ویندوز اورجینال ارزان برای تریدرها | آی آر مایکروسافت استور

اگر تریدر هستید و ترید ارز دیجیتال انجام می‌دهید، قطعا باید به امنیت اطلاعات کامپیوترتان خویش اهمیت ویژه بدهید. استفاده از ویندوز کرک شده برای یک تریدر ریسک های زیادی را به همراه خواهد داشت، بنابراین برای حفظ امنیت دارایی هایتان بهتر است از ویندوز اورجینال استفاده کنید. آی آر مایکروسافت استور مفتخر است که با ارزان ترین قیمت و ضمانت مادام‌العمر اصالت و اورجینال بودن، امکان خرید ویندوز اورجینال را با تخفیف ویژه برای تریدرهای عزیز میسر سازد.

خطرات استفاده از ویندوز کرک برای تریدرها

ویندوز های کرک شده با استفاده از ابزارهای فعالساز و فایل های اجرایی غیر قانونی فعال می‌شوند که در اغلب مواقع آلوده به ویروس و کدهای مخرب جاسوسی هستند. وقتی شما ویندوز کرک را روی سیستم نصب می‌کنید باید فعالساز غیرقانونی آن که یک فایل اجرایی با پسوند .exe است را ران کنید و دسترسی ادمین (Admin) را هم برای این ابزار باز بگذارید! این نوع فعالسازها با ایجاد تغییر در کدهای اصلی ویندوز و مسدود سازی ارتباط آن با سرورهای مایکروسافت، به صورت موقت منجر به فعال شدن غیر قانونی و ویندوز می‌شوند.

اولین و مهمترین خطری که در این شرایط می‌تواند سیستم یک تریدر را تهدید کند مربوط به همان دستورات مخربی می‌شود که فایل اجرایی کرک یا همان فعال سازی روی سیستم ران می‌کند. در خیلی از مواقع این کدها می‌توانند اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرند و روی بخش هایی از نرم افزارهای سیستم تغییراتی ایجاد کنند که شما متوجه نخواهید شد. در برخی مواقع دیده شده که هکرها به همین طریق توانسته‌اند به کیف پول ارز دیجیتال کاربران دسترسی پیدا کنند یا مشخصات اکانت صرافی های تریدرها را به سرقت ببرند!

به همین جهت اگر شما یک تریدر هستید، هیچوقت نباید ویندوز کرک بر روی کامپیوترتان نصب کنید، چون با انجام این کار ریسک از دست رفتن دارایی هایتان را به جان می‌خرید. حتی اگر ابزار فعال ساز ران شده روی کامپیوتر شما جاسوسی و آلوده به ویروس یا کدهای مخرب نباشد، چون دسترسی آپدیت های ویندوز بعد از کرک متوقف می‌شود، باز هم کامپیوتر شما همواره در معرض خطر آلوده شدن به ویروس و بدافزار قرار خواهد داشت، چون ویندوز شما آپدیت های امنیتی را از سرور مایکروسافت دریافت نمی‌کند!

مزیت های ویندوز اورجینال برای تریدرها

مهمترین مزیتی که نصب و استفاده از ویندوز اورجینال برای تریدرها به ارمغان می‌آورید حفظ امنیت اطلاعات سیستم است! برای فعالسازی قانونی ویندوز به صورت اورجینال دیگر از ابزارهای فعال ساز و اجرایی غیرقانونی و مشکوک به ویروس و بدافزار استفاده نمی‌شود بلکه از یک لایسنس (پروداکت کی) استفاده به عمل می‌آید. لایسنس یک کد دیجیتالی 25 رقمی است که در مسیر Settings > Activation ویندوز وارد می‌شود و منجر به فعال شدن قانونی ویندوز اورجینال خواهد شد.

از سمت دیگر وقتی ویندوز به صورت قانونی با لایسنس اورجینال فعال شود، تمام آپدیت ها را از سرور رسمی مایکروسافت دریافت می‌کند که بخش عمده‌ای از این آپدیت ها مربوط به افزایش امنیت سیستم هستند. بنابراین امنیت کامپیوتر و سیستم عامل شما در این حال تضمین خواهد شد. نصب و استفاده از ویندوز اورجینال بر روی کامپیوتر مزیت های دیگری مثل افزایش ثبات عملکرد، افزایش بازده، بالا بردن سرعت کامپیوتر و خیلی مزیت های دیگر را هم به همراه خواهد داشت اما مهمترین مزیت ویندوز اورجینال برای تریدرها در تضمین امنیت اطلاعات خلاصه می‌شود.

