صرافی bingx برای ایرانیان

انتخاب صرافی برای کاربران و تریدرها، به‌خصوص سرمایه‌گذاران ایرانی یک دغدغه است. در این میان صرافی بینگ ایکس، یکی از صرافی‌های موردتوجه کاربران ایرانی است که در سال 2018 در کشور سنگاپور راه‌اندازی شد و دارای چندین شعبه در تایوان، هنگ‌کنگ، و کشورهای اروپایی و کانادا است که امکانات معاملاتی بی‌شماری دارد. از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مزایای صرافی bingx، عدم اجبار کاربران به احراز هویت است. همچنین در این پلتفرم، که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، محدودیت‌هایی مانند سقف برداشت روزانه تا مبلغ روزانه 50 هزار تتر و حدود 100 هزار دلار وجود دارد. بینگ ایکس نیز مانند بسیاری صرافی‌های دیگر به سرمایه‌گذاران ایرانی خاطرنشان کرد که به آن‌ها خدماتی ارائه نمی‌کند و در حال حاضر ایرانی‌ها تنها از طریق استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی مانند VPS یا برخی فیلترشکن‌های IP ثابت، امکان متصل شدن دارند. در ادامه مقاله جهت بررسی دقیق این صرافی، امکانات و مزایای آن با ما همراه باشید.

صرافی بینگ ایکس

این پلتفرم که به باهدف انجام معاملات ارز دیجیتال طراحی‌شده است، مزایای زیادی دارد که از بزرگ‌ترین مزایای آن، می‌توان به عدم اجبار کاربران به احراز هویت اشاره کرد. اما با برخی نرم‌افزارها و میانبرها، اکثر ایرانی‌ها در حال استفاده از آن هستند. آن‌ها دلیل استفاده از این صرافی را امکانات بی‌شماری که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بیان می‌کنند. به‌طور مثال سایت این صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و همین عامل سبب جذب بسیاری از کاربران فارسی‌زبان، ازجمله کاربران ایرانی به سمت خود شده است. همچنین کارمزد صرافی bingx نسبت به سایر پلتفرم‌ها بسیار مناسب‌تر است.

ثبت‌ نام در صرافی بینگ ایکس

خوشبختانه در این صرافی امکان انجام معاملات بدون ثبت‌نام و تنها با یک ایمیل معتبر یا شماره تلفن همراه امکان‌پذیر است؛ ولی بهتر است برای امنیت بیشتر ثبت‌نام به‌صورت دقیق توسط کاربران صورت گیرد. جهت ثبت نام در بینگ ایکس و احراز هویت ابتدا وی‌پی‌ان با آی‌پی ثابت را فعال و سپس به سایت bingx مراجعه کنید. نحوه ثبت‌نام و احراز هویت بسیار راحت و طی رد کردن چند مرحله قابل انجام است که در ادامه به بررسی این مراحل می‌پردازیم:

  • با ورود به سایت صرافی از منوی بالای صفحه گزینه Register را انتخاب و با وارد کردن یک ایمیل معتبر به همراه یک پسورد قوی، وارد حساب کاربری شوید. در پایان با کلیک روی گزینه Register، به ایمیلی که در مرحله قبل وارد شد مراجعه کنید و کد ارسالی به‌حساب را وارد کنید.
  • کد دریافتی از ایمیل را در کادر مشخص‌شده در صفحه ثبت‌نام صرافی وارد و مجدداً گزینه Register را کلیک کنید.
  • بعد از وارد کردن کد، ثبت‌ نام در صرافی بینگ ایکس به‌پایان رسیده است.
  • حالا نیازمند احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق Google Authenticator هستید که پس‌ازاین مرحله، ثبت‌نام به‌پایان رسیده و امکان فعالیت در صرافی bingx فراهم می‌شود.

نحوه احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

این صرافی مانند صرافی‌های دیگر برای افزایش امنیت حساب‌های کاربری، امکان احراز هویت دو مرحله‌ای را از طریق ارسال کد به شماره تلفن همراه الزامی کرده است. کاربران بعد از دریافت کد از طرف صرافی، آن را در کادر مشخص‌شده در صفحه احراز هویت وارد می‌کنند.

