بونوس بدون واریزی؛ کسب سود از فارکس در آرون گروپس

بروکر آرون گروپس با در نظر گرفتن بونوس بدون واریزی شانس کسب سود از بازار فارکس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. دراین طرح شما می‌توانید بدون واریز و بدون سرمایه از فارکس سود ببرید. برای آشنایی با جذابیت‌های طرح NDB یا No Bunus Deposit به مطالعه این مقاله ادامه دهید.

در ادامه در مورد نحوه دریافت و استفاده از این بونوس صحبت می‌کنیم تا شما بتوانید در مدت زمان مشخص بدون واریز از فارکس سود ببرید. با ما همراه باشید و از این فرصت طلایی را برای شروع ترید استفاده کنید.

ترید بدون واریز ممکن شد

بروکر آرون به عنوان بروکر منطقه منا برنده جوایز متعددی است و به عنوان بروکری که موفقیت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد شناخته می‌شود. سرمایه‌گذاری در کنار آرون به معنای دسترسی به خدمات مالی بیشماری است که تا پیش از بین از دسترس سرمایه‌گذار ایرانی دور بوده است. بروکر آرون این بار در اقدامی دیگر هدیه ارزشمندی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کسانی که از مدت‌ها قبل در بروکر آرون ثبت نام کرده‌اند اما در این مدت واریزی به حساب معاملاتی خود نداشته‌اند یا کسانی که به تازگی در بروکر ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با شرکت در طرح بونوس بدون واریزی بدون سرمایه و بدون نیاز به واریز در فارکس ترید کنند.

روش انجام کار بسیار ساده است و تمام مشتریان جدید و مشتریانی که تا کنون واریزی انجام نداده‌اند موفق به دریافت یک حساب دمو NDB با اعتبار 1000 دلار خواهند شد. به این ترتیب هر کسی می‌تواند فارکس را با یک سرمایه قابل توجه و بدون نیاز به انجام واریز امتحان کند.

شرایط برگزاری طرح بونوس بدون واریزی

برای بهره‌مندی از بونوس بدون واریزی آرون گروپس کافی است در بازه زمانی 14 اسفند 1402، لغایت 6 آوریل مصادف با 18 فروردین 1403 برای دریافت حساب دموی NDB درخواست بدهید. حساب NDB در واقع یک حساب No Deposit Bonus است که در فارسی از آن با نام بونوس بدون واریزی یاد می‌کنیم. این حساب از نوع هج (Hedge) است. هج در فارکس به هر اقدامی اطلاق می‌شود که دارایی شما را در برابر نوسانات و ضرر احتمالی در امان نگه دارد.

حساب NDB یا حساب بونوس بدون واریزی نیز بدون نیاز به سرمایه به شما اجازه می‌دهد در بازار معامله کنید بنابراین یک نوع حساب هج به حساب می‌آید و غیرمستقیم از دارایی اصلی و حقیقی شما در برابر نوسانات بازار محافظت می‌کند.

حساب NDB با موجودی 1000 دلار برای مشتری صادر می‌شود و مشتری می‌تواند با استفاده از اهرم در فضای شبیه‌سازی و در این حساب دمو ترید در فارکس را تجربه کند. توجه داشته باشید که مشتریان آرون در تمام ایام سال می‌توانند از حساب دمو استفاده کنند و تفاوت عمده این طرح با سایر زمان‌ها در این است که در طول مدت اجرای این طرح شما در ازای عملکرد خود در حساب دمو پاداش می‌گیرید.

بنابراین اگر می‌خواهید از جایزه اصلی مطلع شوید ابتدا به این مقاله و سپس به یک حساب دمو NDB نیاز خواهید داشت. اهرم در نظر گرفته شده برای این حساب برای معامله ارزهای منتخب فارکس 200 و برای معامله ارزهای منتخب کریپتو و نمادهای ایرانی 100 است.

برای دریافت بونوس کلیک کنید

نحوه کار با حساب دمو NDB

پس دریافت این حساب نوبت به محک زدن مهارت شما فرا می‌رسد. آرون گروپس با هدف ترغیب مشتریان و ایجاد شرایطی برای تجربه بازار این طرح را برگزار می‌کند تا شما نیز بتوانید با شروع سال جدید یک کسب‌وکار جدید را شروع کنید و با سرمایه‌گذاری در فارکس به سود برسید.

در نهایت نیز البته در ازای عملکرد درخشان خود پاداش خواهید گرفت که در بخش‌های بعدی به آن خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که محدودیتی برای ترید با این حساب وجود ندارد اما هر فرد باید حداقل 5 روز با این حساب معامله کند و حداقل 20 پوزیشن کامل (باز و بسته شده) داشته باشد. هر پوزیشن نیز باید حداقل 3 دقیقه باز باشد و سیستم به شما اجازه نمی‌دهد که پوزیشنی را زودتر از این زمان ببندید. در طول این مدت باید اعتباری که در اختیار شماست معامله کنید و حداقل به 5 درصد سود برسید.

حساب دمو سرگرمی نیست؛ یک ابزار است

به معنای واقعی کلمه حساب دموی NDB برگ برنده شماست و اگر این برگ را جدی بگیرید به جایزه دست پیدا می‌کنید. برای شروع بهتر است حساب را جدی بگیرید و تنها به این دلیل که واریزی انجام نداده‌اید و اعتباری که در اختیار شماست مجازی است، با بی‌دقتی ترید نکنید.

