آیا Atomic Wallet امنیت مناسبی دارد

برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال، به یک کیف پول مناسب نیاز است و با توجه به این‌که در حال حاضر کیف پول‌های مختلفی راه‌اندازی شده‌است، انتخاب را برای کاربران سخت کرده‌است. با این حال به جرأت می‌توانیم عنوان کنیم که کیف پول اتمیک از محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که حتی به ایرانی‌ها نیز سرویس می‌دهد. حال اگر شما تریدرهای گرامی اطلاعات دقیقی از این کیف پول معتبر ندارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، چراکه قصد داریم دربارهٔ مواارد مختلف کیف پول اتمیک ازجمله امنیت اتمیک والت صحبت کنیم.

معرفی کیف پول Atomic

در میان کیف پول‌های موجود در بازار، اتمیک ازجمله بسترهای فوق‌العاده عالی است که در سال 2017 راه‌اندازی شده و کاربران به‌راحتی می‌توانند از این کیف پول برای سه پلتفرم اندروید، iOS و همچنین ویندوز استفاده کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های اتمیک والت، پشتیبانی از حداقل 350 توکن و رمزارز است که در مقایسه با سایر کیف پول‌ها تعداد بیشتری از ارزها را پشتیبانی می‌کند. به‌طورکلی مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که کیف پول اتمیک را در میان بسیار معتبر کرده است، عبارت‌اند از:

  • امکان استیک کردن ارزها در این والت امکان‌پذیر است.
  • خرید انواع رمزارز با ارز فیات برای کاربران قرار داده شده‌است.
  • این کیف پول غیرمتمرکز بوده و استفاده از آن به‌راحتی قابل انجام است.
  • امکان تبدیل ارزها به هم برای کاربران در نظر گرفته شده‌است.
  • امنیت عالی با رمزنگاری کلید اختصاصی برای هر کاربر برقرار شده‌است.
  • این کیف پول به‌راحتی و نصب و بدون هزینهٔ اضافی قابل استفاده است.

بررسی امنیت کیف پول اتمیک

برای همهٔ کاربران که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند، امنیت کیف پول‌ها فوق‌العاده دارای اهمیت است، چراکه استفاده از این بسترها به جهت نگه‌داری ارز برای بلندمدت است، لذا انتظار می‌رود امنیت کیف پول‌ها به‌طور کامل در نظر گرفته شده باشد. حال این‌که چرا امنیت کیف پول اتمیک در وضعیت قابل قبولی قرار دارد، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ناشناس بودن؛
  • غیرمتمرکز سازی.

کلیدهای خصوصی کاربران در این کیف پول، به‌صورت دقیق رمزنگاری شده و بر اثر هیچ اتفاقی از دستگاه خارج نخواهد شد. درواقع این بدان معناست که همهٔ افراد به‌طور کامل روی دارایی‌هایشان کنترل داشته و به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را مدیریت کنند. از طرفی برای استفاده از اکثر قابلیت‌های کیف پول اتمیک، نیاز به انجام احراز هویت نیست، لذا امکان مسدود شدن حساب‌تان وجود ندارد.

گفتنی است اگرچه این کیف پول از بهترین‌های بازار ارز دیجیتال است، اما به‌هیچ‌عنوان نباید کلمات بازیابی اکانات‌تان را در اختیار افراد غیر قرار دهید. ضمناً در صورت نصب بدافزار روی سیستم گوشی، امکان هک برنامه و ازدست‌رفتن دارایی وجود دارد، لذا توصیه می‌کنیم در نصب برنامه‌ روی گوشی‌تان، وسواس بیشتری داشته باشید.

روش نصب کیف پول اتمیک

برای استفاده از این کیف پول کافی است براساس پلتفرم گوشی‌تان به نصب اپلیکیشن این برنامه اقدام کنید. برای اندروید کافی است به گوگل پلی مراجعه کرده و برنامه atomic wallet را سرچ کنید. البته دانلود این اپلیکیشن از سایت اصلی این برنامه نیز قابل انجام است. پس از آن‌که کیف پول مربوطه را بر روی گوشی نصب کردید، پس از اجرا با دو گزینهٔ کیف پول جدید و بازیابی کیف پول مواجه می‌شوید.

