تبدیل ارز در صرافی سوشی سواپ چگونه است؟

همانطور که جهان به سمت جامعه‌ای بدون پول نقد حرکت می‌کند، ارزهای دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. با ظهور ارزهای دیجیتال، صرافی‌هایی مانند سوشی سواپ به دلیل سهولت استفاده و کارمزد پایین، بر سر زبان‌ها افتادند. Sushi Swap یک پلتفرم ساده برای خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال است. سوشی سواپ به سرعت در میان معامله‌گرانی که به دنبال راهی کم هزینه‌تر برای تبدیل معاملات خود هستند، به محبوبیت رسیده است. در این مقاله، نحوه مبادله ارز سوشی سواپ را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، آماده شوید تا سطح اطلاعات خود را درباره سوشی سواپ بالاتر ببرید!

سوشی سواپ چیست؟

سوشی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است، که معامله انواع دارایی‌های دیجیتال را ممکن می‌سازد. این صرافی در آگوست 2020 راه اندازی شد و بر بستر بلاک چین اتریوم است. توکن بومی صرافی، سوشی نام دارد و برای مدیریت و تامین نقدینگی در پلتفرم استفاده می‌شود. بنیانگذاران سوشی سواپ تقریباً ناشناس هستند، که در دنیای مالی غیرمتمرکز غیرمعمول نیست.

چه ارزهای رمزنگاری شده را می‌توانم در صرافی سوشی سواپ معامله کنم؟

سوشی سواپ از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. این صرافی همچنین از استیبل کوین‌های مختلف مانند USDT و USDC پشتیبانی می‌کند.

مراحل تبدیل ارزهای دیجیتال در صرافی Sushi Swap چیست؟

برای تبدیل یک ارز دیجیتال به ارز دیگر در سوشی سواپ، باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. کیف پول ارز دیجیتال خود را به صرافی سوشی سواپ متصل کنید.
  2. توکن‌ها یا ارزهای مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. مبلغ مورد نظر از هر ارز یا توکن را، برای معامله را وارد کنید.
  4. معامله را تایید کنید.
  5. حالا باید منتظر بمانید تا تراکنش در بلاک چین تایید شود.

کارمزد و مدت زمان تراکنش‌ها در سوشی سواپ چقدر است؟

سوشی سواپ برای هر تراکنش 0.3% کارمزد دریافت می‌کند. این کارمزد برای جبران خسارت تامین کنندگان استخرهای نقدینگی حفظ امنیت صرافی استفاده می‌شود. همچنین مدت زمانی که برای تکمیل مبادله‌ی ارز در سوشی سواپ نیاز است به شلوغی شبکه اتریوم بستگی دارد. به طور معمول، تایید تراکنش‌ها در بلاک چین اتریوم از چند ثانیه تا چند دقیقه طول می‌کشد. اگر از انجام مبادله منصرف شدید و تراکنش در بلاک چین تأیید شده باشد، نمی‌توانید آن را لغو کنید. با این حال، می‌توانید با انجام معامله دیگری در جهت مخالف، معامله را معکوس کنید.

استخر نقدینگی در صرافی سوشی سواپ چیست؟

استخر نقدینگی یک قرارداد هوشمند است که تعدادی از دو یا چند توکن/ارز را در خود ذخیره کرده و کاربران می‌توانند توکن‌ها یا ارزهای خود را به یک استخر نقدینگی واریز کنند تا در ازای آن، درصدی از کارمزد معاملاتی را دریافت کنند. همچنین با سرمایه‌گذاری در استخر‌های نقدینگی می‌توان در مدیریت صرافی نیز مشارکت کرد و پیشنهاداتی داد. استخرهای نقدینگی برای حفظ نقدینگی در اکثر صرافی‌ها ضروری هستند. با سرمایه‌گذاری در استخرهای نقدینگی شما به یک سهامدار در صرافی تبدیل می‌شوید.

حداقل و حداکثر مبلغ برای تبدیل ارز در صرافی سوشی سواپ چقدر است؟

هیچ حداقل یا حداکثر محدودیتی برای تبدیل ارز در صرافی سوشی سواپ وجود ندارد. با این حال، کاربران باید از هزینه‌های هر تراکنش آگاه باشند، که می‌تواند برای معاملات بزرگتر افزایش یابد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که سوشی سواپ از سپرده‌های ارز فیات پشتیبانی نمی‌کند و کاربران فقط می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده را در این پلتفرم سپرده گذاری و معامله کنند.

