بهترین لپ تاپ و سیستم کامپیوتری برای ترید

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که امروزه اکثر تریدرها با آن مواجه هستند پیدا کردن بهترین لپ تاپ و سیستم کامپیوتری برای ترید است. برای انتخاب چنین دستگاهی باید موارد متعددی در نظر گرفته شود. داشتن یک سیستم قوی به تریدرها کمک می‌کند تا بتوانند عملیات ترید را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. مک بوک اپل همیشه یک گزینه ایده‌آل برای تریدرها به شمار می‌آیند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد پیدا کردن بهترین مک بوک ها برای ترید را دارید بدون شک مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

برای این‌که بهترین مک بوک‌ها را برای ترید کردن انتخاب کنید شما باید به فاکتورهای مختلفی دقت داشته باشید. از جمله این فاکتورها می‌توان به مواردی مانند مشخصات فنی و قدرت پردازشی مک بوک، نوع صفحه نمایشی که به شما ارائه می‌دهد، قدرت باتری و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. از طرف دیگر قیمت مک بوکی که انتخاب می‌کنید نیز در نهایت به میزان زیادی روی انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از محبوب‌ترین مک بوک‌های دنیا را برای تریدکردن به شما معرفی کنیم که بدون شک مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند به میزان زیادی در خرید مک بوک ایریا سایر انواع مک بوک‌ها برای ترید کردن مفید باشد.

مک بوک پرو 16 اینچی یک گزینه ایده‌آل برای ترید کردن

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال پیدا کردن بهترین مک بوک ها برای ترید هستید باید بدانید که مک بوک پرو 16 اینچی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای انجام این کار پیش روی شما قرار دارد. این مک بوک یک منبع بسیار غنی بهره‌وری برای ترید به شمار می‌آید که عملکردی بی‌نظیر را در اجرای نرم‌افزارهای شما ارائه می‌دهد. این محصول از یک پردازنده 12 هسته‌ای پشتیبانی کرده و یک پردازنده گرافیکی 19 هسته‌ای یکپارچه را نیز به شما ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش 16 اینچی این مک بوک به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت بتوانید نمودارهای مختلف را در سیستم خود بررسی کنید. این صفحه نمایش با روشنایی پایدار 1000 نیت و وسعت رنگی p3 به شما ارائه می‌شود. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که فضای ذخیره‌سازی این مک بوک نیز تا 1 ترابایت است. از جمله مهم‌ترین مزایای این مک بوک برای انتخاب شدن توسط تریدرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از تراشه‌های جدید M2 pro و M2 max
  • بیش از بیست ساعت عمر باتری
  • بهترین صفحه نمایش در میان انواع مک بوک‌ها برای ترید

شاید در نگاه اول قیمت این مک بوک کمی بالا به نظر برسد، ولی زمانی که ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را بررسی می‌کنید متوجه خواهید شد که بدون شک از جمله بهترین مک بوک ها برای ترید به شمار می‌آید و می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند. این مک دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب است و در صورتی که در کنار آن اقدام به خرید آیفون و استفاده در کنار مک خود کنید، سطح و کلاس کاری شما به شدت بالا خواهد رفت.

فراموش نکنید که این مک بوک امکان استفاده از انواع نرم‌افزازهای گرافیکی را نیز برای شما فراهم کرده است که این موضوع به علت پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند آن است. پس اگر شما هم به دنبال یک مک بوک قدرتمند برای ترید هستید حتما باید این محصول را به لیست گزینه‌های خود برای خرید اضافه کنید.

مک بوک پرو 13 اینچی

اگر مک بوک پرو 16 اینچی قیمت بالایی برای شما دارد و به دنبال محصولی هستید که قیمت مناسب‌تری داشته باشد و خرید آن برای شما ساده‌تر باشد بدون شک مک بوک پرو 13 اینچی گزینه‌ای ایده‌آل و جذاب برای خرید شما خواهد بود. این سیستم از پردازنده‌های m2 پشتیبانی کرده و یک پردازنده 8 هسته‌ای را به شما ارائه می‌دهد. این در حالی است که پردازنده گرافیکی آن نیز یک پردازنده بسیار قدرتمند است که سرعت پردازش بالایی دارد. در کل و به زبان ساده یکی از بهترین گزینه ها برای تریدر ها استفاده از نمونه پرو مک بوک ها است و طیف گسترده قیمت مک بوک پرو در کنار سخت افزار قدرتمند در تمام نمونه ها، به شدت به کمک تریدر ها خواهد آمد.

