ارز دیجیتال کوزاما

معرفی کامل رمز ارز کوزما یا Kusama با نماد اختصاری KSM

لوگو ارز دیجیتال Kusama

ارز دیجیتال کوزما یا Kusama با نماد اختصاری KSM، نسخه زودتر منتشر شده و حسابرسی نشده ارز دیجیتال پولکادات است. با این تفاوت که کد ارز دیجیتال KSM، با کدی کاملاً مشابه با پولکادات نوشته شده‌است. KSM چیزی فراتر از یک شبکه آزمایشی بوده و به عنوان یک بستر آزمایش برای تست و حصول اطمینان از ویژگی‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که این ویژگی‌ها بلافاصله بعد از آزمایش بر روی ارز دیجیتال KSM، در پولکادات پیاده‌سازی می‌شوند.

ردیفعنوانتوضیحات
1نام ارزدیجیتال کوزاماKusama
2نماد ارزدیجیتال کوزاماksm
3دسته ارز دیجیتال کوزاماارزهای دیجیتال زیر ساخت
4آیا رمز ارز کوزاما قابلیت استخراجدارد

این نوع ویژگی ها برای کاربران این امکان را ایجاد می کنند که ویژگی ها و امکانات جدید اضافه شده را در ارز دیجیتال KSM، مورد بررسی قرار دهد و اگر همه چیز به درستی انجام شود، در نهایت در پولکادات پیاده سازی می شود. به علاوه این امکان برای کاربران ایجاد می شود که تمامی ویژگی های جدید اضافه شده در ارز دیجیتال KSM، بررسی کنند و در صورتی که تمامی شرایط به درستی انجام شود، در نهایت به پولکادات منتقل شوند. 

تاریخچه ارز دیجیتال (Kusama (KSM چیست؟

در سال 2019، کاربرانی که ارز دیجیتال DOC دارند، می توانستند درخواست خود را برای دریافت توکن KSM، دریافت کنند. برای اینکه بتوانند در تشکیل بلاک اولیه موثر باشند، فقط یک تراکنش اتریومی نیاز بود. 

بعد از یک ماه و نیم از آن تاریخ، ارز دیجیتال KSM، با استفاده از الگوریتم گواه اثبات کار، روی کارآمد و کاربران بایستی تمایل خود را برای شرکت در این الگوریتم به عنوان تایید کننده اعلام کنند. 

اما بعد از مدت ها چالش هایی که بر سر این نوع شبکه قرار گرفت، الگوریتم اجماع آن به الگوریتم اثبات سهام تغییر پیدا کرد. در حال حاضر 130 تایید کننده فعال در این شبکه وجود دارند.

💥✈️ ارزانترین نرخ تور قشم رو از لحظه آخر بخواهید ✈️ 💥
🔷 نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن 🔷

چگونه می توان ارز دیجیتال KSM دریافت کرد؟

برای اینکه بتوان ارز دیجیتال KSM را دریافت کرد، راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد: 

از طریق نگهداری توکن های DOC

از آنجایی که قرار است در آینده ارز دیجیتال KSM با ارز دیجیتال پولکادات همسو شود، آن دسته از کاربرانی که ارز دیجیتال DOT دارند، می توانند درخواست خود را مبنی بر لگوریتم گواه اثبات اعتبار، روی کار آمد و کاربران می‌بایست تمایل خود را برای شرکت در این الگوریتم به عنوان تأییدکننده اعلام کنند و دریافت توکن KSM ثبت نموده و معادل تعداد توکن های دات، توکن KSM دریافت نمایند.

فاست ها برای دریافت ارز دیجیتال KSM

یکی از روش هایی که کاربران می توانند از طریق آن KSM دریافت کنند، استفاده از فاست است. البته برای دریافت از این روش، نیاز است که یک سری فعالیت هایی در این راستا انجام شود. یکی از این فعالیت ها، ایجاد حساب کاربری در گیت هاب تا قبل از تاریخ 21 ژوئن 2019 بود.

کاربران در طی یک روز می توانند از این امکان تنها یک بار استفاده کرده و به دریافت ارز دیجیتال KSM بپردازند. 

با تشخیص اشکالات شبکه ارز دیجیتال KSMدریافت کنیم

روش دیگری که کارابران می توانند با استفاده از آن KSM دریافت کنند، پیدا کردن باگ یا ضعف و خطایی در این نوع سیستم است. به گونه ای که اگر کاربر بتواند این خطاها را تشخیص دهد، می تواند در قبال انجام این کار، KSM دریافت کند. 

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.