گیم کردیتز چیست؟

گیم کردیتز یا Game Credits چیست؟

در صورتی که گیمر هستید و از سوی دیگر هم با ارز های دیجیتال آشنا می باشید ، احتمالا از گیم کردیتز (Game Credits) که یک ارز دیجیتال است نیز خوشتان می آید. اما یک ارز دیجیتال چه ربطی می تواند با بازی و گیمر ها داشته باشد؟ در این مقاله قرار است در خصوص این ارز صحبت کنیم تا شما هم پاسخ سوال خود را بیابید .

با معرفی بیت کوین و فناوری بلاک‌چین، در حقیقت مسابقه ای شروع شد که در آن تلاش بر دیجیتالی و نامتمرکز کردن هر چیز بوده است .

از هویت ما تا پول ، قرارداد ها و هر چیز دیگری مورد باز طراحی قرار گرفت تا به محیط بلاک چین انتقال داده شود .

بنابراین چرا نباید صنعت گیمینگ 100 میلیارد دلاری را مدنظر قرار داد؟ نباید چنین کاری کرد و گیم کردیتز هم حاصل همین توجه است.

صنعت بازی هم به سوی بلاک چین می رود و کمپانی پشت این ماجرا هم GameCredits می باشد.

GameCredits (GAME) ارز دیجیتال این سیستم تازه است که به دلیل حل کردن بعضی از مشکلات اساسی صنعت بازی راه اندازی شد.

این همان چیزی است که در ادامه قرار است آن را معرفی و درباره آن صحبت کنیم.

صنعت بازی بخش اقتصادی می باشد که حاوی توسعه ، بازاریابی و به دست آوردن درآمد از طریق بازی های کامپیوتری می گردد . این صنعت شامل عناوین گوناگونی از شغل ها می باشد . به عنوان مثال طراحی و استودیو های بازی قسمتی از صنعت بازی می باشند . به طور خلاصه صنعت بازی کامپیوتری ، بازیکنان اصلی چون:

  • توسعه دهندگان : افرادی که بازی نرم افزار بازی را توسعه می دهند (برنامه نویس ها)
  • بازاریابی و توزیع : افرادی که بازی ها را توزیع و برای آن ها تبلیغات می کنند .
  • گیمر ها : کسانی که بازی های آماده شده را مورد استفاده قرار می دهند

را در بر می گیرد .

گیم کردیتز (Game Credits) چیست ؟

Game Credits (GAME) یک ارز دیجیتال بر بستر فناوری بلاک چین است . هدف آن این است که برای 2.6 میلیارد گیمر در سراسر دنیا ، به ارزی جهانی تبدیل گردد تا بتواند توسعه دهندگان بازی حرفه ای و سطح پایین تر را قدرتمند کند تا از این طریق صنعت 100 میلیاردی بازی را ارتقا دهد و میزان پذیرش ارز های دیجیتال نامتمرکز که جایگزین بهتری در مقایسه با پول نقد چاپ شده از جانب دولت هاست را بیشتر کند .

نقل قولی که دید از زبان سایت رسمی گیم کردیتز عنوان گردید ، ولی گفتنی است گیم کردیتز یک ارز دیجیتال متن باز و با ساز و کار همتا به همتا است که برای پرداخت های درون بازی ها طراحی گردیده است و البته که توسعه دهندگان و گیمر ها نیز می توانند با گیم کردیتز دستمزد خود را بگیرند .

این ارز برای بار اول در سال 2015 و با اسم GamersCoin (GMC) راه اندازی شد . از لحاظ فنی می توان این ارز را یک کپی از ارز دیجیتال لایت کوین (LTC) قبل از این که مجهز به فناوری SegWit گردد ، دانست که البته یک سری بهبود هایی در کارکرد آن اتفاق است که در ادامه به آن می پردازیم .

ویژگی های GameCredits (GAME)

  • مقدار کل سکه عرضه شده : 84,000,000
  • بازه زمانی ایجاد بلاک تازه : هر 90 ثانیه
  • پاداش برای تکمیل بلاک : 25 سکه
  • ریتارگت : هر بلاک
  • الگوریتم : Scrypt

نقش کمپانی GameCredits 

GameCredits کمپانی متشکل از افراد با زمینه های گوناگون است که در زمینه فناوری بلاک چین و صنعت بازی های کامپیوتری دارای تخصص هستند . کار این کمپانی در سال 2016 و به وسیله ی اشخاص گوناگونی که در پایه گذاری ارز دیجیتال گیم کردیتز نقش داشتند ، کار خود را آغاز کرد .

از بنیان گذاران آن می توان از نبوجسکا ماکسیمویک (با نام مستعار نله) و الکساندرا میهاجلویک (الکس) نام برد .