نحوه معامله در صرافی بینگ ایکس

اگر فردی قصد انجام معاملات اسپات را در صرافی bingx داشته باشد، می‌بایست از منوی بالای صفحه، بخش Spot را انتخاب کند و سپس با وارد کردن مبلغ دارایی و نوع ارز دیجیتالی که قصد خریدوفروش آن را دارد، از طریق بخش Buy یا sell، به‌راحتی به معامله بپردازد. برای انجام معامله و خریدوفروش در این صرافی از طریق معاملات فیوچرز نیز به همین طریق، یعنی از طریق بخش Derivatives باید اقدام کرد. البته این بخش شامل دو سطح استاندارد و حرفه‌ای است که بهتر است تنها افراد باتجربه و کار بلد در آن فعالیت کنند.

امکانات و مزایای صرافی بینگ ایکس

همان‌طور که ذکر شد، این صرافی امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و با این عملکرد بی‌نظیر خود، رضایت افراد بسیاری را جلب کرده است. یکی از این مزایا پایین بودن کارمزد صرافی bingx است. برخی از امکانات برتر این صرافی عبارت‌اند از:

بازار مشتقات Derivatives

این قسمت که دارای دو بخش فیوچرز استاندارد و فیوچرز دائمی است و توسط آن کاربر می‌تواند قیمت‌ها و ریسک‌های ارزها و کالاها را کشف کند. بازار مشتقات در بینگ ایکس به 4 دسته اصلی تقسیم‌شده که شامل بورس بازان، پوشش‌دهندگان ریسک، آربیتراژیست‌ها و معامله‌گران حاشیه‌ای است. از مزایای این بازار می‌توان به توانایی در حفظ قیمت‌ها، مقابله با ریسک، قابل‌استفاده بودن با وام‌های قرضی و قابل‌استفاده بودن در پروتفوی متنوع اشاره کرد.

استفاده از کپی تریدینگ

صرافی بینگ ایکس این قابلیت حرفه‌ای را فراهم کرده است که کاربر بتواند ابتدا معامله‌گران مطرح بازار را شناسایی و مقداری از سرمایه‌ خود را در کپی‌تریدینگ او سرمایه‌گذاری کند. این راه درواقع ایجاد فرصتی برای کاربران است تا بتوانند معاملات تریدرهای حرفه‌ای را کپی و معاملات خود را با توجه به معاملات آن‌ها به انجام برسانند. با استفاده از این پلتفرم کاربران در این زمینه آموزش می‌بینند و با نحوه صحیح انجام معامله آشنا می‌شوند.

برخی از مزایای مهم دیگر این صرافی عبارت‌اند از:

  • قابلیت سرمایه‌گذاری و خرید و فروش در NFT
  • قابلیت نصب بر سیستم عامل‌های مختلف
  • امکان فعال کردن ربات
  • قابلیت انجام معامله بر روی جفت ارزها
  • امنیت عالی

معاملات ایمن با صرافی bingx

این صرافی ایمن و پرطرفدار، کلیه تلاش خود را جهت ارائه خدمات به کاربران، ازجمله ایرانی‌ها به‌کار گرفته است و با این کار خود، یعنی تکمیل تدریجی ارائه خدمات، توانسته نام بهترین گزینه برای انجام معاملات را از آن خود کند. خوشبختانه تابه‌حال هیچ‌گونه گزارش منفی مبنی بر پول‌شویی یا کلاه‌برداری برای این صرافی منتشرنشده و افراد زیادی در سراسر دنیا در حال فعالیت در آن هستند. صرافی بینگ ایکس به دلیل خدمات جامع و بی‌نظیر و پشتیبانی با زبان‌های مختلف، موفق به کسب رتبه بسیار عالی در این زمینه شده است. در این مقاله سعی بر آن بود که به معرفی صرافی bingx و خدمات آن، تحلیل این صرافی و همچنین آموزش ثبت‌ نام در صرافی بینگ ایکس بپردازیم و در اختیار کاربران قرار دهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.