معامله طلا با بیت کوین و اتریوم در Bitcoin Suisse

پلتفرم Bitcoin Suisse و قابلیت معامله طلا در آن با ارزهای دیجیتال

امکان معامله طلا با بیت کوین و اتریوم و چند ارز دیجیتال در Bitcoin Suisse میسر شد. پلتفرم سوئیس بیت کوین تجارت پول‌های مجازی با چند فلز گرانبهای دیگر را نیز امکان‌پذیر کرده‌است.

بیت کوین سوئیس، یک شرکت مالی ارز دیجیتال در کشور سوئیس، اعلام کرد که از این پس طلا، نقره و پلاتین را به پلتفرمش اضافه کرده‌است. به این ترتیب کاربران می‌توانند فلزات گرانبها را با بیت کوین و آتریوم و همچنین ۵ ارز اصلی فیات دیگر معامله کنند.

Bitcoin Suisse در تاریخ ۲۶ ماه می ۲۰۲۰ اعلام کرد که معاملات بیت کوین و اتریوم با این فلزات گرانبها در تمامی ایام هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، همراه با تسویه حساب فوری در این شرکت امکان‌پذیر بوده و معاملات تنها به صورت فیات و ارز رمز امکان‌پذیر خواهند بود.

هدف شرکت از معامله طلا با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال

به گفته این شرکت، کاربران می‌توانند حداقل ۱۰۰ فرانک سوئیس (معادل ۱۰۳ دلار) را بدون هزینه حضانت برای حداکثر ۱۰۳ هزار دلار دارایی سرمایه‌گذاری کنند. انتظار داریم فراهم شدن امکان تجارت طلا با بیت کوین و اتریوم کاربران بیشتری را به خرید فروش تشویق کند. بیت کوین سوئیس خاطرنشان کرد که اکنون با داشتن فلزات گرانبها، این شرکت در حال افزودن دارایی‌هایی است که بخشی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت را تشکیل می‌دهند.

این سه فلز همچنین با فرانک سوئیس، دلار آمریکا، پوند انگلیس، یورو و کرون دانمارک نیز قابل معامله خواهند بود. استفان لوتولف (Stefan Lütolf)، رئیس آموزش و مدیریت نقدینگی در بیت کوین سوئیس، مدعی شد آن‌ها با ارائه تجارت بی‌نقص فلزات گرانبها، برای اولین بار فراتر از دارایی‌های ارز دیجیتال قدم برداشته‌اند. وی افزود اکنون معامله طلا با بیت کوین و اتریوم تنها با کلیک روی یک دکمه امکان‌پذیر است. گفتنی است شرکت، دلیل ارائه راهکار جدیدش را درخواست بالا برای دارایی‌های بسیار باارزش و کمیاب نظیر بیت کوین و طلا بیان کرد.

بیت کوین هنوز طلای دوم نیست

لوتولف اظهار داشت: این تصور که بیت کوین ممکن است طلای دوم (Gold 2.0) باشد را صد درصد قبول نداریم، اما خودمان را آماده می‌کنیم که زمانی این ایده به واقعیت تبدیل شود. این شرکت که در زوگ سوئیس واقع شده اعلام کرد: تمام فلزات گرانبهای پیشنهادی توسط یک شریک بانکی قابل اعتماد ذخیره می‌شوند و خریدها با ضمانت بانکی ۱۰۰ درصدی بیت کوین سوئیس همراه خواهند بود.

گفتنی است به تدریج مقایسه بیت کوین با طلا به طرز فزاینده‌ای زیاد شده‌است. گفتنی است اغلب از طلا به عنوان «پناهگاه امن» اصلی یاد می‌شود. به تازگی بلومبرگ اظهار داشت که بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به یک فروشگاه با ارزش طلایی تبدیل خواهد شد. این رسانه محرک‌های تریلیون دلاری ناشی از کروناویروس و پذیرش جریان اصلی جامعه را از دلایل عمده این تغییر عنوان کرد.

البته محصولات قابل معامله که بیت کوین و طلا یا سایر فلزات گرانبها را به هم مرتبط می‌کنند، بسیار کم هستند، با این حال اخیراً پلتفرم‌هایی ظهور کرده‌اند که حاضر به انجام معامله طلا با بیت کوین یا تجارت‌های شبیه به آن هستند. از جمله آن‌ها اعلامیه شرکت مبادلاتی همتا به همتای Paxful در ماه آوریل در پشتیبانی از تجارت طلا با Bitcoin است.

بیشتر بخوانید:

منبع bitcoin.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.