کاربران صرافی مکسی بهتر است کدام صرافی را انتخاب کنند؟

یکی از صرافی هایی که محبوبیت خاصی نزد ایرانیان دارد، صرافی MEXC است؛ اما اخیرا گزارشاتی در خصوص مسدود کردن حساب کاربری افراد از سوی این صرافی منتشر شده است. به دلیل اجباری شدن احراز هویت برای فعالیت در صرافی MEXC برخی کاربران به دنبال جایگزین بهتر هستند.

در این‌ مجال می‌خواهیم شما را با صرافی بزرگ کوینکس آشنا کنیم. یکی از صرافی های معتبر در زمینه بازار ارز دیجیتال، صرافی کوینکس است که ویژگی های بسیار زیادی دارد. همچنین برخورداری از قابلیت معامله ‌های بسیار برای کاربران از دیگر مزایای این صرافی است. در این‌جا می‌خواهیم به بررسی مطالبی در زمینه صرافی کوینکس و همچنین پیشنهاد جایگزینی آن به جای صرافی MEXC ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیش ‌‌تر تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های صرافی کوینکس

صرافی ارز دیجیتال کوینکس، از جمله صرافی‌های کاربر محور است که برای کاربران خود خدمات قوی و پیشتیبانی حرفه‌ای درنظر گرفته است.

صرافی کوینکس از ۱۵ زیان مختلف پیشتیبانی می‌کند و به دلیل برخورداری از ویژگی‌‌های خاص، به بهترین و محبوب‌ ترین صرافی ارز دیجیتال در میان کاربران تبدیل شده است. در این‌ جا می‌خواهیم به برجسته‌ترین ویژگی‌های این صرافی اشاره کنیم تا کاربران صرافی MEXC در صورت علاقه این سایت را برای فعالیت انتخاب کنند.

دسترسی به طیف وسیعی از آلت کوین ‌ها

صرافی کوینکس علاوه بر ارائه بخش وسیعی از آلت کوین ‌ها، به‌طور دائم اقدام به اضافه کردن پروژه‌ های جدید می‌کند. این ویژگی این امکان را می‌دهد تا فرصت معاملاتی بیش‌‌تری برای کاربران ایجاد شود.

امنیت بالا

صرافی کوینکس به دلیل استفاده از فضای ذخیره سازی کیف پول سرد، با هرگونه اتفاق بلافاصله به شما اطلاع می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهید.

کارمزد پایین

میزان کارمزد معاملاتی که در صرافی کوینکس انجام می‌شود، به طرز قابل چشم‌‌گیری نسبت به طایر صرافی‌ها کمتر است. از این‌رو کارمزد پایین‌تر یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی کوینکس نسبت به سایر صرافی‌ها از جمله صرافی MEXC به‌شمار می‌رود.

مرکز راهنمایی دقیق

پشتیبانی صرافی کوینکس به تمام سوالات و مشکلاتی که ممکن است تریدرها و یا کاربران با آن مواجه شوند، پاسخ داده است. با این حال در صورتی که قادر به حل مشکل نشدید، می‌توانید با پشتیبانی این صرافی تماس بگیرید.

آیا صرافی کوینکس معتبر است؟

پس از عملی شدن قانون تایید هویت از سوی بایننس، بسیاری از کاربران فعال در زمینه کریپتو، صرافی کوینکس را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کردند. در حال حاضر این صرافی از لحاظ میزان حجم معاملات مقدار نسبتا قابل قبولی دارد. بنابراین این صرافی برای کاربران صرافی MEXC که به دنبال جایگزین بهتری هستند، مناسب است. این مورد را نیز در نظر بگیرید که در سال‌های گذشته کوینکس همواره حامی فارسی زبانان در سراسر جهان بوده و هیچگاه حساب کاربری آنان را مسدود نکرده است.

ویدیوی برند کوینکس

کوینکس یا همان صرافی جهانی رمز ارز، اولین ویدیوی تبلیغاتی خود را در تاریخ 2 مارس منتشر کرد. در این ویدیوی تبلیغاتی، برای رویداد هاوینگ بیت کوین در سال 2024 لحظه شماری می‌شود. این ویدیوی تبلیغاتی 2 دقیقه‌ای، سفر یک کوین را به تصویر می‌کشد که سفر خود را همانند کوینی معمولی آغاز و کم کم فراز و نشیب‌های واقعی زندگی را تجربه می‌کند.

لازم به ذکر است که این ویدیو نوعی کار بازاریابی و نمایشی توسط این صرافی جهت تبریک به خود، به کار نمی‌رود بلکه دربردارنده نوعی ادای احترام این صرافی به دستاوردهای مهمی می‌شود که باعث شکل گیری چشم اندازهای آتی رمزارزها می‌شود.

شباهت کوینکس و هاوینگ بیت کوین

زمانی که پاداش در هاوینگ بیت کوین نصف می‌شود، به جای کاسته شدن از میزان ارزش بیت کوین، ارزش آن بیش‌‌تر می‌شود و این افزایش به دلیل کاهش یافتن عرضه بیت کوین است. شباهت این صرافی و هاوینگ بیت کوین نیز در همین است.

از آن‌جایی که این صرافی بزرگ سادگی را جزء مهم‌ترین اهداف خود قرار داده است، شاید در اولین نگاه تصور کنید که ویژگی‌های آن کم و ساده است، در صورتی که همین کم بودن سبب افزایش ارزش این صرافی شده است. علت این امر این است که اگر ویژگی‌های آن زیاد باشد، سبب پیچیدگی و غیر قابل فهم بودن آن می‌شود. این صرافی نیز همانند هاوینگ است. هرچه ویژگی‌های ساده و کمی داشته باشد، به همان اندازه ارزش بیش‌‌تری دارد.

جمع بندی

در این مقاله به مطالبی در جهت جایگزینی صرافی کوینکس به جای بسیاری از صرافی‌های دیگر از جمله صرافی MEXC پرداختیم. صرافی کوینکس همان‌طور که بیان ضد، ویژگی‌های بسیاری از جمله پیشتیبانی از 900 رمز ارز و چه‌بسا بیشتر، کاربر پسند بودن و جذابیت، عدم نیاز به احراز هویت، داشتن صفحه‌ای ویژه برای بازارسازها، حفظ ذخایر 100 درصدی و… دارد.

علاقه‌ مندان این حوزه نیز می‌توانند از صرافی کوینکس به عنوان معتبرترین و بهترین صرافی روز دنیا در جهت معامله انواع ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.