قدرت خرید (Power buying) چیست؟

قدرت خرید یا Power buying) در ارز دیجیتال به چه معناست؟

قدرت خرید (Power buying)، که به عنوان ارزش اضافی نیز شناخته می‌شود، پولی است که یک سرمایه‌گذار برای خرید دارایی در یک زمینه ترید در دسترس دارد. قدرت خرید برابر است با کل پول نقد نگهداری شده در حساب کارگزاری به علاوه کل مارجین موجود.

نکات کلیدی

  • قدرت خرید پولی است که سرمایه‌گذار برای خرید دارایی در اختیار دارد.
  • قدرت خرید برابر است با کل پول نقد نگهداری شده در حساب کارگزاری به علاوه کل مارجین موجود.
  • یک حساب مارجین استاندارد دو برابر حق خرید در قدرت خرید فراهم می‌کند.
  • یک حساب معاملات روزانه الگو چهار برابر در خرید قدرت ارائه می‌دهد.
  • قدرت خرید اضافی سود و زیان را بزرگتر می‌کند.

قدرت خرید چگونه کار می‌کند؟

در حالی که قدرت خرید بسته به زمینه یا صنعت می‌تواند معنای دیگری به خود بگیرد، اما در امور مالی، قدرت خرید به مقدار پولی که سرمایه گذاران برای خرید دارایی در یک حساب اهرمی در دسترس دارند، اشاره دارد. این به عنوان حساب مارجین شناخته می‌شود، زیرا تریدرها وام را بر اساس مقدار پول نقد نگهداری شده در حساب کارگزاری خود می‌گیرند. آیین‌نامه T، که توسط شورای فدرال رزرو (FRB) ایجاد شده، موظف است که نیاز مارجین اولیه یک سرمایه‌گذار در این نوع حساب حداقل ۵۰٪ باشد، به این معنی که تریدر دو برابر قدرت خرید دارد.

قدرت خرید حساب‌های معاملاتی روزانه

حساب‌های معاملات روزانه الگوی متفاوت از حساب‌های مارجین معمولی از این نظر است که به حداقل نیاز به حقوق صاحبان دارایی ۲۵۰۰۰ دلار، در مقابل ۲۰۰۰ دلار، نیاز دارند. در حالی که یک معامله گر باید ۵۰٪ از موقعیت‌های دارایی را در یک حساب مارجین استاندارد تأمین کند – که دو برابر ارزش خرید را در اختیار قرار می‌دهد، آنها فقط باید ۲۵٪ از هزینه دارایی خریداری شده در یک حساب معاملات روزانه را تأمین کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید سام در هر روز معاملات خود ۵۰٬۰۰۰ دلار داشته باشد. آنها می‌توانند حداکثر ۲۰۰۰۰۰ دلار معاملات آزاد را در روز معاملات خریداری کنند (۵۰،000 x ۴ = ۲۰۰٬۰۰۰ دلار قدرت خرید).

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.