بهترین کیف پول های Fantom

Fantom یک پلت فرم قرارداد هوشمند نمودار چرخشی DAG است که خدمات مالی غیرمتمرکز Defi را به توسعه دهندگان با استفاده از الگوریتم اجماع سفارش داده شده خود ارائه می دهد.

همراه با رمز داخلیFTM ، Fantom قصد دارد مشکلات مربوط به سیستم عامل های قرارداد هوشمند، به ویژه سرعت معامله را حل کند، که به گفته توسعه دهندگان، آنها به کمتر از دو ثانیه کاهش یافته اند.

بنیاد Fantom که مسئول نظارت بر عرضه محصولات Fantom را بر عهده دارد، در اصل در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرد. در اصل ارز دیجیتال فانتوم هنگامی فعالیت خود را شروع کرد که دنیا با افزایش ارزهای دیجیتالی همراه بود. ارز دیجیتال فانتوم از سال بعد، یعنی از سال 2019 در بسیاری از صرافی های معتبر معامله شد. 

بنیانگذاران ارز دیجیتال فانتوم چه کسانی هستند؟

ارز دیجیتال Fantom توسط یک دانشمند کره ای به نام دکتر Ahn Byung Ik تاسیس شد. وی در حال حاضر، مدیر عامل پلت فرم مایکل کنگ است.

تیم پشتیبان Fantom عمدتا در زمینه توسعه بلاکچین، پشتیبانی بسیاری دارد و هدف آن ایجاد یک بستر قرارداد هوشمند است که از مقیاس پذیری، تمرکززدایی و امنیت برخوردار است.

طبق وب سایت رسمی آن، تیم Fantom همچنین از مهندسان متخصص، دانشمندان، محققان، طراحان و کارآفرینان تشکیل شده است. کارمندان در سراسر جهان مستقر بوده و مطابق با اخلاق یک سیستم عامل توزیع شده هستند. 

چند سکه فانتوم در گردش وجود دارد؟

ارز دیجیتال فانتوم دارای یک پلتفرمی بوده که با اتریوم سازگار است و این بدان معناست که با استاندارد ERC-20 قابل خریداری است. 

البته نسخه دیگری از FTM با استفاده از استاندارد BEP2 در Binance Chain موجود است.

فقط FTM بومی را می توان در خود شبکه اصلی Fantom OPERA استفاده کرد. کل عرضه FTM 3.175 میلیارد توکن است که در حال حاضر 2،134،638،448 FTM در گردش است. مابقی با توجه به یک برنامه تا سال 2023 منتشر می شوند.

ارز دیجیتال فانتوم بر روی چه کیف پول هایی ذخیره می شود؟

در حال حاضر سه نوع توکن  FTM وجود دارد که هر یک با توکن های استاندارد  ERC-20  و BEP-2 است. برای ذخیره سازی هر یک از این توکن ها باید کیف پولی را انتخاب کرد که با این استانداردها سازگار باشد. 

کیف پول هایی که با استاندارد BEP-2 سازگار است، بایننس چین یا تراست ولت است. 

اما برای ذخیره سازی توکن هایی که با استاندارد ERC-20  سازگار است، می توان از کیف پول های سخت افزاری و یا تحت وب استفاده کرد. 

انواع کیف پول های مناسب ارز دیجیتال فانتوم

کیف پول سخت افزاری ارز فانتوم

از جمله کیف پول های ارز دیجیتال سخت افزاری که می توان ارز دیجیتال فانتوم را بر روی آن ذخیره کرد، لجر و ترزور است. مزیت اصلی این کیف پول ها، امنیت بالای این ارز دیجیتال است که این قابلیت را به کاربران می دهد تا در صورت دزدیده شدن، تمامی دارایی خود را از طریق عبارت Mnemonic بازیابی کند. 

کیف پول تراست ارز فانتوم

این نوع کیف پول توسط صزافی بایننس حمایت می شود و یک گزینه بسیار مناسب برای ذخیره سازی ارز دیجیتال فانتوم است. کیف پول موبایلی تراست قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS است. 

کیف پول اتمیک ارز فانتوم

یک مدل کیف پول چند پلتفرمی است که با نسخه های IOS و اندروید سازگار است. البته نسخه دسکتاپ این نوع کیف پول نیز در حال حاضر نیز وجود دارد. 

کیف پول مای اتر ارز فانتوم

این نوع کیف پول از جمله گیف پول های تحت وب است که کاربران می توانند تمامی توکن های ERC 20 از جمله فانتوم را در بلاک چین اتریوم ذخیره کرد. 

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.