از جمله مهم‌ترین مزایا و دلایلی که برای خرید این مک بوک وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مک بوک از تراشه‌های M2 پشتیبانی می‌کند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا عملکرد بسیار خوبی را برای ترید به شما ارائه دهد.
  • عمر باتری این محصول عالی بوده و می‌توانید حتی در محیط‌های بیرونی نیز با استفاده از آن عملیات ترید خود را دنبال کنید.
  • این محصول در زمان استفاده تقریبا بی‌صدا است و صدای آن باعث اذیت شدن کسی نمی‌شود.
  • شما حتی می‌توانید از این مک بوک برای بازی کردن و اجرای انواع بازی‌های گرافیکی نیز استفاده کنید.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی که درباره مک بوک 13 اینچی پرو وجود دارد قدرت پردازشی بالای آن است که ناشی از پردازنده مرکزی بسیار قوی آن است. این مک بوک ارزان‌ترین محصولی است که از پردازنده‌های M2 پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از آن را نیز برای شما فراهم کرده است. آزمایشاتی که روی این مک بوک انجام شده نشان می‌دهند که قادر است تا بالغ بر 20 ساعت عمر باتری را به شما ارائه دهد. این ویژگی برای تریدرها یک ویژگی کلیدی و بسیار مهم به شمار می‌آید.

عملکرد بسیار خوب این محصول به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی انواع مختلف نرم‌افزارهای معاملاتی را روی آن اجرا کنید بدون این‌که محدودیتی برای شما به وجود بیاید. از طرف دیگر قدرت پردازشی بالایی که این سیستم دارد به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت بتوانید نرم‌افزارهای مجازی‌سازی برای بالا آوردن ویندوز روی این دستگاه را نیز اجرا کنید. دلیل این موضوع نیز این است که ممکن است برخی از نرم‌افزارهای معاملاتی روی مک بوک‌ها اجرا نشوند.

مک بوک پرو 14 اینچی

گزینه بعدی که در لیست بهترین مک بوک ها برای ترید قرار می‌گیرد و می‌تواند نیازهای شما را تا حد زیادی برآورده کند مک بوک 14 اینچی پرو است که قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد تا بتوانند انواع نرم‌افزارهای معاملاتی را در سیستم خود اجرا کنند بدون این‌که مشکلی برای آنها به وجود بیاید. این مدل نیز از تراشه‌های M2 پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت بتوانید از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن با خیالی راحت استفاده کنید.

در خصوص این محصول باید دقت داشته باشید که چیپ گرافیکی آن به‌صورت یکپارچه است و همین موضوع نیز به طور مستقیم روی کیفیت و عملکرد گرافیکی این دستگاه تاثیر مثبت می‌گذارد. البته در خصوص این محصول باید دقت داشته باشید که به علت استفاده از تراشه‌های M2 شما تنها مجوز این را خواهید داشت که بتوانید این مک بوک را به دو نمایشگر خارجی متصل کنید و بیشتر از دو نمایشگر توسط این محصول پشتیبانی نمی‌شوند. پس برای خرید یک مک بوک مناسب برای ترید حتما باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین مک بوک را در این زمینه پیدا کنید.

در صورتی که نیازمند این هستید تا به تعداد تراشه بیشتری دسترسی پیدا کنید می‌توانید مک بوک‌های پرو 14 اینچی را برای خرید انتخاب کنید که از تراشه‌های m2 max پشتیبانی می‌کنند. آنها معمولا امکان اتصال به 4 نمایشگر خارجی را نیز برای شما فراهم کرده و از این نظر محدودیت چندانی برای تریدرها ندارند. البته نباید فراموش کرد که قیمت این مک بوک‌ها که از تراشه‌های m2 max پشتیبانی می‌کنند 60 تا 80 درصد معمولا از مک بوک‌هایی که از تراشه‌های m2 پشتیبانی می‌کنند بیشتر است.

