ارز دیجیتال FTT

همه چیز درمورد رمز ارز اف تی ایکس (FTT)

لوگو رمز ارز FTT

ارز دیجیتال اف تی ایکس، توکنی است که توسط پلتفرم معاملاتی FTX ارائه شده است. به گونه ای که این ارز دیجیتال به عنوان عضو اصلی پلتفرم FTX شناخته می شود. ارز دیجیتال FTT، یک توکن ارائه شده براساس استاندارد ERC-20 است. 

کاربردی که این ارز دیجیتال FTT دارد، بیشتر برای تخفیف در کارمزد معاملات مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل افرادی که اقدام به خرید ارز دیجیتال FTT، می کنند در کارمزدهای آنها تخفیف اعمال می شود.

قیمت لظحه ای ارز FTX Token و نمودار تکنیکال FTT

عنوانتوضیحات
نام ارزدیجیتال اف تی ایکسFTX Token
نماد ارزدیجیتال FTX Token FTT
قابلیت استخراجدارد
تعداد سکه ها339,228,639 FTT
وبسایتhttps://ftx.com
وایت پیپیرhttps://docs.google.com/document/d/1u5MOkENoWP8PGcjuoKqRkNP5Gl1LLRB9JvAHwffQ7ec/view
توئیترhttps://twitter.com/FTX_Official
ارز ftt در کوین مارکت کپhttps://coinmarketcap.com/currencies/ftx-token

در واقع صرافی FTX، با سوزاندن توکن FTT، سعی در افزایش قیمت این توکن دارد. بدین صورت که صرافی FTX، با دریافت کارمزدهای بدست آمده، توکن را سوزانده و در نهایت موجل افزایش قیمت این نوع توکن می شوند. البته لازم به ذکر است که می توان از ارز دیجیتال FTT به عنوان وثیقه در معاملات نیز استفاده کرد.

بنیان گذاران ارز دیجیتال FTT چه کسانی هستند؟

توکن FTT برای اولین بار توسط دو نفر به نام Sam Bankman-Fried و Gray Wang  راه اندازی شد. سام بانکمن – فرید مدیر اجرایی صرافی FTX است که به عنوان مدیر توسعه در یک مرکز نیز فعالیت می کند. وی در رشته فیزیک تحصیل کرده و مدرک کارشناسی خود را  از موسسه فناوری ماساچوست کسب کرده است. 

Gray Wang مدیر ارشد در صرافی FTX است. به علاوه وی مدیر فناوری در Almeda Research است. وی مدرک کارشناسی ریاضی از موسسه ماساچوست را دارد. 

ویژگی های ارز دیجیتال FTT  چیست؟

از آنجایی که صرافی FTX، توسط Almeda Research حمایت می شود، این مزیت موجب می شود که از این ارز دیجیتال به عنوان یک پلتفرم تجاری پیشرو برای ارزهای دیجیتال استفاده شود. به علاوه به عنوان بزرگترین منبع نقدینگی برای ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. البته می توان گفت که پلتفرم ارز دیجیتال FTT، از جمله پلتفرم هایی است که توسط افراد متخصص پشتیبانی و حمایت می شود و البته توسط همان افراد متخصص نیز ساخته می شود. 

پس ویژگی اصلی این نوع ارز دیجیتال، برخورداری از یک پلتفرم معاملاتی ویژه این نوع ارز دیجیتالی است. 

اهداف ارز دیجیتال FTT چیست؟

از اهدافی که می توان برای ارز دیجیتال FTT بیان کرد، این است که به عنوان پلتفرم معاملاتی متمرکز در آینده مورد استفاده قرار می گیرد. البته هیچ تاریخ مشخصی برای راه اندازی این نوع پلتفرم معاملاتی وجود ندارد. 

البته از آنجایی که از ارز دیجیتال FTT برای خرید در این پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد و رمز ارز پلتفرم FTX است، پیش بینی می شود که با ایجاد این نوع پلتفرم متمرکز تقاضا برای این ارز دیجیتال افزایش می یابد. 

ارز دیجیتال FTT بر روی چه کیف پول هایی ذخیره می شود؟

برای نگهداری ارز دیجیتال FTT همانند دیگر ارزهای دیجیتالی، نیاز به کیف پول است که در ادامه به بررسی انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری می پردازیم که هر یک از این کیف ها ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 

کیف پول سخت افزاری

یکی از کیف پول های معتبری که می توان ارز دیجیتال FTT را در آن ذخیره کرد، کیف پول سخت افزاری است. از جمله کیف پول های سخت افزاری می توان به کیف پول Leger و Trezor اشاره کرد. از قابلیت هایی که می توان برای کیف پول های سخت افزاری بیان کرد، این است که در صورت خراب شدن این قابلیت به کاربران داده می شود که بتوانند تمام وجوه خود را برگردانند.

کیف پول نرم افزاری

  1. کیف پول تراست: یکی از کیف پول هایی که می تواند از ارز دیجیتال FTT حمایت کند، کیف پول نرم افزاری است. از جمله کیف پول های نرم افزاری می توان به کیف پول تراست اشاره کرد. کیف پول تراست، یک کیف پول کاملا امن برای ذخیره ارز دیجیتال FTT است. این کیف پول قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS  را دارد. 
  2. کیف پول اتمیک: نوع دیگری از کیف پول های نرم افزاری که می تواند از این ارز دیجیتال حمایت کند، کیف پول اتمیک است. این نوع کیف پول قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS را دارد. کیف پول اتمیک می تواند از ارز دیجیتال FTT  و از هزاران ارز دیجیتال دیگر نیز حمایت و پشتیبانی کند.

کیف پول تحت وب

یکی دیگر از کیف پول هایی که از ارز دیجیتال FTT حمایت می کند، کیف پول تحت وب است. از جمله این کیف پول، می توان به کیف پول مای اتر اشاره کرد. از قابلیت هایی که می توان برای این نوع کیف پول بیان کرد، این است که این امکان را به کاربران می دهد تا از هر جایی به صورت مستقیم به آدرس کیف پول مای اتر متصل شوند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. میلاد می گوید

    سلام شاید در زمینه برخی ارزهای مثل دیجیتال مثل FTT نمیشه که یک منبعی رو پیدا کرد به خصوص وقتی که هزینه ارزهای دیجیتال هم هر روز در حال تغییره ما برای اینکار میتونیم به صرافی یوبیتکس مراجعه کنیم و تمامی معاملات حوزه FTT رو می تونیم به انجام برسونیم