پرواضح است که اگر از قبل کیف پول اتمیک را روی گوشی داشتید و حال مجدداً قصد به ورود به اکانت‌تان را دارید، کافی است کلمات اختصاصی والت‌تان را در بخش بکاپ برنامه وارد کنید، اما در غیر این صورت، برای باز کردن یک کیف پول جدید، گزینهٔ new wallet را لمس کنید. پس از این کار کافی است یک پسورد قوی برای کیف پول تازه‌تان انتخاب کرده و در کادر مربوطه قرار دهید.

در مرحلهٔ بعدی، نصب اتمیک والت 12 کلمه بازیابی به شما کاربران نشان داده می‌شود که حتماً باید آن‌ها را در یک مکان امن نگه‌داری کنید تا در صورتی که به هر علتی پسوردتان را فراموش کرده‌اید، بتوانید اطلاعات و دارایی‌های داخل کیف atomic را بدون کمترین دغدغه بازیابی کنید. همین که 12 کلمه را یادداشت کردید، روی باز کردن والت لمس کرده تا وارد محیط برنامه شوید. حال می‌توانید به‌طور کامل از امکانات کیف پول اتمیک استفاده کنید.

برخی از مهم‌ترین بخش‌های کیف پول atomic

قابلیت‌های این کیف پول در چند بخش تقسیم‌بندی می‌شود که عبارت‌اند از:

  1. دریافت ارز؛
  2. ارسال ارز؛
  3. نمودار قیمتی؛
  4. سوابق تراکنش‌ها؛
  5. استیک کردن؛
  6. خرید رمزارز.

گفتنی است که هرکدام از این بخش‌ها به‌سادگی قابل مدیریت هستند و هر کاربر با کمترین دغدغه می‌تواند آنچه که در ذهن دارد را پیاده‌ کند. ضمناً بخش پشتیبانی کیف پول اتمیک نیز به‌صورت 24ساعته فعالیت دارد تا به مشکلات احتمالی کاربران به‌سرعت رسیدگی کنند.

آیا از اتمیک والت استفاده کنیم؟

با توجه به موارد عنوان‌شده شاید هنوز هم در استفاده از این کیف پول تردید داشته باشید؛ جای نگرانی نیست، چراکه اگر به همهٔ موارد این مقاله دقت کنید، هیچ مشکلی در استفاده از کیف اتمیک به‌وجود نخواهد آمد، حتی اگر قصد کنید برای بلندمدت ارزهایتان را در این بستر معتبر نگه‌داری کنید، بنابراین توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد استفاده از این کیف پول را دارید، اپلیکیشن این atomic wallet را از سایت‌ اصلی این کیف پول و یا مراجع معتبر دانلود و سپس به نصب برنامه روی گوشی اقدام کنید.

جمع‌بندی

کیف پول‌ها از اهمیت بسزایی در بازار کریپتو برخوردار هستند و کیف پول اتمیک به علت محبوبیت و پشتیبانی از ایرانی‌ها، در اولویت استفاده قرار دارد. گفتنی است تاکنون مورد مشکوکی از این کیف پول منتشر نشده است و همهٔ کاربران رضایت کامل را در به‌کارگیری از این کیف پول داشته‌اند که نشان می‌دهد شما عزیزان نیز می‌توانید با کمترین دغدغه، از اتمیک والت بهره‌مند شوید. با این حال شاید بد نباشد که قبل از انتخاب کیف پول معتبر atomic، دیگر کیف پول‌ها را نیز بررسی کرده تا درنهایت بتوانید با خیال راحت‌تر بهترین کیف پول بازار ارز دیجیتال را انتخاب و استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.