چه کیف پول‌هایی برای بایننس کوین مناسب است؟

انتخاب کیف پول مناسب برای رمز ارز بی ان بی به عوامل مختلفی بستگی دارد. امنیت، نگهبانی و تعامل با قراردادهای هوشمند، نکات کلیدی هستند که باید در نظر گرفته شوند. همچنین ممکن است بخواهید به کیف پول خود در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و کامپیوتر دسترسی داشته باشید. از طرفی برخی از این کیف پول‌ها نرم‌افزاری و رایگان هستند و برخی دیگر سخت‌افزاری هستند که نیاز به پرداخت هزینه دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین کیف پول‌های بایننس کوین صحبت کنیم که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال BNB چیست؟

بایننس که در ماه جولای 2017 راه‌اندازی شد؛ بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتال در سطح جهان بر اساس حجم معاملات روزانه است. یکی از اهداف بایننس، پیشرفت صرافی‌های ارز‌های دیجیتال در فعالیت‌های مالی جهانی است. جدا از اینکه بایننس، معروف‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتال در دنیاست، اکوسیستم کاملی از عملکرد‌ها را برای کاربران خود راه‌اندازی کرده است.

شبکه Binance، شامل زنجیره هوشمند بایننس، آکادمی، کیف پول اختصاصی و پروژه‌های پژوهشی اقتصادی است که همگی از تکنولوژی بلاک‌چین برای ارائه امور مالی نوین به کاربران در سراسر جهان، استفاده می‌کنند. توکن BNB، یک رمز ارز رمزنگاری شده برای مبادله و پرداخت هزینه تراکنش‌ها در صرافی Binance بوده که رنک 4 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر نیز امکان سرمایه‌گذاری و خرید بی ان بی، در صرافی‌های ایرانی نیز فراهم شده است. شما می‌توانید به‌راحتی با بررسی قیمت بی ان بی و انجام تحلیل‌های لازم در این توکن سرمایه‌گذاری کنید.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بی ان بی کدام است؟

به طور کلی انتخاب یک کیف پول مناسب برای حفظ و نگهداری ارز‌های دیجیتال ضروری است. در حال حاضر نیز کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیاری از رمز ارز بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند. در ادامه برخی از بهترین‌های این کیف پول‌ها را معرفی می‌کنیم.

تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول تراست ولت، به‌عنوان زیرمجموعه صرافی بایننس، از طرف این صرافی برای نگهداری رمز ارز BNB، نیز پیشنهاد می‌شود. این کیف پول از پلتفرم دکس نیز پشتیبانی کرده که برای تریدر‌هایی که قصد استفاده از آن را دارند، گزینه‌ای ایده‌آل است. کیف پول نرم‌افزاری Trust Wallet، یک اپلیکیشن موبایلی با کاربری آسان است که امکان ارسال، دریافت و ذخیره رمز ارز‌های مختلف مانند بیت‌کوین، اتریوم، چین لینک، بایننس و … را در دسترس کاربران قرار داده است.

این کیف پول ارز دیجیتال با بک‌آپ‌گیری از رمز‌ها و کلید‌های خصوصی، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که در صورت ازدست‌دادن کلید خصوصی یا فراموشی رمز، به‌آسانی آن را بازیابی کنند. همچنین با استفاده از کیف پول تراست ولت شما می‌توانید به‌صورت غیرمتمرکز از طریق اتصال به شبکه تبدیل ارز‌های دیجیتال، رمز ارز‌های خود را مبادله کنید. البته پیشنهاد می‌شود قبل از انجام این کار، به‌خوبی آموزش‌های لازم را ببینید تا دچار مشکل نشوید.

اتمیک ولت (Atomic wallet)

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری که از ارز دیجیتال BNB نیز پشتیبانی می‌کند، کیف پول اتمیک است. تیم قدرتمند توسعه‌دهنده اتمیک ولت به‌صورت مداوم به‌روزرسانی‌های مختلفی را انجام داده تا ایمنی و کاربری آن را بهبود دهد. این کیف پول، با رابط کاربری آسان، امتیاز خوبی را از طرف کاربران خود نیز دریافت کرده است.

استفاده از تمامی امکانات کیف پول اتمیک، برای کاربران رایگان است و فقط باید کارمزد تراکنش‌ها را پرداخت کنند. علاوه بر توکن BNB بسیاری از ارز‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو، دش، ترون، لایت‌کوین و … در این کیف پول ذخیره می‌شوند. هنگام استفاده از کیف پول اتمیک باید تمام موارد امنیتی را با دقت انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که اگر شخصی به کلمات بازیابی دسترسی پیدا کند به‌راحتی می‌تواند، موجودی کیف پول شما را انتقال دهد.

کوینومی (Coinomi)

از پرکاربردترین کیف پول‌های ارز دیجیتال که در سال ۲۰۱۴ برای اولین‌بار به بازار عرضه شد، کیف پول کوینومی است. این کیف پول محبوب، علاوه بر رمز ارز بی ان بی، قابلیت نگهداری و ذخیره‌سازی بیش از ۱۲۵ رمزارز‌های معروف بازار را دارد.

دانلود و نصب این کیف پول آسان است و نیاز به پرداخت هزینه هم نیست. رابط کاربری بسیار کارآمد و زیبا در کنار امنیت بالای آن، از دلایل محبوبیت کیف پول کوینومی به‌خصوص در بین افراد مبتدی در بازار کریپتوکارنسی‌هاست. همچنین این کیف پول علاوه بر اینکه اطلاعات کاربران را جمع‌آوری نمی‌کند، برای جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی هکر‌ها و سرقت ارز‌های دیجیتال، آی‌پی کاربران خود را پنهان می‌کند.

کیف پول سرد لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول لجر نانو اس یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری معروف و پرطرفدار است که از توکن بی ان بی پشتیبانی می‌کند. این کیف پول، ظاهری شبیه به فلش مموری دارد و روی بدنه آن نیز یک صفحه نمایش تعبیه شده که داده‌های تراکنش‌های رمز ارز‌ها را نشان می‌دهد. از طرفی کیف پول Ledger Nano S با اکثر کامپیوتر‌ها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها سازگار بوده و به‌راحتی قابل‌حمل است.

لجر نانو اس که از نوع کیف پول سرد است با ایمنی بسیار بالایی که دارد و همچنین ذخیره آفلاین کلید‌های خصوصی در خود، احتمال هک‌شدن و سرقت رمز ارز‌ها را از بین می‌برد. راحتی استفاده از این کیف پول و دسترسی آسان به ارز‌های دیجیتال، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث شده افراد مبتدی نیز بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

خرید بایننس کوین از صرافی معتبر

هدف ما از این مطلب، ارائه تمام اطلاعاتی است که باید در مورد کیف پول‌های مناسب توکن BNB بدانید. اگر قصد یافتن بهترین کیف پول برای بایننس کوین را دارید، چندین عملکرد مانند امنیت، کنترل کلید خصوصی، به‌روزرسانی مستمر، پشتیبانی فنی عالی و رابط کاربری ساده و آسان باید در نظر گرفته شود. در نهایت با توجه به نیاز و استفاده شما، چندین گزینه از بین کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای شما وجود دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که کیف پول‌های سخت‌افزاری ایمن‌تر هستند.

اگر قصد خرید و فروش این کوین را دارید، بهتر است با در نظر گرفتن قیمت بی ان بی، از یک صرافی معتبر ارز دیجیتال استفاده کنید. والکس به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال کشور، امکان خرید بایننس کوین از والکس را برای کاربران فراهم کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.