معرفی بهترین پیج های اینستاگرامی در زمینه بلاک چین

ما امروز در وبسایت talarearzdigital تصمیم داریم به شما بهترین پیج های اینستاگرامی که در زبان فارسی در حوزه جذاب ارز دیجیتال فعالیت میکنند را به شما معرفی کنیم، چرا که در این بازه زمانی به علت رشد خیلی زیاد ارز های دیجیتال توجه خیلی از افراد به بازار کریپتو کارنسی جلب شده است.

بسیاری از افراد سعی در این دارند با استفاده از فرصت پیش آمده و با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به ویژه استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای بالا بردن فالوور های خود در اینستاگرام اقدام به برگذاری کلاس های آموزشی نمایند تا درآمد خوبی برای خود ایجاد کنند اما غافل از اینکه ممکن است ضرر مالی سنگینی به خاطر آموزش نادرست به فالوور های خود وارد کنند

پس با ما همراه باشید تا بهترین پیج های اینستاگرامی را به شما معرفی کنیم

پیج اینستاگرامی : ارزدیجیتال با محمد هلاکوئی

پیج اینستاگرامی ارزدیجیتال با محمد هلاکوئی در 31 اکتبر 2013 ساخته شده است و از قدیمی ترین پیج های اینستاگرامی اینستاگرام در زمینه ارز دیجیتال میباشد.

دکتر هلاکوئی در کنار اعلام اخبار روزانه ارز های دیجیتال به موضوع اموزش ارز های دیجیتال نیز میپردازد و از نکات مهمی که در جو مه آلود بازار گم شده است اشاره میکند از همین رو جز بهترین پیج های فارسی زبان بلاک چین میباشد

ادرس پیج اینستاگرام : halakoei

پیج اینستاگرامی arzdigital

از دیگر معروف ترین پیج های اینستاگرامی در زمینه ارز دیجیتال arzdigital میباشد. پیج اینستاگرامی arzdigital از قدیمی ترین پیج های اینستاگرامی ایرانی میباشد به معطوف به اخبار روز بلاک چین میباشد. نقطعه قوت این پیج اینستاگرامی انتشار روزانه و مرتبط بهترین و مهم ترین اخبار روز دنیای ارز دیجیتال میباشد. به نوعی که شما با دنبال کردن این پیج اینستاگرامی هر روز از مهم ترین و جدید ترین اخبار روز دنیای ارز دیجیتال آگاه خواهید شد.

ادرس پیج اینستاگرام: arzdigital

پیج اینستاگرامی arzjadid

پیج اینستاگرامی arzjadid که از دیگر پیج های مطرح در زمینه کریپتو کارنسی میباشد و شاید علت این محبوبیت انتشار اخبار روزانه بلاک چین با استفاده از کمیک ها و کمدی های مخصوص به خود میباشد. 

پیج اینستاگرامی arzjadid ارتباط نزدیکی با فالوور های خود دارد و همین ارتباط نزدیک باعث شده بیشترین حجم کامنت و ارتباط را با مخاطبین خود داشته باشد.

ادرس پیج اینستاگرامی arzjadid 

پیج اینستاگرامی mihanblockchain

آخرین پیج اینستاگرامی که قصد معرفی آن را به شما داریم پیج اینستاگرامی mihanblockchain میباشد. 

این پیج اینستاگرامی جز پیج های میباشد که شما را به خود معتاد میکند چرا که با طنز بسیار جذاب و خاصی اقدام به انتشار بهترین و مهم ترین اخبار روز دنیای ارز دیجیتال میکند و باعث میشود شما از فالو کردن این پیج اینستاگرامی لذت ببرید

ادرس پیج اینستاگرامی mihanblockchain

امیدواریم لذت برده باشید. شما چه پیج های اینستاگرامی را دنبال میکنید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.