ارز دیجیتال Curve DAO Token

تاریخچه رمز ارز کرو دائو

لوگو ارزدیجیتال Curve

ارز دیجیتال کرو دائو (Curve DAO Token) در حقیقت یک نوع مبادله غیرمتمرکز برای پول کوین است که از یک سازنده خودکار، برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند که آن سازنده معروف، AMM است.

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتالCurve DAO Token
2نماد ارزدیجیتال Curve DAO Token CRV
3قابلیت استخراجدارد
4تعداد سکه ها3,303,030,299 CRV

تاریخچه Curve DAO Token

اگر بخواهید راجع به تاریخچه curve بدانید، بایستی بگوئیم که این نوع مبادله در ژانویه سال 2020 راه اندازی شد، همچنین مترادف با پدیده امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)  بوده و در نیمه دوم سال 2020 شاهد رشد چشمگیری از آن بوده ایم! 

در ماه آگوست، Curve یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO)  را راه اندازی کرد، که CRV به عنوان توکن داخلی آن بود.

 DAO از ابزار ایجاد مبتنی بر Ethereum برای ایجاد ارتباط بین چندین قرارداد هوشمند استفاده شده برای نقدینگی واریز شده کاربران استفاده می کند. موضوعاتی مانند حاکمیت، از نظر وزن و سایر موارد با آراگون متفاوت است.

چه کسانی بنیانگذار Curve DAO Token هستند؟

بنیان گذار این شرکت مایکل اگروف  دانشمند روسی ست که دارای تجربه های مختلفی در زمینه شرکت های مرتبط با ارزهای دیجیتال دارد.

در سال 2015، او بنیانگذار و مدیر CT NuCypher شد، آن زمان یک کسب و کار با ارزهای دیجیتال که زیرساخت ها و پروتکل های حفظ حریم خصوصی را حفظ می کند، را راه انداخت!

در حقیقت می توان گفت تیم منظم Curve بخشی از ساختار تخصیص CRV هستند که  طبق برنامه دو ساله واگذاری، توکن ها را به عنوان بخشی از برنامه اولیه راه اندازی می کنند.

چه چیزی Curve DAO Token را منحصر به فرد می کند؟

شاید جالب باشد بدانید که Curve  با انجام دادن وظایف خود به عنوان AMM به طور ویژه برای تجارت استیبل کوین مورد توجه قرار گرفته است!

چرا راه اندازی رمز DAO و CRV با توجه به استفاده CRV برای حاکمیت، سودآوری بیشتری به همراه داشت؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت چون این نوع مبادله براساس تعهد نقدینگی و طول مالکیت به کاربران تعلق می گیرد، سودآوری بیشتری به همراه دارد!

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که این پلت فرم چگونه کسب درآمد می کند؟ در جواب باید گفت: با گرفتن هزینه ای ناچیز که به تأمین کنندگان نقدینگی پرداخت می شود ، درآمد کسب می کند.

چند سکه  (CRV) در گردش وجود دارد؟ 

همانطور که می دانیدCRV  همراه با DAO در آگوست سال 2020 راه اندازی شد. هدف آن عملکرد به عنوان یک ابزار حاکمیت، ساختار تشویقی و روش پرداخت هزینه، همراه با روش درآمد بلند مدت برای تأمین کنندگان نقدینگی است.

کل عرضه CRV 3.03 میلیارد توکن است که (62٪) به ارائه دهندگان نقدینگی توزیع می شود. باقیمانده به شرح زیر تقسیم می شود: 

30٪ به سهامداران، 3.1٪ به کارمندان و 5.1٪ به جامعه. تخصیص سهامداران و کارمندان با یک برنامه دو ساله واگذاری ارائه می شود!

در نتیجه گیری اشاره کنیم به: آیا شبکه Curve DAO Token امن است؟

curve خطرات استاندارد مرتبط با واریز وجوه در قراردادهای هوشمند و معامله با AMM ها، یعنی ضرر ناگهانی را به همراه دارد.

در این میان یک نکته قابل ذکر خواهیم داشت که Curve فقط از زنجیره های ثبات پشتیبانی می کند، به همین علت است که خطر حرکت سریع بازارها، کاهش پیدا می کند، اما با تعادل دوباره بازارها و بازتاب قیمت های بین بازار، کاربران همچنان می توانند ضرر کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.