کارناوال عید نوروز، سال جدید با کوینکس

روزبه‌روز که به سال نو نزدیک می‌شویم، تب‌وتاب بیشتری بین مردم حس می‌شود. معمولاً مردم در این زمان علاقه‌مندند که بیشتر از گذشته خرید و در جشن‌ها و دورهمی‌ها شرکت کنند و یا حتی اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهند. اگر به‌عنوان یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوید، بدون شک با صرافی کوینکس به دلیل نقل و انتقالات رمز ارزهای خود آشنا هستید.

کوینکس به‌عنوان یک صرافی ارز دیجیتال معتبر شناخته می‌شود که در این زمینه سروصدای زیادی به پا کرده است. شاید به‌عنوان یک کاربر ایرانی برای شما جالب باشد که کوینکس در حال حاضر برای حمایت از مخاطبان خود، اقدامات زیادی انجام می‌دهد که یکی از این آن‌ها، راه‌اندازی یک کارناوال نوروزی است.

این کارناوال نوروزی با عنوان رویدادهای بی‌پایان، هدایای فراوان شروع شده و هدفش تنها جلب رضایت بیشتر کاربران این مجموعه است. احتمالاً الان به دنبال این هستید بدانید که این رویدادها چه هستند تا هر چه سریع‌تر به‌عنوان یک معامله‌گر از این هدایا و جشنواره‌ها استفاده کنید. در ادامه با معرفی هر یک از این رویدادها سعی می‌کنیم به شما اطلاعات لازم را در این زمینه ارائه کنیم.

رویدادهای کارناوال نوروزی صرافی کوینکس

رویدادهایی که صرافی کوینکس قرار است در این راستا برگزار کند، به ترتیب شروع زمان عبارت‌اند از:

جایزه ۵۰۰ دلاری برای سفر در نوروز

اولین رویدادی که کوینکس در این راستا برگزار کرده، جشنواره “در کوینکس معامله کنید و ۵۰۰ دلار کمک‌هزینه سفر نوروزی دریافت کنید” است.

مدت زمان این جشنواره توسط این صرافی ۹ روز از ۲۱ اسفند تا ۲۸ اسفند در نظر گرفته شده است.

دیدوبازدید نوروزی را انجام دهید

دومین رویدادی که کوینکس برای احیای سنت‌های کهن ایرانیان در نظر گرفته، جشنواره دیدوبازدید نوروزی است.

برای شرکت در این جشنواره کافی است دور هم جمع شوید و آداب ‌و رسوم خاصی که از قدیم به ما یاد داده‌اند را به جا آورید. در واقع تنها کاری که لازم است در این راستا انجام دهید به‌اشتراک‌گذاری فعالیت‌هایتان در این زمینه است.

کوینکس برای این جشنواره سه روز زمان (۲۲ اسفند تا ۲۴ اسفند) در نظر گرفته است.

جشنواره ویدیوی‌ تبریک سال نو در یوتیوب

سومین رویدادی که کوینکس قصد برگزاری آن را دارد، رویداد ویدیوی تبریک سال نو در یوتیوب است. شما می‌توانید با شرکت در این جشنواره از هدایای فراوان این کارناوال تنها با تبریک عید نوروز بهره‌مند شوید.

مدت زمان این جشنواره از ۲۶ اسفند تا ۲۹ اسفند خواهد بود.

مشارکت در گروه تلگرامی کوینکس و گرفتن پاکت عیدی

به‌عنوان یک ایرانی همیشه دوست داریم، پاکت عیدی خود را بگیریم! شما می‌توانید با مشارکت در گروه تلگرامی کوینکس و‌گرفتن رد پاکت عیدی از صرافی کوینکس پاداش بگیرید.

این رویداد در یکشنبه، ۲۹ اسفندماه برگزار می‌شود.

سفره هفت‌سین با کوینکس

ما ایرانی‌ها همیشه علاقه داشتیم در نزدیکی سال نو با چیدن سفره هفت‌سین که نمادی برای تمام خواسته‌ها و آرزوهای پاکمان است به استقبال سال جدید برویم! امسال معامله گران می‌توانند با گرفتن عکس از سفره هفت‌سین خود و به‌اشتراک‌گذاری آن با کوینکس جایزه دریافت کنند.

برای شرکت در این جشنواره می‌توانید از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲ فروردین ۱۴۰۱ اقدامات تعیین شده را انجام دهید.

پیش‌بینی بازی ایران و کره

هنوز هم تعداد کسانی که به ورزش فوتبال علاقه‌مند باشند، زیاد است! شاید تعداد این دسته از افراد در میان کسانی که معامله‌گر باشند، کم نباشد!

کوینکس در این راستا ششمین جشنواره کارناوال نوروزی خود را پیش‌بینی نتیجه بازی ایران و کره جنوبی در نظر گرفته است. شما می‌توانید با پیش‌بینی این بازی از کوینکس جایزه بگیرید.

جواب معماها را فراموش نکن!

هفتمین رویداد صرافی بزرگ کوینکس جواب دادن به معماهایی است که کوینکس در طول تعطیلات عید نوروز طرح می‌کند.

بنابراین شما با پاسخ‌دادن به معماهای کوینکس از ۷ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ در این جشنواره شرکت کنید و پاداش بگیرید.

مسابقات فوتبال را پیش‌بینی کرده و جایزه بگیرید

شما می‌توانید از ۱۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در مسابقه پیش‌بینی تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را انجام داده و از کوینکس جایزه بگیرید.

سیزده به در را بهتر از هرسال جشن بگیرید

آخرین رویداد کارناوال نوروزی کوینکس برگزاری جشن سیزده به‌ در است. شما می‌توانید با به ‌اشتراک‌گذاری جشن خود در شبکه‌های اجتماعی بر اساس شرایطی که کوینکس در نظر گرفته جشن بگیرید.

چگونه از جزئیات جشنواره‌های کوینکس مطلع شویم؟

اگر شما هم مشتاق هستید که در جشنواره‌های نوروزی کوینکس شرکت کنید، اما نمی‌دانید چطور، تنها کافیست که کانال‌های رسمی کوینکس در شبکه‌های اجتماعی را به آدرس زیر دنبال کنید:

INS:https://www.instagram.com/coinex_persianofficial/

Twitter:https://twitter.com/CoinEx_official

telegram group:https://t.me/CoinExOfficialPersian

شما می‌توانید جزئیات مربوط به هر یک از این رویدادها را در این کانال‌ها پیدا کنید و‌ یک تعطیلات بی‌نظیر برای خود بسازید.

نظر شما در مورد این اقدامات چیست؟ آیا قصد شرکت در این رویدادها را دارید؟ در بخش نظرات می‌توانید دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.