معرفی سرویس خرید اعتباری دیجی‌پی

آیا از خرید اعتباری دیجی‌پی چیزی می‌دانید؟ خرید اعتباری دیجی‌پی که از آن به عنوان BNPL (الان بخر بعدا خرید کن) نیز یاد می‌شود یکی از بهترین روش‌های خرید اعتباری است. جالب است بدانید که BNPL یکی از روش‌های خرید اعتباری است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز اجرا می‌شود.

البته روش‌های اجرای این خرید و میزان اعتبار تخصیص یافته در هر کشوری متفاوت است؛ اما کلیت طرح، اعطای اعتبار به افراد جهت خرید اقساطی است. دیجی پچی یکی از نهادهای پرداختی است که خدمات خرید اعتباری را نیز به روش‌های مختلف ارائه می‌دهد.

BNPL را بهتر بشناسیم

الان بخر، بعدا پرداخت کن (BNPL) یا خرید اعتباری، روش پرداختی است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که خرید خود را انجام دهند و به‌جای پرداخت کل مبلغ در زمان خرید، ، آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

این سرویس می‌تواند به خرید آسان و سریع افراد کمک زیادی کند. با این روش به جای آنکه منتظر فراهم کردن هزینه نهایی خرید خود در طول زمان باشید، می‌توانید خرید خود را در همان لحظه انجام دهید و هزینه آن را در طول زمان بپردازید. خرید اقساطی یا اعتباری، روشی برای رونق کسب و کارها نیز است.

چگونه از BNPL استفاده کنم؟

برای دریافت اعتبار BNPL کافیست به یکی از شبکه‌های پذیرنده دیجی‌پی مراجعه کنید و با انتخاب کالا و تکمیل سبد خرید، در قسمت پرداخت، گزینه خرید اعتباری را کلیک کنید. به همین راحتی. بد نیست بدانید در حال حاضر شبکه‌ها و فروشگاه‌های زیادی طرف قرارداد دیجی‌پی هستند.

دیجی کالا، ایران تایمر، تاج گلد، هامابای، دیوید جونز، کفش سعیدی، رخسان، لیو پلاس، موبایل 140، فراکو، ایکیا خونه، ایکس ویژن، سفر مارکت، دوو، اسنوا، تی سی ال، حال، هماتیت گلد، کارناوال، سفرو، میخک دنتال، دیجی کالا جت، کالای خونه، دیجی لند، ابر کلاس، ایران اسپورتر، ساویس، تخفیفان، رایحه دل انگیز کوثری، استاد کار، کیا گالری، بیمکث، بست و زیترو از جمله فروشگاه‌ها و شبکه‌هایی هستند که با خرید اعتباری دیجی‌پی، قرارداد همکاری بسته‌اند.

همانطور که مشاهده می‌کنید تعداد این فروشگاه‌ها و شبکه‌های به قدری زیاد است که می‌توانید در آنها هر کالایی را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

سقف BNPL یا اعتبار دیجی‌پی چقدر است؟

در حال حاضر حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای خرید اعتباری 1 میلیون تومان و حداکثر ۵ میلیون تومان است. البته با بازپرداخت منظم بدهی، رتبه اعتباری شما افزایش می‌یابد و به تدریج این مبلغ بیشتر می‌شود.

چند بار می‌توانم از BNPL استفاده کنم؟

استفاده از BNPL برخلاف بسیاری از وام‌ها یا اعتبارات مالی، محدودیت ندارد. به محض آنکه بدهی‌های اولین خرید اعتباری خود را در سررسید مقرر شده پرداخت کنید، می‌توانید مجددا از خرید اعتباری استفاده کنید. بازپرداخت منظم و به موقع نقش مهمی در استفاده مجدد شما از این اعتبار دارد. بنابراین سعی کنید با پرداخت به موقع، رتبه اعتباری خود را افزایش دهید.

بدهی یا قسط BNPL را چه زمانی پرداخت کنیم؟

زمان بازپرداخت بدهی BNPL یکم تا پنجم هر ماه است. شما فرصت دارید طی این 5 روز بدهی خود را تسویه کنید. اگر تسویه در زمان مشخص شده انجام نشود در این صورت به ازای هر روز تاخیر 0.25 درصد به بدهی شما اضافه می‌شود.

از طرفی علاوه بر جریمه، ممکن است درخواست مجدد شما برای دریافت اعتبار نیز رد شود. به عبارتی رتبه اعتباری شما کاهش می‌یابد و شانس شما برای دریافت اعتبار مجدد یا حتی سایر اعتبارات دیجی‌پی، کم می‌شود.

بدهی را چگونه پرداخت کنم؟

برای بازپرداخت بدهی باید به اپلیکیشن دیجی‌پی مراجعه کنید و در بخش سررسید شده (در قسمت خرید اعتباری) گزینه پرداخت را انتخاب کنید و بدهی خود را تسویه نمایید.

آیا امکان دریافت وام بیشتر وجود دارد؟

بله. یک راه برای افزایش وام یا اعتبار دیجی‌پی، همانطور که گفتیم بازپرداخت منظم بدهی است. بازپرداخت منظم بدهی باعث افزایش اعتبار شما در طول زمان می‌شود. اما روش دیگر استفاده از سایر اعتبارات دیجی‌پی است.

دیجی‌پی وام‌های اعتباری دیگری را در مبالغ بالا (حداکثر 50 میلیون تومان) نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای خریدهای بزرگ‌تر خود استفاده کنید. جالب است که دریافت این اعتبار نیز بسیار آسان است و نیازی به ضامن یا بلوکه شدن پول شما ندارد. از این اعتبار نیز می‌توان برای رید از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی که از آنها نام بردیم استفاده کرد.

منبع:‌ دیجی‌پی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.