چطور ویندوز اورجینال نصب کنیم؟

نصب ویندوز اورجینال کار ساده‌ای است و به هیچ عنوان پیچیدگی ندارد. شما می‌توانید از سایت مایکروسافت به صورت رایگان جدیدترین نسخه هر یک از ادیشن های ویندوز را دانلود و بر روی کامپیوترتان نصب کنید و سپس با خرید لایسنس مناسب همان ادیشن ویندوز، فعال سازی سیستم عامل را صورت دهید. مثلا اگر ویندوز 11 پرو بر روی کامپیوترتان نصب کردید باید لایسنس ویندوز 10پرو را تهیه نمایید و با آن فعالسازی قانونی ویندوز را صورت دهید. در صورت ثبت سفارش لایسنس دیجیتال ویندوز از آی آر مایکروسافت استور، معمولا ظرف 30 دقیقه لایسنس را در ایمیل خویش تحویل می‌گیرید.

اما اگر دانلود ویندوز از سایت مایکروسافت برایتان دشوار است و دوست ندارید درگیر مراحل دانلود شوید، می‌توانید به صفحه هر یک از نسخه های ویندوز مد نظرتان در فروشگاه آی آر مایکروسافت استور مراجعه کنید و ویندوز مد نظرتان را در قالب پک فیزیکی سفارش دهید. پک های فیزیکی عرضه شده در آی آر مایکروسافت استور شامل یک عدد دی وی دی (DVD) یا فلش مموری (Flash Memory) 16 گیگابایتی بوتیبل شده برای نصب ویندوز هستند و یک لایسنس اورجینال را هم به همراه دارند. بنابراین با خرید این پک ها می‌توانید نصب ویندوز را از روی دی وی دی یا فلش داخل پک انجام دهید و سپس با لایسنس فعال سازی سیستم عامل را انجام دهید.

پس از فعال سازی ویندوز با لایسنس می‌توانید به مسیر Settings > Windows Updates بروید و تمام آپدیت های سیستم عامل را بر روی کامپیوتر نصب نمایید. آپدیت های ویندوز پس از فعال سازی با لایسنس برای همیشه در دسترس شما قرار می‌گیرند و قابل نصب خواهند بود. مثلا می‌توانید برای خریدلایسنس ویندوز 11 به صفحه ضمیمه شده این محصول در آی آر مایکروسافت استور مراجعه کنید و سفارشتان را در قالب پک فیزیکی به ثبت برسانید. خبر خوب اینکه ارسال تمام مرسوله های پستی هم به صورت رایگان و از طریق تیپاکس به سراسر ایران صورت می‌پذیرد.

ضمانت لایسنس ها چگونه است؟

تمام لایسنس هایی که در آی آر مایکروسافت استور عرضه شده‌اند دارای ضمانت مادام‌العمر اورجینال بودن و اصالت هستند و شما حتی می‌توانید از این لایسنس ها در خارج از کشور هم بدون محدودیت استفاده کنید. حتی می‌توانید لپ تاپ خودتان را پس از فعال سازی ویندوز به نمایندگی های رسمی مایکروسافت ببرید تا فعال بودن قانونی ویندوز را برایتان تایید کنند. انجام این کار حتی به صورت آنلاین و از طریق پشتیبانی آنلاین مایکروسافت هم امکانپذیر است.

پس با خرید لایسنس از آی آر مایکروسافت استور، خیالتان از بابت اورجینال بودن پروداکت کی راحت باشد. همیشه به یاد داشته باشید وقتی ویندوز اورجینال روی سیستم نصب شود و لایسنسی در مسیر Settings > Activation آن وارد گردد و منجر به فعال شدن سیستم عامل شود، مطمئنا آن لایسنس اورجینال بوده است چون در صورت اورجینال نبودن سریعا از سمت مایکروسافت ارور غیرقانونی بودن لایسنس نمایان می‌شود.

با وجود تمام این تفاسیر، آی آر مایکروسافت استور گارانتی و ضمانت مادام‌العمر لایسنس های ویندوز را برای مشتریان خویش ارائه کرده است. بنابراین شما تریدرهای عزیز می‌توانید با خیال آسوده لایسنس ویندوز را از این فروشگاه سفارش دهید و از تمام مزیت های ویندوز اورجینال بهره‌مند شوید. ضمنا یک کد تخفیف اختصاصی 50.000 تومانی برای تریدرهای عزیزی که از طریق این مقاله با آی آر مایکروسافت استور آشنا شده‌اند و برای خرید ویندوز اورجینال در این سایت اقدام نمایند در نظر گرفته شده است که در بخش زیر جزئیات این کد قابل رویت خواهد بود.

TraderWinDiscount5

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.