ارز دیجیتال دنتاکوین (Dentacoin) چیست؟

مزایا و معایب ارز دیجیتال Dentacoin چیست؟

ارز دیجیتال Dentacoin

ارز دیجیتال دنتاکوین (Dentacoin)، اولین ارز رمزنگاری شده برای صنعت دندانپزشکی جهانی است. این نوع ارز دیجیتالی از طریق برنامه های مختلف بهداشت دهان و دندان ایجاد شده است. دنتاکوین یک روش پرداخت محسوب می شود که در کلینیک های دندانپزشکی، آزمایشگاه ها، مغازه ها و دیگر مشاغل در 36 کشور جهان پذیرفته شده است. 

به راحتی می توان با Payment Gateway plugin، پرداخت های خود را با دنتاکوین به راحتی انجام داد. علاوه بر این می توان مخاطبان هدف کسب و کار خود را به جامعه رشد بیش از 200 هزار کاربر فعال گسترش داد. 

همچنین کاربران می توانند از طریق همین پلتفرم، در بازخوردهای قانونی و نظر سنجی های دندانپزشکی شرکت کنند. 

در واقع دنتاکوین یک ارز رمز پایه مبنی بر اتریوم بوده که می توان آن را به راحتی به دیگر ارز های ملی سنتی تبدیل کرد و یا اینکه برای خرید از شرکای تجاری دیگر از آن استفاده کرد. 

البته دنتاکوین در حال ایجاد یک سیستم بررسی است. دنتاکوین از بیماران دندانپزشکی این را می خواهد که در مورد دندانپزشکان مورد استفاده خود، نظر بدهند. به علاوه دنتاکوین، یک سری شرایط نرم افزاری ایجاد کرده است که این امکان را به بیماران خود می دهد که نظرات خود را به صورت کامل و بدون سانسور در بلاکچین بنویسند. 

علاوه بر این دنتاکوین می خواهد یک ویژگی بررسی تایید شده مشابه با برچسب های تایید شده ای که در سیستم آمازون است، اجرا کند. 

با تمام بررسی هایی که با عنوان «برررسی های قابل اعتماد» برچسب خورده اند توسط افرادی نوشته شده است که از طرف دندانپزشک، مجاز به نوشتن نظر قبل از شروع درمان بوده اند. 

علاوه بر این پلتفرم دنتاکوین، مشارکت هایی را در قالب Dentacoins، برای مشارکت اعطا می کند که این برنامه به کاربران در پروسه پس انداز کمک می کند. کاربران می توانند از این گزینه پس انداز، بعدا برای پرداخت هزینه های دندان پزشکی یا خرید محصولات دندان پزشکی استفاده کنند.

با این تفاسیر، توکن DCN تقریبا مشابه یک سیستم پاداش استاندارد طراحی شده است. اما هدف شرکت از راه اندازی این نوع سیستم، به این مرحله ختم نمی شود و بر اساس توضیحی که شرکت در مورد پلتفرم ارائه داده است این بوده دندانپزشکان می توانند DCN را به عنوان سرمایه گذاری مالی در نظر بگیرند و یا اینکه می توانند برای کارکنان خود در محل کار پاداش بگیرند. علاوه بر این پزشکان می توانند در دنتاکوین بدون هیچ زمان اضافی، واسطه و هزینه های معامله بین المللی، پرداخت خود را انجام دهند. 

علاوه این ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و دندانپزشکان، به دندانپزشکان این امکان را می دهد تا قیمت های کمتری را به بیماران ارائه دهند. 

مزایای استفاده از دنتاکوین چیست؟

  • به راحتی می توان پرداخت های دنتاکوین را در فروشگاه های آنلاین انجام داد.
  • دنتاکوین ها به صورت خودکار قیمت ها را با ارزش فعلی بازار به دنتا تبدیل می کند.
  • راه اندازی آن رایگان، راحت و سریع است.
  • از طریق کدهای QR، به راحتی می توان پرداخت سریعی را انجام داد.
  • می توان یک بازه زمانی را برای پرداخت سفارش ها تنظیم کرد.
  • سیستم پرداخت دنتاکوین بر مبنای فناوری بلاکچین طراحی شده است. 

سیستم دنتاکوین چگونه کار می کند؟

برای کار با سیستم دنتاکوین بایستی افزونه Payment Gateway plugin، را در فروشگاه های ووکامروس خود نصب و فعال کرد. می توانید دستورالعمل های نصب را در زیر زبانه سمت راست پیدا کنید. 

با فعال شدن دنتاکوین به عنوان گزینه پرداخت در صفحه پرداخت فروشگاه شما ذکر شده است. 

در زمان انتخاب دنتاکوین به عنوان گزینه پرداخت برای خرید خود، از مشتری خواسته می شود تا آدرس کیف پول دیجیتال خود را درج کند.

بعد از این مرحله، یک کد QR با آدرس کیف پول ایجاد می شود که مشتری باید پرداخت آن را ارسال کند. 

بهد از این مرحله مشتری کد QR، را با برنامه کیف پول خود اسکن می کند و یا اینکه می تواند آن را به صورت دستی کپی کند. در نهایت مبلغی که در دنتاکوین نمایش داده می شود را در صفحه Order Checkout، پر کرده و پرداخت را انجام دهد. 

بعد از این مرحله سفارش در حالت تعلیق بوده و در انتظار پرداخت است. بعد از دریافت موفقیت آمیز در برنامه کیف پول، وضعیت سفارش به صورت خودکار به پردازش تغییر می کند. در این مرحله سفارش، آماده جابه جایی است.

در مرحله بعد مشتری از صفحه تایید سفارش پیام، پیام «پرداخت شما با موفقیت پردازش شد» را در صفحه نمایش داده می شود.

اگر پرداخت در بازه زمانی تعیین شده توسط شما، در تنظیمات افزونه پرداخت نشود، وضعیت به صورت اتوماتیک به حالت ناموفق تغییر می کند. 

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.