معرفی صرافی ارز پلاس و شاخص‌ترین امکانات آن

فعالان بازار کریپتو کارنسی برای فعالیت در این مارکت جذاب و خرید و فروش ارز دیجیتال از بسترهای مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از رایج‌ترین این بسترها صرافی‌های رمزارز هستند و یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی، ارز پلاس است.

در این محتوا ضمن معرفی صرافی ارز پلاس، مزایای استفاده از این بستر معاملاتی شرح داده خواهد شد و در ادامه هم برخی از شاخص‌ترین امکانات این صرافی محبوب ایرانی ذکر می شود.

رشد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024

بازار جذاب کریپتو کارنسی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری کرده است و همین موضوع سبب جلب توجه بسیاری از افراد و افزایش سرمایه‌گذاری در این مارکت پرسود شده است، پیش بینی‌ها از ادامه این روند در سال 2024 میلادی خبر می‌دهد.

بر اساس پیش بینی‌های Statista میزان کل سرمایه‌گذاری در مارکت ارزهای دیجیتال در سال 2024 به 51.5 میلیارد دلار می‌رسد و این عدد تا سال 2028 به عدد شگفت انگیز 71.7 میلیارد دلار خواهد رسید، در ادامه این بخش 6 عامل کلیدی که بر اساس پیش بینی‌ها سبب رشد سرمایه‌گذاری در مارکت کریپتو کارنسی برای سال 2024 خواهد شد بیان می شود.

  • در سال‌های اخیر بسیاری از موسسات مالی و کسب‌وکارهای آنلاین از برخی ارزهای دیجیتال معتبر پشتیبانی کرده‌اند به عنوان مثال master card به عنوان غول‌ حوزه کارت‌های اعتباری، از سال 2021 برخی رمز‌ارزها را پشتیبانی می‌کند که همین موضوع قطعا سبب رشد سرمایه‌گذاری در این حوزه خواهد شد.
  • بیت کوین به عنوان شناخته شده‌ترین ارز دیجیتال در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته و سهم بزرگی از کل بازار کریپتو کارنسی را از آن خود کرده است، بر اساس پیش بینی‌ها در سال 2024 قیمت این ارز دیجیتال به رشد خود ادامه خواهد داد که همین موضوع سبب افزایش تمایل سرمایه‌گذاران برای خرید بیت کوین خواهد شد.
  • فعالان حوزه کریپتو کارنسی برای معامله انواع رمز‌ارزها مثل خرید و فروش تتر از بستر شبکه‌های بلاک‌چین استفاده می‌کنند، در سال‌های اخیر امکان انتقال ارزهای دیجیتال در شبکه‌های مختلف فراهم شده و پیش بینی می‌شود در سال 2024 این روند ادامه داشته باشد که همین موضوع سبب افزایش اعتماد افراد به این مارکت پرسود و بالا رفتن میزان سرمایه‌گذاری در آن خواهد شد.
  • در سال‌های اخیر برخی از دولت‌ها ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته‌اند، پیش بینی می‌شود در سال 2024 بسیاری از دولت‌های دیگر هم از این نوع دارایی‌های دیجیتال حمایت کنند که همین موضوع قطعا سبب افزایش اعتماد مردم به این بازار جذاب و رشد سرمایه‌گذاری در آن خواهد شد.
  • در سال‌های اخیر همگرایی بیشتری بین سیستم‌های مالی سنتی و شبکه‌های Defi یا همان سیستم‌های مالی غیرمتمرکز که بستر معاملات ارزهای دیجیتال هستند به وجود آمده است، پیش بینی می‌شود در سال 2024 این روند ادامه داشته باشد که این موضوع قطعا سبب رشد سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو کارنسی خواهد شد.
  • مارکت کریپتو کارنسی مثل سایر بازارهای مالی نیازمند تصویب قوانین و بسترهای نظارتی است و به همین دلیل هم بسیاری از دولت‌ها قوانین خاصی را در این حوزه وضع کرده‌اند که این روند در سال 2024 هم ادامه خواهد داشت و دولت‌های بیشتری با به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال، قوانین مرتبط با آن را تصویب می‌کنند، همین موضوع سبب افزایش اعتماد عمومی به مارکت ارزهای دیجیتال و رشد سرمایه‌گذاری در آن خواهد شد.

صرافی ارز پلاس، بستری امن برای فعالیت در بازار کریپتو کارنسی

بر اساس پیش بینی‌ها روند سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 به رشد خود ادامه خواهد داد که این موضوع برای ایرانیان هم صادق است و قطعا در سال 2024 تعداد بیشتری از هموطنان در این بازار پرسود سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

صرافی ارز پلاس به عنوان یکی از بسترهای امن و معتبر، می‌تواند بهترین گزینه برای فعالیت کاربران ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال باشد، استفاده از خدمات این صرافی معتبر می‌تواند مزایای زیر را برای ایرانیان فعال در مارکت کریپتو کارنسی داشته باشد:

  • کاربران برای استفاده از این بستر جذاب می‌توانند به راحتی اپلیکیشن آن را نصب کرده، در آن احراز هویت کنند و با استفاده از آن به راحتی در این حوزه فعالیت کنند.
  • یکی از مهم‌ترین الزامات بسترهای معاملاتی ارزهای دیجیتال امنیت آن‌ها است تا دارایی‌های دیجیتال افراد در آن به سرقت نرود، ارز پلاس هم یکی از بسترهای امن معاملاتی در حوزه رمز‌ارزها است.
  • بزرگ‌ترین چالشی که فعالان ایرانی بازار کریپتو کارنسی با آن مواجه هستند تحریم‌هایی است که علیه ایران وجود دارد، یکی از بزرگ‌ترین مزایای ارز پلاس برای فعالان ساکن ایران بازار ارزهای دیجیتال این است که این افراد بدون نگرانی بابت مسدود شدن حساب کاربری خود یا بروز هر گونه چالش دیگری می‌توانند در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند.
  • ارز پلاس برای پاسخگویی به نیازهای و چالش‌های کاربران، دارای پشتیبانی شبانه روزی است که همین موضوع یک مزیت مهم برای کاربران این صرافی ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

سخن آخر

مارکت جذاب کریپتو کارنسی یکی از بازارهای مالی است که در سال‌های اخیر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌است، بر اساس پیش بینی‌ها در سال 2024 میلادی سرمایه‌گذاری در این بازار رشد چشمگیری خواهد داشت.

با توجه به رشد صنعت ارزهای دیجیتال، در سال 2024 میلادی قطعا تعداد بیشتری از ایرانیان در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهند کرد، یکی از بسترهای امن برای فعالیت ایرانیان در بازار رمز‌ارزها، صرافی ارز پلاس است که در این محتوا در مورد مزایای استفاده از این صرافی معتبر برای فعالیت در مارکت کریپتو کارنسی صحبت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.