این افراد حتی با شرکت خصوصی Datacroft Games هم همکاری کردند که غول توسعه دهنده بازی و بازاریابی می باشد و بالغ بر 12 میلیون گیمر ثبت شده در اختیار دارد .

به همراه GameCredits تصمیم گرفتند که درگاه پرداخت ساده و پلتفرم کسب درآمد درون بازی مبتنی بر بلاک چین برای صنعت بازی ایجاد کنند .

نکته : این درگاه اختصاصی پرداخت به گیمر ها امکان خرید محتوای درون بازی را برای بازی هایی که در فروشگاه بازی GameCredits لیست شده است را می دهد .

ما در حال تلاش هستیم تا مهم ترین راهکار پرداخت را ایجاد نماییم و آن را در اختیار بازار بزرگ گیمینگ بگذاریم . ما به صنعت بازی روشی را عرضه خواهیم کرد که پرداخت کمتری داشته باشند و سود بیشتری به دست آورند . درگاه پرداخت درون بازی ما برای صنعت بازی و از سوی صنعت بازی ایجاد شده است .

مزایای استفاده از گیم کردیتز چیست؟

با استفاده از ارز دیجیتال گیم کردیتز (GAME) و پلتفرم GameCredits ، سه بازیگر کلیدی در صنعت بازی چیزی که خواستار آن هستند به دست خواهند آورد که ارز ها و پلتفرم سنتی بازی نمی تواند فراهم کند .

سه مشکل مهم که بازیگران این صنعت با آن مواجه هستند را شرح خواهیم داد .

گیمر ها

در پلتفرم های سنتی ، محافظت زیادی از هویت گیمر ها نمی شود و امنیت آن ها بسیار پایین می باشد و نمی توانند بع راحتی پولی که از یک بازی کسب کرده اند را به جای دیگری انتقال دهند .

در نتیجه ، هنگامی که بازی خود را تغییر می دهند ، می بایست برای خرید در محیط بازی ، کارمزدی را به بانک ها پرداخت نمایند .

صنعت بازی

در پلتفرم ها و روش های پرداختی سنتی ، به دلیا آنکه افزایش اعتبار برای گیمر ها اندک می باشد ، بانک ها مبلغی از موجودی را می گیرند ، این امر بر درآمد کمپانی های بازی تاثیرگذار است .

توسعه دهندگان بازی

برای توسعه دهندگان روش سنتی خطرات بسیاری وجود دارد . می بایست چند هفته (حداقل 60 روز) صبر کنند تا درآمدشان به دستشان برسد . هنگامی هم که درآمدشان به دستشان برسد ، امکان دارد تا 30 درصد مبلغ کم شده باشد ، زیرا پلتفرم های انتشار برنامه نظیر App Store اپل و Google Play کارمزد خود را از آن کم می کنند .

همچنین گیمر هایی نیز وجود دارند که پرداخت های جعلی انجام می دهند که در این صورت توسعه دهندگان درآمد خود را به این روش از دست خواهند داد .

تمامی ان مشکلات می تواند با استفاده از ارز دیجیتال گیم کردیتز و پلتفرم بازی این ارز برطرف گردد .

  • برای خدماتی که در فروشگاه GameCredits توزیع می کنند ، به ازای 70 درصد ، 90 درصد از سهم خود را دریافت می کنند .
  • تا حداکثر 60 ساعت پرداخت به آن ها صورت می گیرد که هم اکنون از هر پلتفرم دیگری در بازار سریع تر می باشد .
  • پرداخت جعلی از طریق درگاه پرداخت امکان پذیر نیست .
  • می توانند به جای فکر بر روی مشکلات بر روی توسعه و ساخت ایده متمرکز شوند .

میزان کل عرضه گیم کردیتز

گیم کردیتز تکثیر شده از لایت کوین است و ارز دیجیتال است که می توان آن را استخراج نمود و الگوریتم Scrypt را مورد استفاده قرار می دهد . هر 1.5 دقیقه ، یک بلاک در شبکه GameCredits استخراج شده و 25 سکه به جای هر بلاک پاداش خواهد داد .

مقدار کل سکه گیم کردیتز که می تواند انتشار یابد ، 84 میلیون واحد می باشد .

چگونگی خرید گیم کردیتز 

گیم کردیتز را به آسان ترین روش می توانید خریداری کنید . این ارز در صرافی های زیادی موجود است و با استفاده از پول نقد (دلار، یورو، پوند انگلیس و …) و از طریق درگاه های پرداخت خاصی و داشتن یک کیف پول می توانید آن را بخرید .

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.