پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یا Perfect Money چیست؟

آیا تا الان به این فکر افتاده‌اید که با سایت‌های خارجی درآمد دلاری داشته باشید؟ آیا فکر کرده‌اید که شما هم مشتری سایت‌های فریلنسری واینگونه سایت‌های بین‌المللی باشید و تا الان با مشکل پرداخت و دریافت ارز روبه رو شده‌اید؟ پرفکت مانی یکی از پر طرفدارترین و محبوبترین سرویس‌های انتقال پول در بازارهای مالی محسوب می‌شود. در این وضعیت که تعداد زیادی از بانک‌ها و سرویس‌های بین‌المللی، اقدام به تحریم نمودن ایران کرده‌اند، این سرویس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های انتقال ارز در ایران به‌شمار رود. به وسیلهٔ پرفکت مانیامکان انجام پرداختهای ارزی خود در وبسایتهای گوناگون که این پول الکترونیک را می‌پذیرند، دارید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی(Perfect Money) که با اختصار PM نیز نمایش داده می‌شود، یک سیستم مالی آنلاین ارائه دهنده پول الکترونیک به حساب می‌آید که این امکان را دارید پرداختهای ارزی خود را در وبسایتهای گوناگون به انجام برسانید. این سیستم مانند پی بال و وب مانی دارای اعتبارزیادی است و بیشتر سایت‌های معتبر آن را مورد پشتیبانی قرار می‌دهند.

اگر که قصد داشته باشید موجودی حساب پرفکت مانی خود را تبدیل به سایر ارزهای رایج همچون ریال نماید این امکان را دارید تا اینکار را بهوسیلهٔ سایت‌های واسط در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پرداخت کارمزد خیلی کم به انجام برسانید.

پشت سر گذاشتن تحریم با استفاده از پرفکت مانی

با کمک پرفکت مانی می‌توان به راحتی از تحریم عبور کرد. در سایتش بخش ویژه‌ای برای فارسی زبانان وجود دارد و شما به عنوان یک ایرانیامکان استفاده از این روش را دارید.

البته می‌بایست به این نکته توجه کرد که ثبت پرفکت مانی در پاناما انجام شده‌است؛ پاناما کشوری است که دارای قوانین نظارت بر امور مالیسخت‌گیرانه‌ای نمی‌باشد، بنابراین برای استفاده از این سیستم باید با هوشیاری عمل کرد.

پس از اینکه ثبت نام اولیه در سایت انجام شد، اگر IP کاربر تغییر کند دچار مشکل می‌گردد؛ بنابراین باید شیوه‌های تغییر آی پی در زمان کاربا این سایت را مورد استفاده قرار دهید.

پرفکت مانی دارای چه کاربردهایی است؟

کاربردهای پرفکت مانی به شرح زیر است:

  • انتقال ارز به کاربران درون شبکه
  • خرید از وبسایت‌های فروشگاهی معروف و اکانت‌های پرمیوم سایت‌های گوناگون
  • دریافت دستمزد از سایت‌های خارجی مانند سایت‌های فریلنسری
  • خرید ارزهای رایج و شارژ اکانت‌های فارکس و بورس‌های جهان
  • انواع حساب پرفکت مانی

3 سرویس اصلی این سایت عبارتند از:

  1. حساب کاربری عادی(Normal): پس از اینکه عضو شدید، نوع حساب شما در سایت عادی خواهد بود.
  2. حساب کاربری ویژه (Premium): این نوع حساب در مقاسیه با بقیه دارای کارمزد پایین‌تری است. برای اینکه به مرحله ویژه ارتقا یابید شمامی بایست یک سال خدمات پرفکت مانی را مورد استفاده قرار دهید و اگر گردش مالی بالای 100 هزار دلار داشته باشید از قسمت پشتیبانی ارتقاحساب را انجام دهید.

حساب کاربری همکاری (Partner): این حساب فقط به صرافی‌ها و نمایندگان این سایت اختصاص دارد و افراد عادی نمی‌توانند از آن استفادهکنند. این حساب سود بالا (حدود 8 درصد در ماه) همراه با کارمزد اندک (حدود 1٫5 درصد) در زمان تراکنش‌ها است.

شیوه‌های انتقال وجه در پرفکت مانی؟

ووچر الکترونیکی: عملکرد ووچر درست همانند شماره کارت شتابی به عنوان یک آدرس 16 رقمی در زمان دریافت وجه می‌باشد.

ارزهای دیجیتال: با استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، امکان انتقال وجه با کارمزد 0 را دارید.

با استفاده از همکاران مجاز: شما این امکان را دارید که با استفاده از همکاران مجاز پرفکت مانی واریز کنید.

چگونگی شروع کار با پرفکت مانی

شما باید اول اپلیکیشن را بر روی تلفن همراهتان نصب کنید یا به سایت رسمی پرفکت مانی وارد شوید و در آن عضو شوید. پس از اینکهاحراز هویت کردید، از طریق SMS و کد وارد شده در ایمیل حساب شما مورد تأیید قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

منبع perfectmoney.is
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.