مک بوک ایر 15

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید آن را به لیست بهترین مک بوک ها برای ترید قرار دهید و از آن استفاده کنید مک بوک‌ های ایر 15 هست. این مک بوک‌ها معمولا گزینه‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به همین علت نیز می‌توانند یک گزینه جذاب برای خرید شما باشند. صفحه نمایش این مک بوک‌ها معمولا دارای کیفیت تصویر بسیار خوبی است که می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تریدرها باشد. از طرف دیگر عملکرد این محصولات نیز با توجه به پردازنده‌های M2 که در این محصولات به کار رفته بسیار خوب است.

این مک بوک دارای یک رم 16 گیگابایتی است که به شما اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از نرم‌افزارهای مختلف معاملاتی را به‌صورت همزمان اجرا کنید بدون این‌که مشکلی برای سیستم شما به وجود بیاید یا این‌که سرعت آن کند شود. همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا تعداد زیادی از تریدرها این سیستم را برای خرید خود انخاب کنند. صفحه نمایش این مدل از مک بوک‌های ایر نیز تقریبا بزرگ است که می‌تواند یک گزینه جذاب برای تریدرها باشد. قابلیت بازتولید رنگ در این سیستم بسیار قوی است و اگر نیاز دارید که ساعت‌های طولانی را به سیستم خود نگاه کنید بدون شک این مدل یک گزینه جذاب برای خرید خواهد بود.

دقت داشته باشید که این مک بوک ایر رزولوشن 1864 در 2880 را به شما ارائه می‌دهد و حداکثر روشنایی 500 نیت را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. طراحی بدنه این محصول به‌صورت بسیار نازکی انجام شده و همین موضوع نیز باعث زیبایی ظاهری بسیار جذاب این مک بوک ایر شده است. وزن سبکی که این محصول دارد به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت بتوانید آن را جابه‌جا کرده و در هر جایی از آن برای تریدکردن استفاده کنید. پس اگر شما هم به دنبال بهترین مک بوک ها برای ترید هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما این گزینه را نیز به لیست گزینه‌های خود اضافه کنید.

مک بوک ایر 13 اینچی

مک بوک ایر 13 اینچی یکی از ارزان‌ترین مک بوک‌هایی است که امروزه می‌توانید آن را برای خرید انتخاب کنید. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که با وجود قیمت بسیار مناسبی که این محصول دارد، ولی عملکرد بسیار خوبی را در موقعیت‌ها و شرایط مختلف به شما ارائه می‌دهد. همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا خرید آن از نظر اقتصادی یک گزینه بسیار به‌صرفه باشد. به شما پیشنهاد میکنیم زین پس از قیمت روز محصولات اپل اطلاع داشته باشید تا بتوانید محصول خود را از بهترین فروشنده خریداری کنید.

این مک بوک تا سال‌های طولانی یک لپتاپ مورد علاقه برای بسیاری از تریدرها بود. دلایل بسیار زیادی برای محبوبیت این محصول وجود داشت که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسبی که این محصول ارائه می‌دهد در مقایسه با بسیاری از مک بوک‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند و گزینه مناسبی برای ترید هستند آن را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل می‌کند.
  • این محصول به شکلی بسیار نازک و سبک طراحی و ساخته شده است. همین ویژگی نیز به تریدرها اجازه می‌دهد تا خیلی راحت بتوانند آن را برای خرید انتخاب کنند. به همین علت است که ما آن را در لیست بهترین مک بوک ها برای ترید قرار داده‌ایم.
  • بدنه این محصول از جنس فلزی که برای ساخت بدنه تانک‌ها استفاده می‌شود ساخته شده و به همین علت نیز دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه است. پس اگر شما هم مک بوک خود را برای استفاده به محیط بیرون می‌برید نیازی نیست که نگرانی خاصی درباره آسیب رسیدن به آن داشته باشید و می‌توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده کنید.
  • صفحه نمایش این محصول نیز یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت است که می‌تواند نیازهای شما را به‌عنوان یک تریدر برآورده کرده و به شما اجازه دهد تا به تصاویر بسیار باکیفیتی دسترسی داشته باشید و از این تصاویر برای ترید کردن استفاده کنید.

