ارز دیجیتال Komodo

هرآنچه در مودر لوگو ارز دیجیتال komodo (کومودو) باید بدانیم

لوگو ارز دیجیتال komodo (کومودو)

ارز دیجیتال کومود یا تکنولوژی Komodo که با نماد KMD شناخته میشود در سال 2014 رونمایی شده ،کومودو یک ارائه دهنده راه حل  بر اساس زیرساخت بلاکچین انتها به انتها میباشد و به صورت مستمر تا به امروز یکی از خلاقانه ترین پروژه های بلاکچین بوده است.امروزه  این ارز مرز های استفاده از تکنولوژی بلاکچین را ارتقا بخشیده است.

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتال کومودوKomodo
2نماد ارزدیجیتال Komodo KMD
3دسته ارز دیجیتال Komodo ارزهای دیجیتال قراردادهای هوشمند
4قابلیت استخراج Komodo دارد
5تعداد سکه های Komodo 200,000,000 KMD
6 وبسایت ارزدیجیتال Komodo https://komodoplatform.com
7توئیترhttps://twitter.com/KomodoPlatform
8وایت پیپر ارزدیجیتال Komodo https://komodoplatform.com/whitepaper
9کومودو در کوین مارکت کپhttps://coinmarketcap.com/currencies/komodo

ارز دیجیتال komodo (کومودو)

نماد اختصاری این ارز رمزپایه KMD می باشد. کومودو (Komodo) یک ارز رمزنگاری شده غیر متمرکز و پلتفرم متن باز است که تسهیلات مبادلات اتمیک (Atomic swap) را فراهم می کند.

کومودو از Equihash به عنوان الگوریتم هش خود بهره می برد که نیاز به RAM بالا جهت رمزگشایی و استخراج دارد. فناوری بلاک چین کومودو از ارز رمزنگاری شده متن باز برای انجام معاملات تعویض پذیر، خصوصی، ناشناس و شفاف با استفاده از پروتکل (Delayed Proof of Work (dPoW بهره می برد.

این نکته را در نظر داشته باشید که ارز های رمزپایه ای که خودشان را به Blockchain کومودو پیوست می کنند، از کارمزد بسیار کمتری نسبت به تراکنش های بیت کوین برخوردار هستند.

هدف پروژه کومودو (komodo) این است که معاملات ناشناس باشند و همگی سطح امنیت بالایی را داشته باشند.

وجود بعضی از سرویس ها در پلتفرم کومودو دلیل این است که تا به جای تبدیل شدن به ارز دیجیتال رمزنگاری شده با معاملات خصوصی، به یک اکوسیستم و یک بستر مناسب جهت توسعه تبدیل شود.

این سرویس ها به صورت زیر است:

  • BarterDex: صرافی غیر متمرکز
  • Jumbrl: ناشناس کننده ارز رمز نگاری شده

خرید ارز دیجیتال komodo

استفاده از ارز فیات برای خرید کومودو به همین راحتی نیست. به همین دلیل می توانید برای تهیه آن از روش مبادله ارزهای دیجیتال دیگر مثل بیت کوین، لایت کوین و اتر با توکن کومودو در شیپ‌ شیفت استفاده کنید.

در استفاده از این روش شرایط زیر باید فراهم باشد:  

•    ارائه آدرس کیف پول کومودو برای ذخیره سازی توکن های کومودو

•    داشتن مقداری بیت کوین یا آلت کوین جهت مبادله با کومودو

بایننس، بیترکس و آپ بیت صرافی هایی هستند که ارز دیجیتال کومودو را در فهرست معاملاتی خود قرار داده اند.

مزایای ارز دیجیتال komodo

ارز دیجیتال کومودو به عنوان یکی از مناسب ترین و خوش آتیه ترین ارزهای موجود در بازار دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی است که آن را بسیار پر طرفدار کرده است در زیر به مزایای ارز دیجیتال کومودو پرداخته ایم:

  • سرمایه گذاری جمعی غیرمتمرکز
  • رابطه برنامه نویسی کومودو
  • حریم خصوصی و امنیت بسیار بالا
  • وجود یک پایگاه داده از نوع بلاک چین
  • ایجاد امنیت بسیار مناسب از طریق اثبات کار با تاخیر
  • مقیاس‌پذیری بسیار مناسب پیر چین
  • صرافی غیر متمرکز
  • کانال ریز تراکنش ها
  • تراکنش های اثبات دانایی صفر

وایت‌ پیپر کومودو (komodo)

تیم کومودو تعویض بیت کوین دارک با توکن های کومودو را نهایی کرده است. ارز دیجیتال کومودو قصد دارد راه توسعه خود را چه از نظر پرسنلی و چه از نظر رمزگذاری عمیق تر کند. به گفته صحبت های مدیر این شرکت “پیش از امسال، اکثر فناوری های شرکت منحصرا توسط jl777 و ca333 توسعه داده شده اند”.

وی همچنین افزود: “با اضافه شدن چهار توسعه دهنده بلاکچین با تجربه جدید در سال ۲۰۱۸، ما مبادلات اتومیک را به اتمام رسانده ایم و در حال برنامه ریزی برای انجام وظایف مندرج در نقشه راه فناوری مانند ادغام قرارداد هوشمند هستیم. با راه کارهای جدید این شرکت، می توانید به روزرسانی های مکرر توسعه و پیشرفت نقشه راه را انتظار داشته باشید. “

بهترین کیف پول های کومودو (komodo)

کیف پول سخت افزاری: Ledger

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری است که جهت نگهداری و مبادلات ارز های رمزنگاری شده طراحی شده و به راحتی در جیب شما قرار می گیرد. قیمت این کیف پول سخت افزاری حدوداً 99 دلار است. این کیف پول به علت ضریب امنیتی بسیار بالا در نگهداری از دارایی ها، بهترین کیف پول کومودو در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری محسوب می شود.

کیف پول کاغذی: کیف پول رسمی komodo

این کیف پول تکه‌کاغذی است که کلید عمومی و خصوصی روی آن چاپ می‌شود.

کیف پول نرم افزاری: Agama

Agama کیف پولی رسمی است که توسط توسعه دهندگان Komodo منتشر شده است. این کیف پول دارای یک ویژگی تقویت کننده حریم خصوصی به نام Jumblr است. Agama یک کیف پول Multi-coin است که از KMD و سایر ارزهای رمزپایه و مبادلات بین آنها پشتیبانی می کند.

با این حال، این کیف پول هنوز در حال توسعه است. Agama تنها در نسخه بتا موجود است و تیم توسعه دهنده آن قول داده تا در آینده ای نزدیک مشکلات آن را برطرف نماید. کیف پول Agama برای سیستم عامل های لینوکس، مک و ویندوز در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.