کاتلین بریتمن (Kathleen Breitman)

بنیانگذار Tezos کیست؟

کاتلین بریتمن، بنیانگذار Tezos (XTZ)، آخرین روشنفکر بلاکچین است که تلاش خود را در تولید هنرهای نمادین غیرقابل انعطاف (NFT) که از طریق بستر Cryptograph به حراج گذاشته می‌شود، امتحان می‌کند.

در زمان انتشار، پیشنهاد قیمت آرم Tezos توسط Breitman در 5 ETH ایستاده بود و حدود 10 ساعت از فروش باقی مانده بود.

همانند تمام هنرهای فروخته شده توسط Cryptograph – که مورد حمایت شرکت اجتماعی Perpetual Altruism هستند – بخشی از درآمد فروش به مؤسسه خیریه انتخاب هنرمند تعلق می‌گیرد. در مورد Breitman، این مؤسسه خیریه Covenant House مستقر در نیویورک خواهد بود که از طریق آن مسکن و حمایت از جوانان آسیب‌پذیر تأمین می‌شود.

حلقه انتقال ارزش بنیانگذار Tezos

دیگر شخصیت‌های بلاکچین شرکت کننده در حراج فعلی، بنیانگذار Augur (REP) جرمی گاردنر، مدافع Bitcoin Cash (BCH) راجر ور، طرفدار وب 3.0 Evan Van Ness، بنیانگذار Melon (MLN) Mona El Isa، و جیک بروخمن، بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Coinfund هستند.

رمزنگاری این امکان را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا کارهای خود را به صورت توکن ERC-721 به بلاکچین Ethereum انجام دهند. این پروژه همچنین افزونه ای را به صورت توابع انتقال ERC-2665 اجرا کرده‌است که اجازه می‌دهد هر بار فروش مجدد اثر هنریهزینه ای دریافت شود، کمک‌های مالی اضافی به مؤسسه خیریه، سیستم عامل و سازنده اصلی ارسال شود. .

حراج قبلی و اولین که توسط Cryptograph برگزار شده بود، با طرحی از Quadratic Funding توسط Ethereum’s Vitalik Buterin که بیش از 77 ETH را به دست آورد، بسیار موفقیت‌آمیز بود.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.