تریدرها در زمان خرید یک مک بوک باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشند؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما هم در خصوص انتخاب بهترین مک بوک ها برای ترید به وجود آمده باشد این است که برای انتخاب یک مک بوک مناسب باید به چه ویژگی‌ها و فاکتورهایی دقت داشته باشیم؟ برای برخی کارآیی و برای برخی، داشتن اکسسوری ها و امکان استفاده به سایر دستگاه ها مانند ایرپاد، معیار مهمی است. لوازم جانبی مک بوکبسیار گسترده و متنوع بوده و این گستردگی تقریبا هر خواسته ای را در بر خواهد گرفت.

اگر شما هم این سوال را در ذهن دارید باید بدانید که برخی از فاکتورها نسبت به سایرین از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که در این ادامه قصد داریم توضیحاتی را درباره هریک از این عوامل و فاکتورها در اختیار شما قرار دهیم:

مشخصات پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی محصول

اولین ویژگی که در انتخاب بهترین مک بوک ها برای ترید باید به آن دقت داشته باشید مسئله مشخصات پردازنده مرکزی است که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید. هرچه پردازنده مرکزی محصول شما باکیفیت‌تر باشد می‌توانید انتظار داشته باشید که به شکل بهتری نرم‌افزارهای ترید را برای شما اجرا کرده و عملکرد بهتری را نیز در اجرای این نرم‌افزارها به شما ارائه دهد.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که داشتن یک پردازنده گرافیکی خوب نیز به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت نرم‌افزارهای گرافیکی که نیازمند گرافیکی قوی هستند را در مک بوک خود اجرا کنید بدون این‌که محدودیتی برای شما به وجود بیاید. نکته جذابی که درباره مک بوک‌های تولید شده توسط برند اپل وجود دارد این است که این محصولات معمولا دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و پردازنده‌های قوی را نیز به شما ارائه می‌دهند.

پس تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مشخصات فنی هریک از این محصولات را بررسی کرده و در نهایت بهترین گزینه را بر اساس بودجه مالی و البته نیازهایی که دارید برای خرید انتخاب کنید.

طول عمر باتری و سبک وزن بودن

دو ویژگی بسیار مهم در بهترین مک بوک ها برای ترید وجود دارند که حتما باید به آنها دقت داشته باشید. توجه کنید که این دو ویژگی به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند و امکانی را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید خیلی راحت مک بوک خود را به محیط‌های بیرون از خانه یا محل کار خود ببرید و در بیرون نیز از آنها استفاده کنید. این ویژگی به تریدرها اجازه می‌دهد تا خیلی راحت از هر محیطی به سیستم معاملاتی خود دسترسی پیدا کرده و شروع به ترید کنند.

اولین ویژگی مربوط به طول عمر باتری است. معمولا باتری‌های نسل جدید مک بوک‌ها دارای طول عمر بالایی هستند و برخی از آنها حتی این اجازه را به شما می‌دهند که برای مدت زمان بیشتر از 20 ساعت نیز از آنها استفاده کنید که زمان طولانی برای یک لپ تاپ به شمار می‌آید و به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت بتوانید لپتاپ خود را برای کار به بیرون از محیط خانه یا محل کار ببرید. از طرف دیگر داشتن وزن مناسب نیز یک ویژگی بسیار مهم دیگر در این زمینه است.

معمولا اگر قصد داشته باشید لپتاپ و مک بوک خود را به محیط بیرون ببرید نیازمند این خواهید بود که سیستم شما وزن مناسبی داشته باشد. مک بوک‌هایی که وزن بالایی دارند معمولا گزینه مناسبی برای بیرون بردن نیستند، چراکه آنها وزن بالایی دارند و جابه‌جایی آنها به‌صورت طولانی مدت ممکن است باعث خسته شدن شما شود.

