کدام کیف پول لجر برای ما مناسب است؟

ledger شناخته شده ترین تولید کننده کیف پول های سخت افزاری رمزنگاری سرد است. خرید کیف پول لجر می‌تواند کمک بهینه ای در مدیریت  و امنیت ارزهای دیجیتال شما داشته باشد. انواع مختلفی از کیف پول های کمپانی لجر با نام های لجر نانو اس و اس پلاس، لجر ایکس و لجر استکس در بازار وجود داشته و همه این ولت ها در گروه بهترین کیف پول های دیجیتالی قرار دارند. کیف پول‌های رمزنگاری مکان‌هایی هستند که همه چیزهای ارز دیجیتال شما در آن ذخیره می‌شوند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام کیف پول برای شما مناسب است، باید اطلاعاتی بیشتر درباره انواع کیف پول های لجر داشته باشید تا بدانید بهترین گزینه کیف پول لجر برای شما کدام است؟در ادامه با ما همراه باشید.

انواع کیف پول های لجر

تمام محصولات Ledger از کیف پول موبایل Ledger Live پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات موجودی حساب، ارسال/دریافت وجوه و انجام تراکنش‌ها را مشاهده کنند. همانطور که بیان کردیم برای این‌که بدانید کدام کیف پول لجر برای شما مناسب است باید با هر یک از محصولات و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در ادامه به معرفی انواع کیف پول های این کمپانی می‌پردازیم.

·        کیف پول لجر نانو ایکس

کمپانی ledger ، لجر نانو ایکس را در سال 2019 معرفی و در سال  2022  از نسخه جدید آن رونمایی کرد.  این یک دستگاه شبیه  USB است که درست همانند هر دستگاه لجر دیگری، ارزهای دیجیتال و NFT های شما را آفلاین نگه می دارد و دارای USB-C است. این دستگاه با macOS، Windows، iOS و Android کار می کند. ظرفیت بیش از 5500 توکن مختلف را دارد و کاربران می توانند تا 100 اپلیکیشن مختلف داشته باشند.لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت افزاری محبوب است که امنیت پیشرفته، اتصال بلوتوث و پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال را ارائه می دهد. این ولت  دارای یک رابط کاربر پسند و ظرفیت بزرگ برای ذخیره چندین دارایی به طور همزمان است. اگر به یک کیف پول همه کاره نیاز دارید و دارایی های دیجیتال شما زیاد است این ولت گزینه عالی برای شما خواهد بود و همین حالا می توانید برای خرید لجر نانو ایکس اقدام نمایید.

·        لجر نانو اس

امنیت سطح بالا توسط کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس به لطف یک تراشه امن و یک سیستم عامل سفارشی ارائه می‌شود. قیمت آن تقریبا 59 دلار است و به دلیل حافظه کوچک آن که تنها 160 کیلوبایت است، می تواند تنها 3 برنامه (کیف پول) را به طور همزمان پشتیبانی کند. در Nano S، سرمایه‌گذاران می‌توانند بیش از 1100 سکه و توکن ذخیره کنند که 23 مورد مستقیماً توسط Ledger پشتیبانی می‌شوند و بقیه توسط برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌شوند که می‌توانند به طور جداگانه نصب و با Ledger متصل شوند. Ledger Nano S از بلوتوث پشتیبانی نمی کند و باید با کابل به لپ تاپ شما متصل شود.این ولت در آپدیت های بعدی  با لجر نانو اس پلاس که دارای ظرفیت و ویژگی های بیشتری است جایگزین شد.

·        لجر نانو اس پلاس

لجر نانو اس پلاس یک کیف پول سخت افزاری فشرده و مقرون به صرفه است که فضای امنی را برای ارزهای دیجیتال فراهم می کند و دارای صفحه نمایش داخلی برای تایید تراکنش ها و پشتیبانی از طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال است. نانو اس پلاس شبیه یک دستگاه USB قابل حمل با اتصال USB-C است. این ولت به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 5500 دارایی دیجیتال را با حافظه کافی برای نصب تا 100 برنامه مدیریت کنند. کمپانی لجر می گوید که این ولت با بیش از 5000 ارز و توکن های غیر قابل تعویض (NFT) سازگار است. Ledger Nano S Plus با دستگاه های مک، ویندوز و اندروید سازگار بوده و خرید لجر نانو اس پلاس برای مبتدیان یا کسانی که بودجه کمی دارند نیز مناسب است.

