جشن شش‌سالگی کوینکس: سفری همراه با نوآوری و رشد

رسانه coingape چندی پیش مقاله ای در رابطه با ششمین سالگرد کوینکس منتشر کرد، محتوای زیر ترجمه این مقاله است.

کوینکس، که یک صرافی معتبر جهانی در زمینه رمزارزهاست، دسامبر 2017 مأموریتی را برای ایجاد پلتفرمی امن، پایدار و کاربرپسند برای معامله دارایی‌های دیجیتال آغاز کرد. این پلتفرم، در خلال گرامیداشت ششمین سالگرد تاسیسش در سال جاری، نه‌ تنها به دستاوردهای قابل‌توجه خود اشاره می‌کند، بلکه از کمک‌ها و حمایت‌های قابل‌توجهی که از اجتماع جهانی گسترده‌اش دریافت کرده است نیز قدردانی می‌کند.

سفیران: سفیر کوینکس بودن مایه افتخار است.

کوینکس، مارس 2020، برنامه سفیر کوینکس را، با هدف جذب و ارائه پاداش به کاربران وفاداری که بتوانند فعالانه برند این پلتفرم را در مناطق محلی خود تبلیغ کنند و گسترش دهند، معرفی کرد. این برنامه بیش از 3000 درخواست‌کننده از سراسر جهان داشته است که موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود. سفیران کوینکس در قالب جوایز ارجاع تا 50 درصد کارمزد معاملات افراد دعوت‌شده را دریافت می‌کنند و از پشتیبانی کانال‌های رسمی و خارجی کوینکس برخوردار می‌شوند.

سفیران کوینکس نقش مهمی در ایجاد کانال‌ها و جوامع تبلیغاتی در زبان‌های مختلف سراسر جهان ایفا کرده‌اند. تلاش‌های سفیران موجب گسترش مؤثر بازارهای خارجی کوینکس و افزایش شهرت برندش شده است. در ادامه، به برخی از بینش‌های سفیران کوینکس اشاره شده است:

  • سفیر کوینکس از هند می‌گوید: «سفیر کوینکس بودن مایه افتخار است. صرافی کوینکس بسیار حرفه‌ای و قابل‌اعتماد است و تیم و چشم‌اندازی عالی دارد. از طریق سفیرشدن، نه‌تنها چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، بلکه توانستم ارتباطات ارزشمندی را در فضای کریپتو برقرار کنم. متعهد به پشتیبانی از و ترویج کوینکس در منطقه فعالیتم هستم تا مطمئن شوم افراد بیشتری از مزایای این پلتفرم بهره‌مند خواهد شد.»
  • سفیر کوینکس از برزیل می‌گوید: «برنامه سفیر کوینکس تجربه‌ای ارزشمند است. کوینکس ابزارها و منابعی را برای جذب و آموزش کاربران جدید در اختیارمان قرار می‌دهد. کوینکس فقط یک صرافی نیست، بلکه یک اجتماع و یک خانواده است. از طریق این برنامه می‌توانیم ایده‌ها و استراتژی‌های مختلف را امتحان کنیم، و از مزایای مرتبط با زبان و فرهنگمان استفاده می‌کنیم.»
  • سفیر کوینکس از نیجریه می‌گوید: « برنامه سفیر کوینکس روش نوآورانه برای بازاریابی اجتماعی است. تیم قوی و حمایت‌کننده کوینکس به نظرات و پیشنهاد‌هایمان گوش می‌دهد و به ما در حل همه مشکلات کمک می‌کند.»

تیم کوینکس شش‌سالگی این پلتفرم را با ارسال پیام‌های صمیمانه جشن می‌گیرد

اعضا و کارکنان کوینکس در ششمین سالگرد تأسیس این پلتفرم برای همه آرزوی موفقیت کردند و خوشحالی، غرور و اتحادشان را در این جشن نقطه عطف کوینکس ابراز کردند:

  • لیا (Lea)، مدیر رسانه‌های اجتماعی کوینکس در کوبا، ششمین سالگرد کوینکس را تبریک می‌گوید. او شش سال پر از موفقیت را به کوینکس تبریک می‌گوید و مشتاقانه منتظر ادامه این سفر است و تأکید می‌کند که هنوز در ابتدای راه هستیم. لیا سخنانش را بیان «سالگردت مبارک، کوینکس!» به پایان می‌رساند.
  • رودریگو (Rodrigo)، مسئول روابط عمومی کوینکس در پرتغال، به تیم کوینکس تبریک می‌گوید و بابت تجربه کاری‌اش با متخصصان استثنایی این پلتفرم تشکر می‌کند.
  • جونیور، یکی دیگر از اعضای روابط عمومی کوینکس در پرتغال، تولد کوینکس را تبریک می‌گوید و از حضورش در تیم خارق‌العاده کوینکس و پیش‌بینی رشد و نوآوری مستمر در کوینکس ابراز خوشحالی می‌کند.
  • جو (Joe)، شریک پاره‌وقت کوینکس از تایوان، تبریک‌های ساده و درعین‌حال صمیمانه‌ای را برای ششمین سالگرد کوینکس ارسال می‌کند.
  • اوگنی کالادزی (Evgeny Kaladzei)، شریک ویدیویی کوینکس از بلاروس، به کوینکس به زبان روسی تبریک می‌گوید و بر حفظ سادگی پلتفرم در معامله رمزارزها تأکید می‌کند.

