورت تمام وقت کار کند.

لو کاملاً در زمینه بلاکچین معتبر شده و در CNBC و منابع خبری متعدد دیگری ظاهر شده‌است. وی اظهار داشت که گرچه به بلاکچیناعتقاد دارد، اما مهمتر اینکه دولت چین خواهان آینده ای با فناوری بلاکچین است. وی در حالی که در CNBC بود، اظهار داشت که بلاکچین به قدری مهم است که در برنامه پنج ساله چین گنجانده شده‌است.

Crypto Up Close تصمیم گرفت بیشتر تحقیق کند و دریافت که بلاکچین دو بار در برنامه پنج ساله چین گنجانده شده‌است. این به عنوان یک فن آوری توصیف شد که «فضای مجازی را به سمت تکامل همه به اینترنت سوق می‌دهد.»

تعجب آور نیست که بنیانگذار VeChain از موضع دقیق دولت در مورد Blockchain مطلع شود. VeChain در حال حاضر دفتر مرکزی خود در شانگهای را دارد و از قبل با دولت چین همکاری کرده‌است.

به گفته آقای لو، بزرگترین دشواری VeChain و بلاکچین به‌طور کلی آموزش «بازار و مصرف‌کنندگان» خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.