هر آنچه باید درباره وبسایت تصلا بدانید

آیا با پایگاه خبری تحلیلی تصلا (تصویر صنعت لوازم الکترونیک) آشنا هستید؟ چقدر درباره این سایت اخبار لوازم خانگی و اهدافی که دنبال می‌کند، می‌دانید؟ اگر هنوز با تصلا، کاربردش و اهدافش آشنا نشدید این مطلب برای شماست تا به همه سوالات درباره این وبسایت پاسخ دهد. پس با ما همراه باشید.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک یا به طور خلاصه تصلا، پایگاه خبری تحلیلی صنعت لوازم الکترونیک و لوازم خانگی است که اخبار صنعت لوازم خانگی را به اطلاع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می‌رساند. همچنین در این پایگاه خبری می‌توان اطلاعات مربوط به لوازم خانگی را در قالب بخش‌هایی تحت عنوان راهنمای خرید، راهنمای استفاده و راهنمای مصرف لوازم خانگی را پیدا کرد.

تصلا دنیایی برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است و سعی دارد با برقراری ارتباط مفید بین دو گروه به رشد صنعت لوازم خانگی ایران کمک کند.

تیم تصلا سعی دارد یک فضای گفتگو به وجود آورد که در آن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بتوانند با هم تعامل درست برقرار کنند و در نهایت اکوسیستم لوازم خانگی در ایران تقویت شود و ارتقا پیدا کند.

در بالا خلاصه‌ای از  اهداف و فعالیت‌های پایگاه خبری تحلیلی لوازم خانگی تصلا را بررسی کردیم اما بخش‌های مختلف تصلا گسترده‌تر از این است که بتوان در چند خط آن را توصیف کرد. اگر قصد دارید مفصل‌تر با این پایگاه خبری تحلیلی آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 تصلا برای تولیدکنندگان

تیم تصلا سعی دارد استقلال خود را حفظ کرده و مرجع معتبری هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان باشد. به این منظور زمانی که این وبسایت را باز می‌کنید، بخش‌های مختلفی هم برای استفاده تولیدکنندگان و هم برای استفاده مصرف‌کنندگان خواهید دید.

برای مثال اگر تولیدکننده لوازم خانگی هستید، می‌توانید سری به بخش دنیای تولیدکنندگان بزنید. در این بخش اخبار مربوط به تولیدکنندگان لوازم خانگی را خواهید دید. همچنین بخش‌هایی مانند دنیای بیزینس، رویدادها و نمایشگاه‌ها نیز بخش‌هایی است که برای تولیدکنندگان مناسب خواهد بود.

در پاسخ به این سوال که چرا یک تولیدکننده داخلی باید تصلا را دنبال کند، باید گفت به این دلیل که اطلاعات خود را درباره زمینه کاریش به روز کند و بفهمد رقبای داخلی و خارجیش کجای کار هستند. همچنین یک تولیدکننده خوب برای پیشرفت در کارش باید سری هم به بخش‌های مربوط به مصرف‌کنندگان مانند تجربه مشتریان و… بزند. تا متوجه شود مصرف‌کنندگان چه نیازهایی دارند تا بتواند کیفیت تولیدات را بالا ببرد و مطابق با سلیقه و خواست مشتری پیش رود.

تصلا برای مصرف کنندگان

و اما پایگاه خبری تحلیلی لوازم خانگی تصلا برای مصرف‌‎کنندگان دنیای فوق‌العاده‌تری را ترسیم می‌کنند. هر آنچه یک مصرف‌کننده ممکن است نیاز داشته باشد در این وبسایت پیدا می‌شود. در واقع راهنمای خرید لوازم خانگی کمک زیادی به مصرف کنندگان می کند. شما می‌توان از زمانی که تصمیم به خرید چیزی می‌گیرد تا زمانی که هنوز در حال استفاده از آن وسیله هستید، روی کمک‌های تصلا حساب باز کنید. کافیست سری به بخش راهنماها بزنید تا متوجه شوید درباره چه چیزی حرف می‌زنیم.

تصلا جدا از اخبار لوازم خانگی که جدیدترین و مهم‌ترین اخبار در زمینه لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی را در اختیارتان قرار می‌دهد، یک بخش راهنما دارد که درآن می‌توانید راهنمایی‌های مربوط به خرید، مصرف، تعمیر و نگهداری از لوازم خانگی‌ مختلف را بخوانید. راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا دقیقا چیزی را پیدا کنید که مناسب شماست و به کارتان می‌آید.

تصلا  اطلاعات کاربردی مناسبی درباره اینکه چطور یک جنس اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهیم در اختیارتان می‌گذارد.