چگونه نقدینگی را در صرافی سوشی سواپ تامین کنم؟

برای تامین نقدینگی در سوشی سواپ، باید به مقدار مساوی دو توکن در یک استخر نقدینگی واریز کنید. در ازای آن، توکن‌های sushi دریافت خواهید کرد که می‌توانید برای برداشت سهم خود از نقدینگی استخر استفاده کنید. همانطور که گفتیم با سرمایه‌گذاری در استخر نقدینگی می‌توانید در برخی امور صرافی مشارکت داشته باشید و نظراتی بدهید. همچنین درصدی از کارمزد هر تراکنش از ارزهایی را که به استخر واریز کردید، دریافت خواهید کرد.

خرید سوشی سواپ 

برای خرید Sushi Swap مانند هر ارز دیجیتال دیگری، باید به صرافی‌های ارز دیجیتال مراجعه کرد اما از طریق سرمایه‌گذاری در استخر نقدینگی هم می‌توان توکن‌های سوشی سواپ را دریافت کرد. قبل از خرید سوشی سواپ از هر صرافی، حتما درباره آن تحقیق کرده و از امنیت صرافی مطمئن شوید. 

قیمت سوشی سواپ

برای استعلام قیمت Sushi Swap میتوانید به وبسایت‌هایی که قیمت‌های لحظه‌ای هر ارز را درج می‌کنند مراجعه کنید. مانند وبسایت‌های Coinmarketcap و Tradingview که معروف ترین وبسایت‌ها میان معامله‌گران در سراسر دنیا هستند. همچنین می‌توانید قیمت سوشی سواپ را از طریق صرافی سوشی سواپ بررسی کنید. قیمت فعلی سوشی سواپ(Sushi) در زمان نگارش این مقاله، 1.5دلار بوده و در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین مارکت کپ این ارز حدود 330,000,00 دلار بوده که نشان از قدرت این پروژه است.

چگونه می‌توانم وجوه خود را از استخر نقدینگی در صرافی سوشی سواپ برداشت کنم؟

برای برداشت وجوه خود از استخر نقدینگی در سوشی سواپ، باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. به استخری که در آن واریز داشتید بروید.
  2. بر روی دکمه “برداشت” کلیک کنید.
  3. مقدار توکن‌هایی را که می‌خواهید برداشت کنید وارد کنید.
  4. معامله را تایید کنید.
  5.  حالا منتظر بمانید تا تراکنش در بلاک چین تایید شود.
  6. سهم خود را از نقدینگی استخر دریافت خواهید کرد.

قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی سوشی سواپ چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت ارزهای دیجیتال در سوشی سواپ با عرضه و تقاضای توکن‌ها در استخرهای نقدینگی تعیین می‌شود. با افزایش عرضه یک توکن، ممکن است قیمت آن کاهش یابد و با افزایش تقاضا برای یک توکن، قیمت آن ممکن است افزایش یابد.

نتیجه گیری

در دنیایی که ارزهای دیجیتال به یک جریان اصلی تبدیل می‌شوند، سوشی سواپ به عنوان یک بازیگر قدرتمند در عرصه مالی غیرمتمرکز ظاهر شده است. سوشی سواپ با پلتفرم کاربری آسان، کارمزدهای کمتر و استخرهای نقدینگی قوی، به مقصدی مقرون به صرفه، برای معامله گرانی تبدیل شده است که به دنبال تبدیل ارزهای مورد علاقه خود هستند. چه یک حرفه‌ای با تجربه باشید و چه تازه وارد دنیای هیجان انگیز مالی شده‌اید، سوشی سواپ می‌تواند انتخابی مناسب برای مبادله ارزها و همچنین سرمایه‌گذاری باشد. بنابراین تحقیق کنید، و از امکاناتی که در این پلتفرم در انتظار شماست، استفاده کنید. ممکن است در فرآیند تحقیق و بررسی، متوجه شوید که طرفدار سوشی هستید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.