یک مزایده بی نظیر در تاریخ صرافی ها: مزایده “ساتوشی حماسی (Epic)” کوینکس اکنون در حال برگزاری است.

چهارمین “ساتوشی حماسی” (Epic Satoshi)، که پیشتر توسط ViaBTC (سومین استخر استخراج بزرگ دنیا) ماین شد، اکنون برای مزایده در صرافی رمزارز کوینکس قرار گرفته است. این مزایده در تاریخ 4 اردیبهشت ساعت 03:30 به عنوان اولین مزایده عمومی یک”ساتوشی حماسی” در یک صرافی، آغاز شده است. کاربران کوینکس می توانند پیشنهادهای خود را بلافاصله با دسترسی به صفحه مزایده ارائه کنند، حداقل مبلغ پیشنهاد 1 BTC است.

مزایده در تاریخ 7 اردیبهشت ساعت 03:30 تمام خواهد شد و فردی که بالاترین پیشنهاد را داده باشد فرصت به دست آوردن این توکن “ساتوشی حماسی” نادر را خواهد داشت. برای شرکت در مزایده، شرکت کنندگان باید وجوه کافی در حساب اسپات کوینکس داشته باشند. فقط پیشنهادهای ارائه شده با BTC در مزایده پذیرفته خواهند شد. پس از دریافت پیشنهاد، سیستم دارایی BTC را کسر خواهد کرد. اگر پیشنهاد بیشتری ارائه شود، دارایی بلافاصله بازپرداخت می شود و شرکت کننده دوباره می تواند پیشنهاد خود را ارائه کند. کوینکس به تمامی شرکت کنندگان در ارتباط با نتایج مزایده از طریق پیام داخل سایت یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد کرد.

اولین ساتوشی (کوچک ترین واحد بیت کوین) هر رویداد هاوینگ (که پس از 210,000 بلاک یا تقریبا هر 4 سال یک بار اتفاق میفتد) به عنوان “ساتوشی حماسی” شناخته می شود. در مجموع، فقط 32 ساتوشی حماسی وجود خواهد داشت؛ به همین دلیل هر یک ساتوشی حماسی بسیار خاص و ارزشمند در نظر گرفته می شود. در حال حاضر تنها 4 ساتوشی حماسی در بازار موجود است؛ از این رو هر کدام از آنها دارای اهمیت تاریخی زیاد و در اکوسیستم بیت کوین بسیار کمیاب محسوب می شود. ساتبیز (Sotheby’s) در گذشته یک “ساتوشی نادر” (که کمتر از یک ساتوشی حماسی نادر است) را به مزایده گذاشت که در نهایت با قیمت بالای 107,950 دلار به فروش رسید.

درباره کوینکس

کوینکس یک صرافی رمزارز جهانی تاسیس شده در سال 2017 است که به تسهیل معاملات متعهد است. این پلتفرم بازه ای از خدمات مختلف از جمله معاملات اسپات و مارجین، فیوچرز، تبدیل ارز، بازارسازی خودکار (AMM) و خدمات مدیریت امور مالی را به بیش از 5 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه ارائه می دهد.

کوینکس با استراتژی لیستینگ “باکیفیت، سریع و جامع” خود، تاکنون بیش از 900 توکن و 1,400 جفت ارز معاملاتی را در فهرست خود لیست کرده است. این گلچین گسترده به کاربران امکان می دهد تا به جدیدترین رمزارزها در خط مقدم نوآوری ها دسترسی داشته باشند. کوینس از زمان تاسیس، با عزمی راسخ به اصل خدمات دهی “در اولویت‌ بودن کاربران” پایبند بوده است. این صرافی با هدف خالصانه پرورش یک محیط منصفانه، محترمانه و ایمن برای معامله رمزارز و از طریق ارائه محصولات کاربر پسند، دسترسی به جهان رمزارزها را برای افراد مختلف دارای هر سطحی از تجربه، میسر می سازد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.