رم بالا و سایر مشخصات فنی مهم

وقتی که قصد انتخاب بهترین مک بوک ها برای ترید را دارید باید به برخی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم دیگر نیز دقت داشته باشید که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید یک سیستم مناسب را برای ترید انتخاب کنید. اولین ویژگی که باید به آن دقت داشته باشید رم بالای دستگاهی است که انتخاب می‌کنید. معمولا اکثر تریدرهایی که در زمینه ترید در بازارهای مالی فعالیت دارند نیازمند این هستند که چندین نرم‌افزار معاملاتی را به‌صورت همزمان اجرا کرده و از آنها استفاده کنند.

انجام چنین کاری در یک مک بوک نیازمند این است که لپتاپ یا مک بوک شما دارای رم بالایی باشد که بتواند این پردازش را به بهترین شکل ممکن به‌صورت همزمان برای شما انجام دهد. مک بوک‌های نسل جدید معمولا این رم بالا را به شما ارائه می‌دهند. پس اگر شما هم به دنبال این هستید که مک بوکی را برای خرید انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند بهتر است که مک بوک‌هایی با رم بالا را برای خرید انتخاب کنید.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که سایر مشخصات فنی مدنظر شما نیز با دستگاهی که برای خرید انتخاب کرده‌اید سازگاری کاملی داشته باشند. برای مثال شما باید سیستمی را تهیه کنید که فن قدرتمندی داشته باشد و بتواند عملیات خنک کردن دستگاه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. از طرف دیگر حتما باید به میزان هارد دستگاه نیز دقت داشته باشید. معمولا بهترین مک بوک ها برای ترید محصولاتی هستند که هارد بالایی را نیز برای ذخیره‌سازی اطلاعات مختلف در اختیار شما قرار می‌دهند.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری را درباره این مشخصات فنی و بسیاری از مشخصات فنی دیگر هریک از این محصولات به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده در سایت ما نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

قیمت مک بوکی که برای ترید انتخاب کرده‌اید

در گام آخر شما باید توجه داشته باشید که بهترین مک بوک ها برای ترید محصولی خواهد بود که در کنار کیفیت بالایی که به شما ارائه می‌دهد قیمتی مناسب با بودجه شما برای خرید یک مک بوک نیز داشته باشد. برای صحبت درباره این موضوع باید به چند فاکتور کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید. اولین فاکتور این است که عوامل مختلفی روی قیمت مک بوک تاثیرگذار هستند که حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید. از جمله عواملی که روی این قیمت تاثیر می‌گذارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع و مدل مک بوکی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید: برخی از مدل‌های مک بوک دارای قیمت مناسب‌تری برای خرید هستند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا آنها گزینه بهتری برای خرید باشند. برای مثال قیمت مک بوک ایر مناسب‌تر از مک بوک‌های پرو است و خرید آنها یک گزینه اقتصادی برای خرید به شمار می‌آید.
  • مشخصات فنی محصول: عامل بسیار مهم دیگری که در قیمت بهترین مک بوک ها برای ترید تاثیرگذار خواهد بود مشخصات فنی محصولی است که برای خرید انتخاب کرده‌اید. هرچه این مشخصات فنی قوی‌تر باشد به همان میزان می‌توانید انتظار قیمت بالاتری را نیز داشته باشید. از جمله مهم‌ترین مشخصات فنی که روی قیمت تاثیرگذار هستند می‌توان به مدل و تعداد هسته‌های پردازنده مرکزی، نوع و مدل پردازنده گرافیکی و تعداد هسته‌های آن، میزان رم ارائه شده، میزان حافظه هارد و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به لیست قیمت مک بوک دسترسی پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات سایت اپلفا نیز استفاده کرده و قیمت به روز این محصولات را مشاهده کنید.

سخن پایانی

مجموعه اپلفا یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که امروزه بهترین مک بوک ها برای ترید را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید مشخصات فنی محصولات خود را در این سایت با دقت مشاهده کرده و از طرف دیگر یک مشاوره کامل را نیز برای خرید این مک بوک‌ها دریافت کنید. قیمت این مک بوک‌ها در سایت ما بسیار مناسب بوده و از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که کیفیت آنها نیز کاملا تضمین شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.