تبریک‌های اینفلوئنسرها: گرامیداشت این نقطه عطف در کوینکس

اینفلوئنسرها نیز به بیان نظراتشان درباره این نقطه‌عطف در کوینکس پرداختند.

  • آنگا آندیناتا (Angga Andinata)، اینفلوئنسر برجسته، در سالگرد کوینکس برایش آرزوهای صمیمانه‌ای کرد. آنگا، ضمن قدردانی از کوینکس به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های رمزارز، روح نوآورانه‌اش را تحسین می‌کند و استانداردی را در این صنعت ایجاد می‌کند. او با ابراز امیدواری برای شادی، موفقیت، و نقاط عطف بیشتر در دنیای رمزارزها، در این سالگرد ویژه، از کوینکس برای تعهدش به ارائه خدمات استثنایی و ایجاد اجتماع کوینکس تشکر می‌کند. این اینفلوئنسر آرزو کرد که سال آتی نیز برای کوینکس توأم با رشد، شکوفایی و دستاوردهای پیشگامانِ باشد و سخنانش را با فریاد صمیمانه «سالگردت مبارک کوینکس» به پایان رساند.
  • اینفلوئنسر دیگر، آندریاس توبینگ (Andreas Tobing)، در تولد کوینکس و ششمین سالگرد آرزو کرد «به امید موفقیت و دوام همیشگی کوینکس». او انعطاف‌پذیری تیم کوینکس را پس از هک شدن کوینکس تحسین کرد و بر توانایی آن‌ها در احیای شرایط تأکید کرد. آندریاس بر اهمیت کوینکس، به‌عنوان صرافی موردنظرش برای معامله آلت‌کوین‌های با ارزش متوسط تا پایین، تأکید کرد و گفت کوینکس نقش مهمی در سرمایه‌گذاری‌هایم روی رمزارزها دارد. او مجدداً از صمیم قلب به کوینکس تبریک گفت.

خیریه‌ها

کوینکس متعهد به انجام وظیفه اجتماعی‌اش در قالب کمک به اهداف بشردوستانه مختلف، مثل کمک به بازماندگان بلایای طبیعی، کاهش فقر، آموزش و حفظ محیط‌زیست، است. این پلتفرم از کاربران و اجتماعش دعوت می‌کند تا در این فعالیت‌ها شرکت کنند، که تأثیر خوبی در جهان خواهد داشت.

فلسفه در اولویت‌بودن کاربر: اساس اعتماد

کوینکس تعهدی استوار به فلسفه «در اولویت‌بودن کاربر» دارد و خود را به‌عنوان پلتفرمی قابل اعتماد در حوزه رمزارزها از سایرین متمایز می‌کند. برخلاف همتایانش که سودمحور هستند، اولویت کوینکس در تعیین استراتژی‌ تجاری و تصمیمات عملیاتی‌اش، توجه به منافع کاربران است. این فلسفه در جنبه‌های مختلف این پلتفرم، ازجمله فرآیندهای تصمیم‌گیری که دیدگاه‌های کاربر را در اولویت قرار می‌دهد، قابل‌مشاهده است. این پلتفرم با در نظر گرفتن معیارهایی نظیر فناوری، نوآوری و محبوبیت در اجتماع، به‌دقت دارایی‌ها را ارزیابی می‌کند تا از منافع کاربران محافظت کند.

نتیجه‌گیری

کوینکس، طی شش سال، به پلتفرمی قابل‌اعتماد با بیش از پنج میلیون کاربر در سراسر جهان تبدیل شده است. فلسفه در اولویت‌بودن کاربر فقط یک شعار نیست، بلکه واقعیتی زنده است و در کلیه خدمات و محصولات کوینکس کاملاً مشهود است. کوینکس، ضمن نوآوری و بهبود مستمر در زمینه تجربه کاربر، از کاربران دعوت می‌کند تا سفری آرام و لذت‌بخش را در دنیای کریپتو آغاز کنند و به آن‌ها اطمینان می‌دهد که «می‌توانید به کوینکس اعتماد کنید».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.