·        لجر استکس

Ledger Stax یک کیف پول ارز دیجیتال جدید از کمپانی لجر است که دارای بلوتوث و منبع باز است. این دستگاه دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی است و از بیش از 5000 ارز و توکن از طریق برنامه Ledger Live پشتیبانی می کند. همچنین با NFT های مبتنی بر اتریوم و Polygon سازگار است. این کیف پول دارای مجموعه ای از ویژگی های امنیتی است، از جمله احراز هویت دو مرحله ای، تراشه عنصر امن، فناوری ضد دستکاری و اتصال ایمن بلوتوث است.

لجر استکس یک دستگاه ذخیره سازی قابل حمل است که توسط Ledger برای ذخیره دارایی های ارزهای دیجیتال طراحی شده است. به اندازه کافی کوچک است که در کف دست شما قرار می گیرد. خرید لجر استکس یک گزینه ایده آل برای کاربران ارزهای دیجیتالی است زیرا این ولت برخی از ویژگی ها مانند؛صفحه نمایش لمسی 3.7 اینچی، بلوتوث و شارژ بی سیم و سازگاری با macOS، Windows، iOS و Android را فراهم کرده است.

آیا لجر کیف پول خوبی است؟

بله، کیف پول های سخت افزاری این شرکت همگی چند ارزی هستند که کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال را به صورت آفلاین ذخیره می کنند و دارای ایمنی قابل قبولی هستند. لجر کیف پول خوب و ایمنی است که می‌توانید با خیالی آسوده ارزهای دیجیتال خود را به آن بسپارید. در ارتباط با برنامه Ledger Live، کیف پول سخت افزاری Ledger روشی ایده آل برای مدیریت، ذخیره و محافظت از دارایی های ارز دیجیتال شما است. به دلیل ویژگی های امنیتی پیشرو در صنعت، ارزهای دیجیتال و NFT های شما همیشه با کیف پول های سخت افزاری ایمن هستند.

بهترین کیف پول لجر کدام است؟

کیف‌پول‌های لجر مدام در حال بروزرسانی و بهتر شدن هستند و این شرکت همیشه ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند. با در نظر گرفتن تفاوت های میان این ولت ها که بیان کردیم، قابلیت ها و امکانات ذکر شده، بودجه و البته نیاز و انتظارات خود از یک کیف پول دیجیتال، می توانید یکی از این کیف پول ها را انتخاب نمایید.

 همچنین قیمت می‌تواند یکی از عوامل تعیین کننده در خرید کیف پول های لجر باشد. Nano s plus به طور قابل توجهی ارزانتر از Nanox است زیرا قیمت آن تقریبا 79 دلار است. با این حال، هنوز هم گران‌تر از Nano S است. اگر بودجه و ارزهای محدودی دارید لجر اس  و اس پلاس گزینه خوبی برای شما خواهد بود.اگر به دنبال ایمنی بیشتر هستید، Ledger Nano S یا Nano S Plus برای شما مناسب هستند زیرا از بلوتوث استفاده نمی کنند و ایمن ولت های این کمپانی هستند.  Nano S دارای حافظه بسیار کمی است که این مورد خود یک ویژگی است زیرا هیچ جایی برای بدافزار یا ویروس برای نصب روی آن وجود ندارد. اگر نیازمند مدیریت nft   و اتصالی سریع و آسان هستید لجر ایکس و اگر به دنبال جدیدترین و ویژگی ها در کیف پول هستید، لجر استکس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

با مراجعه به  وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره انواع کیف پول های لجر کسب نمایید و آن ها را با قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا و پشتیبان رایگان خریداری نمایید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید.

خرید انواع کیف پول های لجر از فروشگاه علی سیتی

فروشگاه علی سیتی یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است. این فروشگاه با سال ها تجربه انواع ولت های دیجیتالی از جمله انواع کیف پول های لجر را با ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی  و همراه با گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد. با این وجود با خیالی آسوده می‌توانید با چند کلیک از این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.