توجه داشته باشید که بروکر آرون برای اطمینان از نحوه اجرای طرح و انتخاب افراد شایسته یک حداکثر را برای میزان افت سرمایه در نظر گرفته است. بنابراین نمی‌توانید بی‌مهابا وارد معامله شوید و ریسک کنید. زیرا نباید بیش از 20 درصد از سرمایه اولیه را از دست بدهید. اگر ضرر شما از این حد بیشتر شد باید برای دریافت یک حساب دموی جدید اقدام کنید و پیش از پایان طرح بونوس بدون واریزی بار دیگر شانس خود را امتحان کنید. در طول این مدت باید به 5 درصد سود دست پیدا کنید و حداقل 5 روز با این حساب معامله کنید.

وضعیت واجدین شرایط در پایان طرح

این طرح در تاریخ 18 فروردین به پایان می‌رسد و تمام حساب‌های دمو و پوزیشن‌های باز در تاریخ 24 فروردین بسته می‌شوند. در آن زمان کارشناسان آرون نسبت به ارزیابی و بررسی عملکرد تریدها اقدام می‌کنند و با ارسال تیکت افراد واجد شرایط را از نتیجه مطلع خواهند کرد. توجه داشته باشید که معمولا بررسی بین 3 تا 7 روز کاری طول می‌کشد و در این مدت باید منتظر شنیدن خبر خوب باشید.

یادتان باشد که حتی اگر برنده نشوید نیز یکبار توانسته‌اید با رویکرد جدی در حساب دمو معامله کنید و می‌توانید به معامله با حساب دمو ادامه دهید و مهارت خود را برای طرح‌های بعدی بروکر آرون گروپس افزایش دهید.

جایزه طرح بونوس بدون واریزی را از آن خود کنید

تمام کسانی که در طول مدت اجرای طرح 5 درصد سود کسب کرده و کمتر از 20 درصد افت سرمایه داشته‌اند در صف برندگان خوش‌شانس این طرح هستند.

بروکر آرون برای این دسته از افراد یک حساب نانو با اعتبار 100 دلار و اهرم 500 را در نظر گرفته است. شما می‌توانید با اعتبار 100 دلاری وارد معامله شوید و سودی که کسب می‌کنید را برداشت کنید اما امکان برداشت اعتبار اولیه وجود ندارد. این اعتبار مجوز شما برای ترید بدون واریز است. بدون واریز با اعتبار بروکر معامله کنید و به سود برسید. این اعتبار به مدت 30 روز در حساب شما خواهد بود و پس از این مدت از حساب شما کسر می‌شود.

اگر واریزی به حساب نانو انجام دهید در ازای واریز دوم به بعد و به واسطه طرح جذاب اینفینیتی 10 درصد بونوس تا سقف 750 دلار دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که طرح اینفینیتی در تمام اوقات سال در جریان است و مشتریان آرون همواره در ازای واریز دوم به بعد خود این پاداش را دریافت می‌کنند تا بتوانند با سرمایه بیشتری ترید کنند.

قوانین را بشناسید و حساب شده برنده شوید

آرون گروپس برای این طرح قوانینی را در نظر گرفته است و سعی دارد با انتخاب افراد واجد صلاحیت، مسیر موفقیت آنها را در ترید هموار کند. بنابراین اگر فردی با زیر پا گذاشتن قوانین نسبت به شرکت در این طرح اقدام کند. با برخورد بروکر روبه رو خواهدشد. هرگونه سوءاستفاده از قوانین و ارائه اطلاعات نادرست تخلف محسوب شده و بروکر با متخلفان برخورد خواهد کرد.

برای کسب جایزه ارزنده این طرح قوانین عمومی بروکر را در وبسایت آرون گروپس مطالعه کنید و برای شرکت در طرح بونوس بدون واریزی آماده شوید. ارائه اطلاعات نادرست و احراز هویت با مشخصات دیگران نیز تخلف محسوب می‌شود. در این موارد بروکر می‌تواند ضمن برخورد با متخلف از ارائه خدمات به او خودداری کرده و حساب معاملاتی خود را مسدود کند.

بازار فارکس پر از ریسک است و معامله با اهرم ریسک این بازار را دو چندان می‌کند. بدون آگاهی و استفاده از استراتژی و ابزارهای مدیریت ریسک در این بازار ترید نکنید. بهترین ابزار برای ارزیابی استراتژی‌ها، حساب دمو است. در حساب دمو ایده‌های خود را بیازمایید و برای بازار واقعی آماده شوید.

فارکس را جدی بگیرید و از حساب‌های دمو به عنوان ابزاری برای کسب تجربه استفاده کنید. حتی اگر در فارکس حرفه‌ای هستید نیز توصیه می‌شود که پیش از ورود به بازارهای جدیدی مانند خرید و فروش طلای آب شده یا ارز دیجیتال، حساب دمو را به کار بگیرید و قبل از ترید با پول واقعی این بازارها را در فضای دمو ارزیابی کنید. تجربه شما برای موفقیت در این بازارها نیز سودمند خواهد بود؛ اما بی‌شک موفقیت در ترید آن هم در بازار جدید به تجربه نیاز دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.