امن ترین صرافی برای خرید تتر در ایران

تتر (USDT) یکی از محبوبت‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است که کاربران ایرانی هم به آن علاقه‌ زیادی دارند. اگرچه صرافی‌های خارجی امکان خرید تتر را برای کاربران فراهم کرده‌اند، اما هم‌وطنان ما به‌خاطر تحریم‌های جهانی، امکان خرید تتر را با دلار ندارند. همچنین، اغلب این صرافی‌ها سرورهای ایران را تحریم کرده‌اند و در صورت افشای هویت ایرانی افراد، آن‌ها را بلافاصله مسدود می‌کنند. ازاین‌طریق، حتی ممکن است که سرمایه‌های کاربران نیز از بین بروند. بنابراین، شما به یک صرافی معتبر و امن ایرانی نیاز دارید تا با خیال راحت به خرید تتر اقدام کنید. به همین خاطر، در این مقاله، بهترین صرافی خرید تتر در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با ارز دیجیتال تتر (USDT)

تتر اولین استیبل کوین یا ارز دیجیتال پایدار دنیا است که در سال 2014 پایه‌گذاری شد. قیمت تتر همیشه برابر با 1 دلار آمریکا بوده و در زمینه‌های گوناگونی، مانند سرمایه‌گذاری، حواله‌های برون‌مرزی، پرداخت‌های بین‌المللی و… کاربرد دارد. تتر از پشتوانه دلاری بهره می‌برد، یعنی به‌ازای هر واحد USDT، یک دلار آمریکا در خزانه این شرکت نگهداری می‌شود تا قیمت تتر همیشه در محدوده ثابتی باقی بماند.

ازآنجایی‌که کشور ایران با تورم زیادی مواجه است، بسیاری از مردم به خرید دلار اقدام می‌کنند تا ارزش سرمایه‌هایشان را حفظ نمایند. بااین‌حال، خرید و نگهداری دلار کار چندان ساده‌ای نیست و به مراقبت و صرف زمان زیادی نیاز دارد. در عوض، خرید تتر جایگزین بسیار مناسبی برای این نوع از سرمایه‌گذاری بوده و شما می‌توانید با سرعت بسیار زیادی به خرید تتر بدون کارمزد اقدام کنید و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

خرید تتر از صرافی اکسبیتو
خرید تتر از صرافی اکسبیتو

معرفی بهترین صرافی برای خرید تتر در ایران

صرافی اکسبیتو یک استارت‌آپ دانش‌بنیان است که از معتبرترین کارشناسان حوزه کریپتو و فناوری بلاک چین بهره می‌برد تا بهترین خدمات ارز دیجیتال را به کاربران ارائه کند. ازاین‌طریق، اکسبیتو توانسته پلتفرمی جامع و کارآمد را برای انجام معاملات رمز ارزی در اختیار کاربران بگذارد تا هم‌وطنان ما، بدون نیاز به صرافی‌های خارجی، به‌راحتی از تمام ویژگی‌های موجود در پلتفرم‌های بین‌المللی بهره‌مند شوند.

اکسبیتو امکان معامله صدها ارز دیجیتال را برایتان فراهم کرده است، تا شما بدون به خطر انداختن دارایی‌هایتان، در محیطی امن و آسان، به معاملات خود بپردازید. یکی از محبوب‌ترین خدمات صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو، خرید و فروش تتر است. در این صرافی، قیمت تتر به تومان همیشه پایین‌ترین سطح بازار قرار دارد و به همین دلیل، اکسبیتو بهترین صرافی خرید تتر به حساب می‌آید. در ضمن، شما می‌توانید از طریق اکسبیتو به خرید تتر بدون احراز هویت اقدام کنید، زیرا ثبت‌نام در این صرافی تنها 1 دقیقه طول می‌کشد.

ویژگی‌های بهترین صرافی برای خرید تتر

گفتیم که اکسبیتو بهترین صرافی تتر در ایران محسوب می‌شود و امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی‌های اکسبیتو برای خرید تتر عبارت‌اند از:

  • قیمت پایین: خرید تتر در صرافی اکسبیتو با کمترین قیمت بازار انجام می‌شود.
  • ثبت‌نام سریع: خرید تتر بدون احراز هویت در اکسبیتو برای شما فراهم شده و با صرف کردن 1 دقیقه برای ثبت‌نام، می‌توانید این رمز ارز را خریداری کنید.
  • کیف پول رمز ارزی: کیف پول اکسبیتو مکانی امن برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شما است که از بهترین پروتکل‌های امنیتی بهره می‌برد. بنابراین، پس از خرید تتر به‌راحتی می‌توانید ارزهای خود را در این کیف پول نگهداری کنید.
  • شبکه‌های انتقال: ارز دیجیتال تتر بر روی شبکه‌های بلاک چین گوناگونی راه‌اندازی شده و شما برای انتقال این رمز ارز باید به این شبکه‌ها دقت کنید. صرافی اکسبیتو از معتبرترین شبکه‌های انتقال تتر پشتیبانی کرده است تا دست شما برای جابه‌جایی دارایی‌هایتان، پس از خرید تتر باز باشد.
  • خرید و فروش فوری: با استفاده از ویژگی‌ خرید و فروش فوری اکسبیتو، به‌سرعت می‌توانید به خرید تتر از خود صرافی اقدام کرده و این رمز ارز را با کمترین قیمت تتر در بازار معامله کنید.
  • خرید و فروش محدود: این ویژگی صرافی اکسبیتو بازاری «همتا به‌ همتا» یا «فرد به فرد» را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با کاربران دیگر وارد معامله شوید.
صرافی اکسبیتو
صرافی اکسبیتو

نحوه خرید تتر از صرافی اکسبیتو

برای خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو باید گام‌های زیر را دنبال کنید:

  1. به سایت صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو بروید.
  2. در اکسبیتو ثبت‌نام کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
  3. اطلاعات مورد نیاز را برای تکمیل حساب کاربری ارائه نمایید. (ثبت‌نام شما در اکسبیتو تنها 1 دقیقه طول می‌کشد.)
  4. برای خرید تتر، مبلغ ریالی مد نظر خود را به حساب کاربری‌تان انتقال دهید. همچنین، برای اطلاع از مبلغ مورد نظر، می‌توانید قیمت تتر به تومان را در اکسبیتو مشاهده کنید.
  5. سفارش خرید تتر را در صرافی اکسبیتو ثبت نمایید.
  6. پس از تکمیل سفارش خرید تتر، مقدار USDT مورد نظر به کیف پول شما در اکسبیتو منتقل می‌شود.
  7. حالا می‌توانید تترهایتان را در کیف پول اکسبیتو نگهداری کنید و یا اینکه آن‌ها را به آدرسی دیگر انتقال دهید.

سخن پایانی

تحریم‌های جهانی، کاربران ایرانی را در استفاده از پلتفرم‌های مالی بین‌المللی محدود کرده‌اند. اگرچه تتر ابزار بسیار خوبی برای انتقال ارزش به نقاط مختلف جهان به حساب می‌آید، اما شما نمی‌توانید به خرید تتر در یک صرافی خارجی اقدام کنید. به همین منظور، صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو نه‌تنها امکان خرید تتر را به‌راحتی و با بهترین قیمت فراهم کرده است، بلکه این صرافی با امکانات گسترده‌اش، جایگزین بسیار مناسبی برای معتبرترین صرافی‌های خارجی به حساب می‌آید.

منبع:

https://exbito.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.