کمک به مصرف کنندگان برای تعمیر و طرز استفاده لوازم خانگی

در بخش راهنمای مصرف طریقه استفاده از یک وسیله به شما آموزش داده می‌‍شود. بسیاری از ما نمی‌توانیم کامل از دفترچه راهنمای محصولات سر در بیاوردیم و بنابراین پس از اینکه یک وسیله را خریداری می‌کنیم، ذهن‌مان پر از سوالاتی درباره نحوه استفاده از این وسیله می‌شود. در تصلا به این سوالات پاسخ داده می‌شود.

راهنمای تعمیر  (مثل تعمیر یخچال در خانه ) مشکلاتی را که ممکن است در طول استفاده برای یک وسیله پیش بیاید بررسی می‌کند. با کمک این بخش شما متوجه خواهید شد که چه مشکلاتی را می‌توانید در خانه حل کنید و برای چه مشکلاتی باید به تعمیرکار مراجعه کنید.پ

 راهنمای نگهداری نیز به شما یاد خواهد که چگونه از یک وسیله خانگی یا لوازم الکترونیکی استفاده کنید تا عمر آن طولانی‌تر شود و بیشتر  کار کند.

جایی برای ثبت تجربه

تصلا را باید جایی برای ثبت تجربه دانست.  این سایت در کنار راهنمای خرید (مثل راهنمای خرید تلویزیون ) مصرف‌کنندگان می‌توانند به بخش تجربه مشتریان مراجعه کنند و تجربه‌ای که از خرید و استفاده از یک وسیله به دست آورده‌اند را به ثبت برسانند تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده کنند. شاید با خودتان بپرسید وقتی دیگر وسیله‌ای را خریده‌ایم و از آن استفاده کرده‌ایم، ثبت تجربه چه سودی دارد. اگر وسیله خوبی نباشد که دیگر کار از کار گذشته است.

در پاسخ به این سوال باید گفت ثبت تجربه به دیگر مصرف‌کنندگان کمک می‌کند انتخاب مناسب‌تری داشته باشند.

همچنین به تولیدکنندگان داخلی نیز کمک می‌کند کار خود را بهبود ببخشند و با خواندن نظر مصرف‌کنندگان بفهمند کجای کارشان ایراد دارد و برای بهتر شدن باید چه کنند.

بنابراین تحربه مشتریان را باید بخشی از وبسایت تصلا دانست که هم تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان باید سری به آن بزنند.

اطلاعات خود را به روز کنید

در تصلا دو بخش دیگر وجود دارد که با مراجعه به این بخش می‌توانید اطلاعات‌تان را به روز کنید. این دو بخش دنیای بیزینس و تازه‌ها نام دارد. فرقی نمی‌کند که تولیدکننده باشید یا مصرف کننده، در این بخش‌ها می‌توانید برندهای ایرانی، برندهای خارجی، استارت آپ‌ها و… آشنا شوید.

 بسیاری از مصرف‌‎کنندگان فقط برندهای مطرح و معروف دنیا مانند سامسونگ، ال جی و… را می‌شناسند و شاید با بسیاری از برندهای ایرانی که تولیدات خوبی نیز دارند، آشنا نیستند.

در این بخش می‌توانید با این تولیدکنندگان نیز آشنا شوید. در بخش تازه‌ها نیز می‌توانید هر چه درباره دنیای تکنولوژی می‌خواهید را پیدا کنید، اخبار لوازم خانگی را بخوانید و در دنیایی که علاقه‌مند هستید، غرق شوید.

در قسمت چندرسانه‌ای تصلا، ویدئوها، عکس‌ها، اینفوگرافی‌ها و … مربوط به لوازم خانگی و الکترونیک را می‌توانید دنبال کنید. اگر علاقه‌ای به خواندن محتوای متنی ندارید، این بخش مخصوص شماست. هر آنچه را که می‌خواهید می‌توانید در قالب تصویر و ویدئو در این بخش پیدا کنید.

کلام آخر

پایگاه خبری تحلیلی تصلا را باید جایی برای تعامل  تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان لوازم خانگی و الکترونیک دانست. هدف تیم تصلا این است که در زمینه لوازم خانگی و الکترونیکی، آگاهی ایجاد کند.

در دنیای امروز که زندگی انسان پیچیده‌تر می‌شود و هر روز یک وسیله جدید برای راحتی زندگی انسان‌ها اختراع می‌شود، وجود چنین فضایی ضروری است. به همان میزان که صنعت لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی پیشرفت می‌کند و تولیدات جدید به بازار عرضه می‌کند، اجناس تقلبی و فیک نیز وارد بازار می‌شود. بنابراین اطلاع‌رسانی در این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.

هدف دیگر تصلا معرفی تولیدکنندگان داخلی به مردم و بازارهای بین‌المللی است.

در نهایت تصلا را باید خانه‌ای برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و علاقمندان به اخبار لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی دانست که قصد دارد هر چه بیشتر در این زمینه روشنگری و ایجاد آگاهی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.